خدایا دبیر فلسفهمون از کل زندگیم قشنگ تره، انقدری که ممکنه برم خودم براش اسپند دود کنم. وای خدایا اکلیل💞💞💞
آخرِ کلاس استاد لبخندِ معناداری زد و با همون آرامشِ خاصِ خودش گفت: آره.. همه خوش اخلاق بودن اینجا و فقط ما بداخلاق بودیم..
ریز خندیدیم و گفتیم: خانوم این حرف رو نزنین شما عزیز مایین، هرکی چیزی گفت فقط اسم بدین جنازه تحویل بگیرین.
آخرش محکم بغلمون کرد، و چقدر چسبید، این استادمون پر از تجربهست و کافیه دهن باز کنه آدم از حرف زدنشون متوجه میشه که کوله باری از تجربهست، دوست دارم در آینده اگه دبیر شدم مثل ایشون باشم، با سیاست و عالی در زمینهی خودشون.
باران! دوباره حرف دلم نم کشیده است
اين زن که شاهدی چقدَر غم کشیده است
باران! بيا دوباره دلم را ورق بزن...
دنيا چقدر نقشه برايم کشيده است!
- مریم آرام
امشب میخوام بعد از مدت ها برم جلدِ چهارمِ آنهشرلی رو بخونم، خیلی وقته کنار گذاشته بودمش، نمیدونم میتونم همون حسِ چند سال پیش رو تجربه کنم یا نه.. ولی امیدوارم عینِ اون موقع ها حس خوبی بهم بده، امیدوارم.
هدایت شده از *مِهرماهی
https://youtube.com/shorts/6ZUd9lhcOOQ?si=1tk-iHjq6fPMZpsK
پس برخیزید و بشتابید بسوی اولین ویدئو کوتاه یوتیوب 😭✨