eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شوچول اچلیلی ایز هیر 💜🍬
جدیدا وقتی بیرون میرم عکس کمتر میگیرم و کیفیت زندگیم و تجربه هام بالاتر رفته واقعا.
پنجشبه‌ی عزیزم ببخشید که قدرِت رو ندونستم و الان دارم افسوس می‌خورم.
سلام یه‌ گوله‌ فشار هستم.
بذارید رک و پوست کَنده و بی شیله پیله بگم هدف تون از زندگی چیه؟ چرا زندگی می‌کنید؟ بچه ها وقتی هدف اصلی رو پیدا می‌کنید یعنی اینکه خدا رو، همه راه ها باز می‌شه، انگار نور از همه در و دیوارِ وجودت می‌پاچه بیرون، بعد هم می‌ری سراغ هدف های این دنیا، به چی می‌خوای برسی؟ برای چی می‌خوای برسی؟ می‌خوای زنده بمونی که خدمت کنی به هم‌نوعت؟ وقتی هدف داری انگار نصف راه رو با یه قدم برداشتی، البته انتخاب هدف اون قدر ها هم راحت نیست باید یه کوله‌پشتی گُل‌گُلی برداری با یه ذره‌بین بری درونِ خودت بگردی ببینی چی میخوای دقیقا؟ و اون حسِ پیدا کردنِ هدف و قدم برداشتن براش و شوقِ رسیدن بهش هزاران بار تقدیم تو باااد‌. خب دیگه از منبر میام پایین، اهم.
کاش یه چایِ روضه مون بشه.
بی‌قرارم ای نگارم‌.. تو کجایی؟.. خبر ندارم..
امروز امیدوارم به خیر و خوشی تموم شه.
در من بسیاری از چیزها از بین رفتند، که فکر می‌کردم ماندگارند‌.