eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی می‌بینه بی‌مهابا‌ پاهات‌ رو تکون می‌دی و گوشتِ کنار ناخن‌ت رو می‌کَنی و مضطربی و بعدش اون دستات و می‌گیره و می‌بینی حواسش هست.((((((:
بوس واقعا 💘💘💘، تموم احساساتِ "جیگبلیللییکیمکزیینی"ت رو موقع دیدنش جمع می‌کنی می‌چسبونی به لپ‌ش.
به معنای واقعیِ کلمه وقتی یه جا بهم خوش می‌گذره اصلا یادم می‌ره عکس و فیلم بگیرم. مثلا همین امشب.
به صورت خیلی یهویی قسمت شد برم مراسم امشب و سه ساعت پیش رزالین باشم، اصلا انقدر گودی گودی و 💘💘 بود امشب که نمی‌دونم چگونه وصف بنمایم‌.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
و رزالین رو می‌خواستم یه لقمه چپش کنم. اه‌ خدای من.
سرش را بالا نمی‌آورد و نگاه‌ش را می‌دزدید، ناراحت بود، اشک ریز ریز از چشمانش می‌بارید، دلم می‌خواست زمین دهان‌ وا کند و من را ببلعد‌. شرم‌گینانه..فقط بغلش کردم‌.
اونجاش‌ قشنگه که حتی وقتی دعوا می‌کنید بازم کنار همید‌ و حواستون بهم هست.
هر کسی داره یه جوری و با یه چیزی تو زندگی‌ش کلنجار می‌ره، لطفا مهربون باشید.
[ لبخندِ پرانتزی با پرانتز های زیاد. ]