امروز با تمامِ وجود فریاد زدیم:
"این همه لشکر آمده، به عشقِ رهبر آمده.."
و هیچ گاه نمیدانستیم که این شعار اینگونه قلبمان را چنگ بگیرد و اشک هایمان را جاری کند.
هدایت شده از متعلقات ☫
بعد از رحلت امام
و جانشینی آقا
دنیا علیه ایشون بود
خیلی از عاشقان خمینی علیه
ایشون موضع گرفتند
آماده باشید
آماده بشید برای دفاع از ولی فقیه
زمان
فعلا فقط این مهمه
مجلس خبرگان از قبل تصمیم خودش رو گرفته و آقا هم تائید کردند
برنامه بعدی ما دفاع از رهبر مون هست
از صبح که این خبر رو شنیدیم انگار اندازهی صد سال گذشته، انقدر که سخت و جانفرسا بود آقاجان. ((:
هدایت شده از ‹آبینه.›
ایران داره تمام پایگاههای آمریکایی منطقه شخم میزنه…
افتخار کنید به خودتون توی دنیا هیچکس جرات این حرکت نداره و ما این شجاعت از سیدشهیدمون به ارث بردیم!
هدایت شده از سو𖧧⊹ฺ
اگه نت قطع شد بدونید وضیفهی ما الان چیه
- بدونید جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست
- میدان رو خالی نکنید، تو تجمعات شرکت کنید. نزارید صحنه خالی بمونه!
- نماز جماعت های مساجد باید شلوغ باشه، به مسجد ها برید
- توصیه های حضرت آقا رو فراموش نکنید، قرائت سوره فتح، دعای ۱۴ صیفه سجادیه و دعای توسل
- نترسید و نترساید و آرامش رو به اطرافیان منتقل کنید
به یاری خدا ما قطعا پیروز این نبرد هستیم!
چرا نشستید؟ چرا زانوی غم بغل گرفتید؟
گریه هاتون رو بکنید، بذارید اون بغضِ سنگین بشکنه اما بعدش بلند شید، پاشید که هنوز کلی کار داریم، باید مملکت رو آماده کنیم برای ظهور آقامون.
باید با حضورمون توی میدون و تجمع ها نشون بدیم که پای کاریم.
بچههایی که تو شهر های بزرگتر هستید، میدونم چقدر شرایط سختی دارید.. انشاءالله که همه چیز ختم به خیر میشه و جبههی حق پیروزه.. ما کنارتونیم.