با تموم وجود ای کاش امشب زیر یکی از این موشک ها به اون دنیا پیوسته بودم.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
من نمیتونم مراقبت باشم.
خدایا خودت مراقبش باش.
به قول ریحانه اگه مثل من نه عکاس خوبی هستید نه قلم خوبی دارید حداقل دعا کنید بچههاجون.. دعا خیلی مؤثره اینروزها، سوره فتح بخونید، برای رزمنده هامون صلوات بفرستید.
هدایت شده از شهاب پارسا
با عرض معذرت، صحبتکردن از گزینهی حتمی رهبری آینده و جوسازی، بیشتر از اینکه نشونهی وصل بودن یا سواد شما باشه، نشونهی حماقت شماست. انشاءالله از من ناراحت نشید ولی اگر میتونستم فحش هم میدادم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
چشمامو باز کردم، اینو دیدم خدایا جیگرم سوخت تو این غم..
هر لحظه که میگذره داغ شما تازه تر میشه آقا..