eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
230 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
همسایه‌ی خوب هم گلی از گل های بهشته‌.
شهرمون‌ قراره میزبانِ شهدای گمنام باشه. لب‌خندِ پهن * (((((((((((((((((:
«گفته بودی عاشقِ باران به روی شیشه‌ای چشمِ گریان خودم را عینکی کردم... بیا! » - علی قهرمانی
خونه برای ساکنینِ اینجا کجاست؟ خونه آغوش حسینه ( خونه بین‌الحرمینه، مگه نه؟ ) قلبش حرم امام رضا:))) بین الحرمین:) گوشه صحن انقلاب مشهد:) گوشه دنج اتاقت با کتاب :) سر سجاده مهر و تسبیح:) تنهابودن همون هیچ جا مثل خونه خود ادم نمیشه‌ست. یه‌کنج‌ازحرم‌امام‌رضا. تختم تهران-خیابون انقلاب- کوچه *** - پلاک *** منزل محنا ؛) بغل الهه بغلی ک نمیدونم بغل کیه¿
دمِ سـتّار گرم، خیلی خوبه، همون موقع که باید بغلت می‌کنه می‌گه من اینجام بنده‌ی من غصه‌ی چی‌و می‌خوری؟
آیا آنانی که شب گریه می‌کنند، می‌دانند؟ الله و فرشتگانش بسیار نگران می‌شوند؟ و آنجاست که خداوند می‌فرماید : "یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ" قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت می‌گردانم. -آیه ۷۰ سوره انفال.