eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
229 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
پذیرایی ساده ولی با نماد: چای و خرما در ظروف یک‌دست مشکی یا بنفش. یا «سفره‌ی فاطمی» با نان و پنیر و سبزی به نیت ساده‌زیستی. روی هر لیوان چای یه برچسب کوچیک با جمله‌ای از حضرت زهرا (س) بچسبونین مثل «نیکوترین شما کسی است که برای خانواده‌اش نیکوتر است». اگه خواستید جذاب کنید: یه «ایستگاه چای فاطمی» دکور کنین، بچه‌ها حس مشارکت پیدا می‌کنن.
کارت هدیه‌ی کوچک : برگه‌های کوچیک که روش نوشته شده: «من امروز قراره مهربون‌تر باشم» «من امروز مادرمو خوشحال می‌کنم» کارت‌ها پخش میشن و هرکسی باید تا روز بعد اون کار رو انجام بده
سلام میتونین تو صحبتاتون راجع به یه سری شبه‌ها صحبت کنین مثل اینکه اکثر ما تصوری که از حضرت فاطمه داریم اینه که یه خانمی هستند که دارن توی یه خونه تو هوای گرم وحشتناک عربستان گندما رو آرد می‌کنن با یه حالت خیلی آروم آروم حالا نماز و اینا می‌خونن و دعام می‌کنن یه همنین چیزی باید پاسخ داده بشه۸ چرا بانوی اول عالمن راجع به بعد اجتماعی شون صحبت نمی‌کنیم یعنی اینکه حضرت فاطمه شاغل بودن یعنی اصلاً چرا هیچکس راجع به این صحبت نمی‌کنه که اصلاً چرا ایشون کنیز داشتن چرا یکی باید بهشون کمک می‌کرد خب دو تا سه تا بچه برای خانم خونه‌دار اونقدر سخت نیست خب یکی از دلایلش همینه دقیق مطمئن نیستم اینکه دلیل کنیز گرفتنشون این بود ولی یه جایی خونده بودم شما دوباره خودتون تحقیق کنین راجع به کارهاشون در عرصه اجتماعی اینکه شاغل بودن یه سری مدیریت‌ها و کلاس‌های درسی که برای خانم‌ها ایجاد می‌کردند صحبت کنین که تصور از ایشون تو ذهن ها بهتر بشه
گوشه‌ای از ایده‌هاتون برای 🌱
خوابم میاد خدایا.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
خوابم میاد خدایا.
وای فکر کنید انقدر خواب داشتم اون لحظه که الان اومدم و دیدم و اینجوری بودم که: من اینو نوشتم؟:)))))))🤣
کاش یکی بگه چرا باید یه کتاب کار بشه یک‌ میلیون؟ واقعا این چه وضعیتِ کثیفیه؟
کاش فشار روانی باعث نشه با جوش‌هام کُشتی بگیرم‌.
هدایت شده از پرایوتِ me .
وای خیلی وقته اتاقم بوی گل نرگس نگرفته