eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
اللهمَّ اجْعَل قائدنا و سَیدنا، امام الخامنه‌ای فی دِرعِکَ الحَصینَةِ الَّتی تَجْعَلُ فیها مَن تُرید.
هدایت شده از سه+تاپ
اگه بدونیم چقدر ذکر «لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم» توی دفع موانع شیاطین و به تبعش خوردن موشکامون و... موثره، از دهنمون نمیفته 👌 بی‌حد و بی‌عدد بگو ان‌شاء‌الله رد شدیم از این مرحله هم... 🔥 🌱 @setup_ir
سوره‌ی فتح یا دعای چهاردهمِ صحیفه سجادیه رو تا می‌تونید بخونید، الان فقط تنها کاری که ازمون‌ بر میاد دعا کردنه‌ بچه‌هاجون. 🤍
این هزار و چهارصد و چهارِ کوفتی تا آخرین لحظه باید مارو جون به لب کنه.
ابلیس‌‌زادگانِ پلید.. ای بدترینِ اهلِ زمین‌.. :)
آتش بس؟ ما هنوز شروع نکردیم .. .
امروز یه چیزی خیلی حالم رو خوب کرد بعد از مدت‌ها که حیف بود اینجا نذارم و ثبت نشه، اونم دیدنِ ذوقِ دخترک‌ بود، انقدر با ذوقش حال دلم خوب شد که خدا می‌دونه.=)
هدایت شده از ‹آبینه.›
مادرای مینابی وقتی بچهاشونو امروز صبح به مدرسه فرستادن فکرشم نمیکردن موشک کسی که میگفتن ادم عادی نمیزنه بچه‌هاشونو ازشون بگیره. حالا توی میناب ۵۷ تا دسته گل پرپر شد. آدم بزرگ نه! ۵۷ تا بچه!
خدایا کمک‌مون کن که تو این برهۀ زمانیِ حساس و هر روز که بیشتر به ظهورِ آقا نزدیک می‌شیم بتونیم حق و باطل رو تشخیص بدیم و سمتِ درستِ تاریخ بایستیم‌. آمین.
برای چه می‌رقصید؟ برای چه کسی جیغ و سوت می‌کشید؟ در عزای دخترکانی که آینده‌ی این کشور بودند، امید و آرزوی خانواده بودند، دردانه‌ی پدر و عزیزجانِ مادر بودند؛ برای کوله پشتی های سوراخ و خاکی که صاحبان‌شان اکنون یا زیرِ خروار ها خاک اند یا سنگینی آوارِ دیوار گلویشان را بریده، برای این‌ها خوشحالید؟ پس بخندید و شاد باشید، بخندید که خوب بازیچه‌ی دستِ آن انسان های کثیف و پلید شده اید. اکنون نه تنها به انسانیتِ در خون‌هایتان بلکه به ماهیتِ لقمه‌ هایی که سر سفره‌ی خانه‌هایتان‌ خورده اید هم باید شک کنید.
دعا برای سلامتیِ حضرت آقا یادتون نره لطفا لطفا لطفا.