خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
بعدِ یه کلاسِ خسته کننده:))))))))) لبخند نشست رو لبامم بچهه. 😭
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
عهد بستم که دلم را ندهم دست کسی
آمدی کل دل و منطق من ریخت بهم.. .
- سارا یوسفی
هدایت شده از - سبزِقهوهای؛
من از این متنفرم که نادیده گرفته شم و بهم توجه نشه، شاید اینجور به نظر بیام که کمبودتوجه دارم یا چی. اما برام مهم نیست که چجور به نظر بیام، توی این همه چیز تو دنیا برای من همین یه مورد مهمه
هدایت شده از مُهَـیمِن.
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجب غروب غم انگیزی دارد این جمکران ، انگار صاحبش آنجا به عزا نشسته است....