eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
پشتِ نقاب بزرگسالیِ همه‌ی ما، کودکی است نیازمندِ عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی. - آلن دوباتن
دلتنگی‌ هستم با اندکی وایولا.
هدایت شده از 𝘕𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺.
اگر دوست داشتید این پیام رو در کانال‌هاتون بازنشر بدید تا من طبق حسی که از کانال/خودتون می‌گیرم براتون یک سناریو بنویسم و توی اون سناریو توصیف‌تون کنم. می‌تونید لینک کانال‌هاتون رو اینجا قرار بدین.
گریه نمیکنم گریه نمیکنم گریه نمیکنم یه دفعه با شکستنِ نوک مدادم میزنم زیر گریه.
ای کاش فقط من میتونستم نگات کنم. فقط من میتونستم صدات رو بشنوم.
هدایت شده از رماد.
من نمیدونم ، ولی واسه سلامتی ِکسی که حاج‌قاسم پیشونی‌شو بوسیده دعا کنین ! .
دل به دل راه ندارد که اگر داشت، دلت لحظه‌ای یادِ من و این همه دلتنگی بود.. . - معصومه صابر
احساس میکنم یه سنگینی رو قلبمه‌. یه جوری که داره لِه‌‌ش میکنه ولی اون اعتراضی نمیکنه و سعی داره باهاش کنار بیاد. اوضاع سخت شده. مغزم هم دیگه در برابر احساسات قلبم تسلیم شده. چون قلبم واقعا طفلی‌ه الان.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
من نمیدونم ، ولی واسه سلامتی ِکسی که حاج‌قاسم پیشونی‌شو بوسیده دعا کنین ! #فور .
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ.. .