دخترا دو دستهن، یا لواشک دوست دارن یا پاستیل. حالا یه چند نفر هم به طور استثنا هردو رو دوست دارن.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
یه موقعهایی هم آدمها رو بهخاطر کارهایی که کردی از دست نمیدی، بلکه بهخاطر کارهایی که نکردی از دست میدی
با مسئولیتی که قبول نکردی، با ارزشی که ندادی، با توجهی که نکردی، با وفاداریای که نداشتی یا حتی محبتی که بروز ندادی یا …
و این،
بدترین نوع مجبور کردن یک انسان به جداییست :)
»روانشناسِ روانی«
@farsitweets
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- رفتی ای فرماندهی دلتنگ ها .. .
هدایت شده از هِزارویكشَب*
ثوابِ روزه و دعا توی این ماه خیلی خیلی زیاده.
پس بیاید که قراره یهسری دعا هارو هر روز باهم بخونیم. پاشین بیاین اینجا تا بیشتر واستون توضیح بدم؛
- https://eitaa.com/joinchat/1530463162C4890d791fc
سردارِ دلها..
سربازِ وطن..
یارِ وفادارِ آقا..
پنج سالی میگذرد، انگار همان دیروز بود که صبح از خوابِ راحت بلند شدیم و نوارِ مشکی رنگ را گوشهی تلویزیون دیدیم.
پنج سال میگذرد اما هنوز هم سیزدهمِ دِی ماه، صبح هایش بر قلب ما چنگ میزند، جای خالی ات هر روز پر رنگ تر میشود، زمانی که کودکان فلسطینی در سوز بیرحمِ زمستان یخ میزنند، هنگامی که پایِ امویان به حرمِ کودکِ سه سالهی آقاجان میرسد، هنگامی که آن بیوجودان به بانویِ صبورِ کربلا در حرمش بی حرمتی میکنند، هنگامی که بیگانگان جرئت میکنند آقاجانمان را تهدید کنند..
کجایی؟ کجایی که بیایی و وعدهی پایانِ اسرائیل را تا چند ماه دیگر بدهی؟
کجایی..تا با نگاهت سلاحِ دشمن را بر زمین اندازی؟
دلتنگی دیگر امان مان را بُریده..
-
#سرباز_وظیفه
#حاج_قاسم
#جان_فدا