eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
229 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
حالا من که لیاقت ندارم ولی خب این من رو یادِ یکی از سخنرانی های حضرت آقا انداخت.
تو اون سخنرانی داشتن می‌گفتن: نمی‌گم شهید‌ بشید خدانکنه شهید بشید‌ در پیری اشکالی نداره، هفتاد هشتاد سالتون شد، اون‌وقت شهید بشید‌، فعلا تا جوانید کارتون داریم، شهید نشید! اما مثل شهید ها زندگی کنید.
‌نی بزن چوپان که امشب بی‌قرارم نی بزن خسته جان از بازی این روزگارم نی بزن.. - مولانا
در هوایت بی‌قرارم‌ روز و شب‌..
هدایت شده از - لفیفآ ¹³³.
_ ابد والله یا زهرا ما ننسي حسينا
من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره‌ همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا میخره، یا منتظر میمونه بیام خونه و باهم بخوریم یا کلا خیلی به فکرمه، خاک تو سرم.
نمی‌دونم بعضی آدم ها از قصد این کارو می‌کنن یا واقعا حواس‌شون نیست ولی خوب بلدن بزنن تو برجک آدم و وقتی بعد از مدت ها با ذوق و شوق حرف می‌زنی وادار به سکوتت‌ کنن.
زیارتت‌ قبول عزیزم، ممنونم که به یاد اینجا هم بودی؛)💘
بیاین دعا کنیم برای بچه هایی که آزمون ورودی دارن، می‌دونم چقدر مضطربید‌ می‌دونم چقدر فشار روتونه، حق دارید عزیزانم، یه چیزی بخورید و برید بخوابید‌ تا ساعتِ آزمون بتونید بیدار بشید‌. نگران نباشید شما خدا رو دارید.. ان‌شاءالله هرچی که خیره برای همتون..💘 ذکر "الا بذکرالله تطمئن القلوب" یادتون نره.
هدایت شده از راحیل .
__