هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
یعنییی چییی
یعنی اگه من لایو بذارم برای تو نمیاد؟
جداا
نه…خیلی چیزا واسم نمیاد ، حتی بعضی پیاماهم پشتیبانی نمیکنه و باز نمیشن
ایتا اکه شعور داشت نسخه IOS میزد مارو اینجور رنج نمیداد
هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
ایتا برای لایو اندروید کامنت هم نذاشته چه توقع ها دارییی😭😭
اخه کاش لاقل اینایی که میخورم بجاییم میرفت ، معلوم نیست تو کدوم سوراخی از بدنم خودشونو جا میکنن
وای یچیزی یادم اومد
داشتیم سه شنبه ای اسم فامیل بازی میکردیم یهو شیوا گفت سارا اشک بابات رو ننویس😭🤣
من: اسم بابا منه خودم میخوام بنویسمممم
شیوا: تموم شد نوشتم
من:
If I never existed again, don't forget me.
وای یچیزی یادم اومد داشتیم سه شنبه ای اسم فامیل بازی میکردیم یهو شیوا گفت سارا اشک بابات رو ننویس😭🤣
غذای جدید که کشف کردیم به لطف ریحانه جان ، بادمجان پلو💘
یعنی ریحانه هرچی چرت و پرت بود مینوشت بعدشم میگفت من خورد،بلدم درست کنم💘
من بعد از اینکه برای شغل ، نوشتم «کره درست من» ::