eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
ای کاش نارنگی تو همه‌ی فصل ها بود.
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
ثوابِ روزه و دعا توی این ماه خیلی خیلی زیاده. پس بیاید که قراره یه‌سری دعا هارو هر روز باهم بخونیم. پاشین بیاین اینجا تا بیشتر واستون توضیح بدم؛ - https://eitaa.com/joinchat/1530463162C4890d791fc
سردارِ دل‌ها‌.. سربازِ وطن‌.. یارِ وفادارِ آقا‌.. پنج سالی می‌گذرد، انگار همان دیروز بود که صبح از خوابِ راحت بلند شدیم و نوارِ مشکی رنگ را گوشه‌ی تلویزیون دیدیم. پنج سال می‌گذرد اما هنوز هم سیزدهمِ دِی ماه، صبح هایش بر قلب ما چنگ می‌زند، جای خالی ات هر روز پر رنگ تر می‌شود، زمانی که کودکان فلسطینی در سوز بی‌رحمِ زمستان یخ می‌زنند، هنگامی که پایِ امویان‌ به حرمِ کودکِ سه ساله‌ی آقاجان‌ می‌رسد، هنگامی که آن بی‌وجودان‌ به بانویِ صبورِ کربلا در حرم‌ش بی حرمتی می‌کنند، هنگامی که بیگانگان‌ جرئت‌ می‌کنند‌ آقاجان‌مان را تهدید کنند.. کجایی؟ کجایی که بیایی‌ و وعده‌ی پایانِ اسرائیل را تا چند ماه دیگر بدهی؟ کجایی..تا با نگاه‌ت سلاحِ دشمن را بر زمین اندازی؟ دلتنگی دیگر امان‌ مان را بُریده‌.. -
ببین میتوانی بمانی، بمان . . عزیزم تو خیلی جوانی؛ بمان . . :)
هدایت شده از سارانگ
سارانگ ؛enc_17325643286636187262329.mp3
زمان: حجم: 3.5M
*مورد ‌ِعلاقم ؛ عشق ؟ +بالاتر از عشق علی به زهرا ؟
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
۴۵ دقیقه هر روزِ این ماه پربرکت رو وقت بذارید، یا حتی هرکدوم که در حد توانتونه..(: هرروز توی گروه اعلام میکنیم تا اگر یادتون رفته یادتون بیاد🤍.
از بنده‌ی شرمنده به خدا، الو الو؟ صدام‌و داری؟