eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
230 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مبتلایِ امید
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای روز معلم واسه معلم‌شون جشن گرفتن، شما ببینید چطوری اولش آقا پسر از عمد جعبه رو به شوخی می‌ندازه🥲🎀 شاید ده بار دیدمش و هر بار یک عالمه ذوق کردم و بیشتر دلم برای معلمی پر کشید :))
من واقعا صدا زدن اسم کسایی که مورد‌علاقه‌م هستن رو خیلی دوست دارم. یا اینکه حتی اونا هی اسمم رو صدا بزنن. خیلی قلب قلبی می‌شم.
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم - شهریار
پنجره‌ بازه، یه نور مهتابیِ ملایم از پنجره به اتاق وارد می‌شه، باد خنک می‌زنه، سکوتِ شب و پلی لیستِ مورد علاقه‌ت. [ از جریان زندگی ]
و جمله ای که ناتمام ماند.
دلم گل نرگس می‌خواد.
امروز تو کتابخونه کتاب های استاد مطهری رو می‌دیدیم و ذوق می‌کردیم. اولین برنامه‌م برای تابستون و بعد امتحان ها خوندن کتاب های ایشونه.