eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
از همانجا که رسد درد، همانجاست دوا.
دل تنگم و دلتنگ نبودى که بدانى چه کشیدم عاشق نشدى، لنگ نبودى که بدانى چه کشیدم کو قطره اشکى که به پاى تو بریزم که بمانى؟ بى اسلحه در جنگ نبودى که بدانى چه کشیدم تو آن بت مغرور پیمبر شکنى، داغ ندیدى دل بسته به یک سنگ نبودى که بدانى چه کشیدم تو تابلوى حاصل دستان هنرمند خدایى نقاشى بى رنگ نبودى که بدانى چه کشیدم گشتم همه جا را پى چشمان پر از شوق تو اما فرسنگ به فرسنگ نبودى که بدانى چه کشیدم .. - سید تقی سیدی
دخترا دو دسته‌ن‌، یا لواشک دوست دارن یا پاستیل. حالا یه چند نفر هم به طور استثنا هردو رو دوست دارن‌.
"صبر" واژه ای پُر از اشک، اشک هایی که غمِ زیاد آن ها را بلعید.
کاش می‌شد اعتکاف حداقل جور شه. کاش.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
‏یه موقع‌هایی هم آدم‌ها رو به‌خاطر کارهایی که کردی از دست نمیدی، بلکه به‌خاطر کارهایی که نکردی از دست میدی با مسئولیتی که قبول نکردی، با ارزشی که ندادی، با توجهی که نکردی، با وفاداری‌ای که نداشتی یا حتی محبتی که بروز ندادی یا … و این، بدترین نوع مجبور کردن یک انسان به جدایی‌ست :) »روانشناسِ روانی« @farsitweets
چقدر امروز جمعه بود.
ای کاش نارنگی تو همه‌ی فصل ها بود.
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
ثوابِ روزه و دعا توی این ماه خیلی خیلی زیاده. پس بیاید که قراره یه‌سری دعا هارو هر روز باهم بخونیم. پاشین بیاین اینجا تا بیشتر واستون توضیح بدم؛ - https://eitaa.com/joinchat/1530463162C4890d791fc