eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح خیلی سرفه می‌کردم، بیدار شدم دیدم بابا می‌گه: آب‌ گذاشتم جوش بیاد.. یه لیوان بخور بعد برو مدرسه. من: :)))))))))))))))))) دِ آخه مرد💞💞💞.
امروز یکی بهم گفت وایبِ نسکافه می‌دی و من قشنگ گوله‌ی ذووووق بودم.
زنگ تفریح سوم رفتم نشستم کنجِ حیاط که خلوت بود، کنار دیواری که نوشته‌ی شهید مطهری روشه بودم، به دیوار تکیه دادم، یه برگ افتاد روی زمین و بعد به بالا نگاه کردم، شاخ و برگ های درختِ تنومندی که کنار خیابون هستن از روی دیوار رد شده بودن، آسمون یک‌دست آبیِ آبی بود، زندگی جریان داشت.
اگه میشه سه تا الهی به رقیه برای یکی از عزیزانم‌ بگید..ممنون‌تونم‌.
گاهی می‌تونید برای خودت‌تون یه چیز کوچیک هدیه بگیرین و از خودتون تشکر کنید بخاطر روزهای سختی که گذروندید. نیازی نیست چیز خیلی بزرگی باشه. (=🪴
- حالم از خودم بهم می‌خوره که یکی رو انقدر دوست دارم. + خدا به دادت برسه دختر.. خدا به دادت برسه..
از خودم به تو پناه می‌برم.