بذارید رک و پوست کَنده و بی شیله پیله بگم هدف تون از زندگی چیه؟ چرا زندگی میکنید؟ بچه ها وقتی هدف اصلی رو پیدا میکنید یعنی اینکه خدا رو، همه راه ها باز میشه، انگار نور از همه در و دیوارِ وجودت میپاچه بیرون، بعد هم میری سراغ هدف های این دنیا، به چی میخوای برسی؟ برای چی میخوای برسی؟ میخوای زنده بمونی که خدمت کنی به همنوعت؟
وقتی هدف داری انگار نصف راه رو با یه قدم برداشتی، البته انتخاب هدف اون قدر ها هم راحت نیست باید یه کولهپشتی گُلگُلی برداری با یه ذرهبین بری درونِ خودت بگردی ببینی چی میخوای دقیقا؟ و اون حسِ پیدا کردنِ هدف و قدم برداشتن براش و شوقِ رسیدن بهش هزاران بار تقدیم تو باااد.
خب دیگه از منبر میام پایین، اهم.