خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
وای این پک خیلی نازهبهبهیفطحجک.:))))))))
ببینیدش آخهه وای.
دقیقااا. چقدر برنامه چیده بودم از اول مهر که اون سه روز کلی خاطره ثبت کنم. بعد:)))))))))
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
"درست پشت سرم بود برنگشتم ببینمش" :))))))))))
هدایت شده از خلوتگاهِامنِمن ؛
حس میکنم مدتها است سقوط میکنم و به زمین نمیرسم ،
غرق میشوم و خفه نمیشوم ، میسوزم و جان نمیدهم .
در پایانی بیپایان به سر میبرم .
هدایت شده از دایناسور؛
اگه دلیل برا شاد بودن میخواید بفرمایید هشتم و پونزدهم و بیست و سوم دی به تقویم خورشیدی دیگانه شاد باشید و فرهنگ باستانی مستقل زنده کنیم. دوستان تقریبا صد تا جشن ایرانی رو ول کردن چسبیدن به هالووین و عید پاک و کریسمس خیلی جالبه واقعا.
هدایت شده از ‹آبینه.›
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونید اقا چه زمانی رفتن خونه این خانواده شهید مسیحی؟
زمانی که شایعه کردن مسیحیها نجسن!
از دست مسیحی ها چیزی نگیرید!
ارتباطی باهاشون نداشته باشید!
اگر چیزی بهتون تعارف کردن نخورید که نجس و حرامه!
و اما اقا همون سال رفتن دیدار یک خانواده شهید مسیحی و به تمام اون خزعبلات تو دهنی زدند و ریشه این شایعات با این کار اقا برای همیشه خشک شد:))✨