شهرمون قراره میزبانِ شهدای گمنام باشه.
لبخندِ پهن * (((((((((((((((((:
«گفته بودی عاشقِ باران به روی شیشهای
چشمِ گریان خودم را عینکی کردم... بیا! »
- علی قهرمانی
خونه برای ساکنینِ اینجا کجاست؟
خونه آغوش حسینه ( خونه بینالحرمینه، مگه نه؟ )
قلبش
حرم امام رضا:)))
بین الحرمین:)
گوشه صحن انقلاب مشهد:)
گوشه دنج اتاقت با کتاب :)
سر سجاده مهر و تسبیح:)
تنهابودن همون هیچ جا مثل خونه خود ادم نمیشهست.
یهکنجازحرمامامرضا.
تختم
تهران-خیابون انقلاب- کوچه *** - پلاک *** منزل محنا ؛)
بغل الهه
بغلی ک نمیدونم بغل کیه¿
دمِ سـتّار گرم، خیلی خوبه، همون موقع که باید بغلت میکنه میگه من اینجام بندهی من غصهی چیو میخوری؟
آیا آنانی که شب گریه میکنند، میدانند؟
الله و فرشتگانش بسیار نگران میشوند؟
و آنجاست که خداوند میفرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت میگردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.