5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواسمان هست....
نائب امام را از دست داده داده ایم...🥺
خودِ امام که هست...
شاید آنقدر محو در رهبر عزیزمان شده بودیم که کمتر به امام زمان عجل الله
می اندیشیدیم...
شاید حالا بیشتر از قبل نیاز به امام را حس کنیم...
شاید بیشتر برای ظهور دعا کنیم...
شاید قرار است این شب سیه به طلوع آفتاب آخرین امام روشن شود...✨
دعا کنیم....🤲
کاش در میان
این جنگ ها و سوگواری ها ناگهان صدایی بیاید:
ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم❤️🩹😭
اللهم عجل لولیک الفرج🖤
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ»
.
ســـــــلام و درود
ضـــــــمن عرض تســـــــلیت🖤
با وجـــــــود شرایط ســـــــختی که کشـــــــور داره
فقط یکی دو روز اداره پست تعـــــــطیل شد و مجـــــــدد از امـــــــروز #ارســـــــالی ها طبق روال انجـــــــام میشه🚚
این ها هـــــــمه نشون از مـــــــدیریت و برنامـــــــه ریزی درســـــــته
با این که عـــــــذادار رهبری هـــــــستیم 🥀
ولی کشـــــــور داره طبق توصـــــــیه های جنگ ۱۲ روزه که فـــــــرموده بودن
هـــــــیچ کاری نباید تعـــــــطیل بشه و
#خـــــــدمات_رسانی به مـــــــردم باید انجام بشه
باهمه ســـــــختی ها داره انجـــــــام میشه👌
.
#رهبر_شهیدم
.
عـــــــزیزای دلم؛
بخـــــــاطر محـــــــدودیت در ارســـــــال
انشـــــــاالله مابقی بســـــــته ها فـــــــردا و پس فـــــــردا ارســـــــال میشه
اصلا نگران نباشـــــــید همه بســـــــته ها سالم و ســـــــلامت مـــــــیرسن📦
.
🚫عـــــــزیزان ســـــــبد خرید
در صورت تمایل به ارســـــــال پیام بدید🚫
شماره تماس در مواقع ضروری ☎️
۰۹۱۰۹۵۲۰۱۵۴
از خون کودکان وطن
لاله دمیده...🖤🥀
#یا_صاحب_الزمان✨
.
https://eitaa.com/joinchat/2636644649Ca2ff5d6df9
.
ســـــــلام و عرض ادب💔
ارســـــــال سفارشات و رســـــــوندن بسته هایی که
پیش ما امانت هـــــــستن اولویت ماست✅
بخـــــــاطر محـــــــدودیت در ارســـــــال
روزی چند بســـــــته 📦 بیشتر نمـــــــیتونم بفرســـــــتم...
نگران نباشـــــــید انشاالله هـــــــمه سفارشات ارســـــــال مـــــــیشن🛍
.
با اینکه شـــــــرایط خاصی به کشـــــــور حاکمه...
ولی خداروشـــــــکر همه چی طبق روال و برنامه انجـــــــام میشه👌
برای ثبت ســـــــفارش و سلامت رســـــــیدن بسته 📦 هاتون هـــــــیچ نگران نباشید
#این_کشـــــــور_صاحـــــــب_داره✌️🇮🇷
.