eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
229 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Epobangpo⁵
ایرانی انقدر گزارش لحظه به لحظه نده ایرانی
ایموجی موردعلاقم تا ابد: ☝️🏻
هدایت شده از • سی‌و‌دو | فیاض •
اگه بدونیم چقدر ذکر «لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم» توی دفع موانع شیاطین و به تبعش خوردن موشکامون و... موثره، از دهنمون نمیفته 👌 بی‌حد و بی‌عدد بگو ان‌شاء‌الله رد شدیم از این مرحله هم... 🔥 @binahayat_ir
اخبارِ اسرائیل به‌ شدت داره سانسور می‌شه. معلوم نیست چقدر خرابی داشتن تا حالا، برادرا‌ از دیشب پخت و پز داشتن. از دیشب چندتا مکان اطلاعاتی اسرائیل رو زدن.
هدایت شده از Backstage
"اللهم احفظ لنا سیدنا و نور عیننا و قلبنا الذی بین جنبینا قائدنا امامنا الخامنه ای"
علاوه بر دغدغه‌‌ی جنگ فقط بحث کردن با یه سری آدم که نمی‌خوان بفهمن رو کم داشتم.
هدایت شده از ریح
مسئله آخری هم که میخوام بهتون بگم و بعد بچه ها اگه خواستن خبر بذارن، اینه که دیگه وقتشه به زندگی عادی برگردیم. این چند روز هیچکدوم تمرکز زندگی نداشتیم. واکنش های دفاعی متفاوتی به این جریانات داشتیم‌. یکی خیلی میخوابید. یکی کم‌خوری یا پرخوری عصبی پیدا کرده بود. ولی دیگه باید دست روی زانوهامون بذاریم و پاشیم به زندگی عادیمون برسیم. کمتر اخبار چک‌ کنید و بیشتر سوره فتح بخونید. قرآن و زیارت عاشورا دل هامون رو آروم میکنن. من اگه وضعیت نت استیبلی پیدا کنم میذارم اینجا براتون. ولی پاشید که ما اگر به زندگی عادیمون نرسیم یعنی دشمن به هدفش رسیده و تونسته مارو فلج کنه. یاعلی بگید و پاشید نانازیای من.