eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
♨️| اصل فلسفه حتماً بايد در حوزه قم ترويج شود و بايد عدّه ای متخصّص شوند و فلسفه بخوانند. ▪️من در سفر به قم نيز، خدمت شما و بعضى دوستان ديگر عرض كردم: ما اگر كاری كنيم كه فلسفه از پايگاه خودش (شهر قم) فرار كند، آن وقت بايد بياييم به تهران و دنبال فيلسوف بگرديم، دنبال فيلسوف اسلامى؛ يعنى، مردم به هرحال، دنبال پاسخ های فلسفى هستند. ▪️امروز فلسفه در دنيا جايگاه بسيار والايى دارد و نمى شود از فلسفه صرفنظر كرد، لذا اصل فلسفه حتماً بايد ترويج شود و بايد عدّه ای متخصّص شوند و فلسفه بخوانند. ▪️من شنيده ام كه به خلاف چند سال قبل كه گفته مى شد حوزه های فلسفه گسترش دارد و رو به گسترش است، حالا قدری كم يا محدود شده است. از اين رو، اساتيد بزرگى كه الحمدلّٰله در قم تشريف دارند، بايد به اين مسئله، اهتمام ويژه كنند. 🎙بيانات مقام معظم رهبری در ديدار با اعضای شورای عالى حوزۀ علميۀ قم،1380/03/16 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد👇👇 https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده های انسانی با استفاده ازتفکر فلسفی https://eitaa.com/FilmnameNevisi/
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 | آیا نژادپرستی غرب فقط در اوکراین نمایان شده است؟ 🔻 «در ماجرای اوکراین، نژادپرستی غرب را همه دیدند. قطار پناهندگانی را که دارند از کشور و زیر مثلاً مشکلات جنگ فرار میکنند نگه میدارند، برای اینکه سیاه‌پوست را از سفیدپوست جدا کنند و سیاه‌پوست را پیاده کنند. صریحاً در رسانه‌هایشان اظهار تأسّف میکنند که این دفعه جنگ در خاورمیانه نیست، در اروپا است.» «عاقبت اعتماد به آمریکا و غرب» و «رفتارهای نژادپرستانه غربی‌ها» عبرت‌هایی از بحران اوکراین است که رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خود به آن‌ها اشاره کردند. 🔺️ از این رو رسانه‌ی KHAMENEI.IR در گفتاری از دکتر روح‌الله مدبّر، کارشناس مسائل روسیه و تحلیل‌گر بین‌الملل نگاهی به رفتارهای نژادپرستارانه غرب در بحران اوکراین و نتیجه اعتماد دولتمردان اوکراینی به آمریکا و غرب داشته است. 🔍 ادامه را بخوانید👇 https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=49920
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 | آخرین اثر آیت‌الله ری‌شهری مصداق «جهاد تبیین» است 💬 گفتاری از حجت‌الاسلام هادی صادقی، رئیس اسبق دانشگاه علوم حدیث و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه‌ی قضائیه 🔹 آخرین اثر مکتوب زندگی ایشان کتابی است که در افشاگری توطئه‌ها و در بیان بصیرت امام راحل رحمةالله‌علیه و در برابر تحریف‌هایی که از راه امام صورت گرفته بود، به رشته‌ تحریر درآورد و همین تازگی‌ها با عنوان «روشن بینی امام در نامه ۱۳۶۸/۱/۶» منتشر شد. 🔹مرحوم آیت‌اللّه ری‌شهری، در آخرین لحظات عمرش بر خود لازم دید که قلم مجاهدت را بر جریده‌ کاغذ بکشد به‌نحوی که تبیین‌گر و هدایت‌کننده باشد. ایشان در آخرین کتاب خود، بصیرت امام را خوب تبیین کرد. 🔹این کار مصداق برجسته‌ است.، بدون اینکه بخواهد کار سطحی کرده باشد، بلکه یک کار روشنگرانه‌ بصیرت‌افزایی انجام داد که به‌خوبی آنچه حضرت امام و دیگران انجام دادند تبیین کند. 🔍 ادامه یادداشت را بخوانید👇🏻 https://khl.ink/f/49937
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 وضعیت تاسف‌بار مردم چادرنشین در مرکز شهر لس‌آنجلس ♨️ همیشه برامون از آسمان‌خراش‌های لس‌آنجلس و پیشرفته بودنش گفتن ⚠️ اما تا حالا کسی بهتون گفته اون‌همه ساختمون‌های پیشرفته و مدرن روی استخون خُرد شده این‌همه آدم آواره ساخته شده؟ ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 💥واتساپ انقلاب در ایتا💥 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنایه پسر افغانستانی به یک دقیقه سکوت مقام‌های بین‌المللی: خیلی تاثیرگذار بود! 🔹گاهی آرزو می‌کنم کاشکی موهای ما هم طلایی و چشمانمان آبی بود، شاید دنیا به ما توجه می‌کرد! ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 💥واتساپ انقلاب در ایتا💥 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ با حضور بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب در سینماهای سراسر کشور، فروش فیلم «موقعیت مهدی» در شهرستان‌ها به میزان فروش فیلم در استان تهران رسید و جمعا از ۵ میلیارد تومان عبور کرد. ♨️ سهم فروش موقعیت مهدی در استان تهران ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده که کمتر فیلمی تاکنون توانسته این سهم فروش برابر در تهران و شهرستان ها را تجربه کند. @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست ♨️ «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اعلام توقف عملیات نظامی از سوی ائتلاف سعودی در این کشور، تصریح کرد که این گام کافی نیست. 🔻طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» البخیتی گفته است: اعلام ائتلاف سعودی مبنی بر توقف عملیات نظامی به معنای این نیست که آن‌ها تصمیم گرفته باشند به محاصره یمن پایان دهند». 🔴 عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در توئیتی نوشت: «محاصره یک اقدام نظامی است؛ زیرا با زور سلاح تحمیل می‌شود. دردها و مشکلاتی که یمنی‌ها از محاصره تحمل می‌کنند، شدیدتر از خود جنگ است؛ پس این امر به معنای ادامه عملیات نظامی یمن با هدف شکستن محاصره است». @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
💢آمریکا: تحریم‌های اخیر ماندگار است 🔹کاخ سفید می‌گوید آخرین تحریم‌ها علیه ایران بدون توجه به اینکه توافق هسته‌ای حاصل می‌شود یا نه، پا برجا خواهند ماند./الجزیره ✍️بیداری ملت @bidariymelat ⭕️هشدار‼️ 🇺🇸آمریکای مکار، با این روش اگر همه تحریم‌های برجامی را هم لغو کند، باز هم باز تولید تحریم های غیر برجامی❗️ می کند تا هیچ سودی از برجام نصیب 🇮🇷ایران اتمی نشود، این یعنی استمرار پیمان شکنی به سبک ترامپ قمارباز🇺🇸‼️☝️ کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال برای افشای نیرنگ پیمان شکنان .
💢خطیب‌زاده: آمریکا از هر فرصتی برای فشار بر ایران استفاده می‌کند 🔹سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: این اقدام نشانه دیگری از سوءنیت دولت آمریکا در قبال مردم ایران است. دولت کنونی آمریکا برخلاف ادعای خود، از هر فرصتی برای طرح اتهامات بی‌اساس و فشار بر مردم ایران استفاده می‌کند. 🔹ایالات متحده در حالی که ادعا می‌کند آماده بازگشت به اجرای کامل تعهدات خود در توافق هسته‌ای است همچنان به نقض اساسی آن و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ادامه می‌دهد. ✍️بیداری ملت @bidariymelat ⭕️هشدار‼️ 🇺🇸آمریکای مکار، با این روش اگر همه تحریم‌های برجامی را هم لغو کند، باز هم باز تولید تحریم های غیر برجامی❗️ می کند تا هیچ سودی از برجام نصیب 🇮🇷ایران اتمی نشود، این یعنی استمرار پیمان شکنی به سبک ترامپ قمارباز🇺🇸‼️☝️ کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال برای افشای نیرنگ پیمان شکنان .
💢آمریکا: تحریم‌های اخیر ماندگار است 🔹کاخ سفید می‌گوید آخرین تحریم‌ها علیه ایران بدون توجه به اینکه توافق هسته‌ای حاصل می‌شود یا نه، پا برجا خواهند ماند./الجزیره ✍️بیداری ملت @bidariymelat ⭕️هشدار‼️ 🇺🇸آمریکای مکار، با این روش اگر همه تحریم‌های برجامی را هم لغو کند، باز هم باز تولید تحریم های غیر برجامی❗️ می کند تا هیچ سودی از برجام نصیب 🇮🇷ایران اتمی نشود، این یعنی استمرار پیمان شکنی به سبک ترامپ قمارباز🇺🇸‼️☝️ کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال برای افشای نیرنگ پیمان شکنان .
آنی‼️ ☑️ از روسیه گندم و سوخت خریداری می‌کند 🔹 رئیس کمیته عالی انقلابی یمن اعلام کرد که صنعاء از روسیه، گندم و مشتقات نفتی خریداری خواهد کرد. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official این یعنی رفتار به سبک تحریم کنندگان تا کنون، با سناریوی زر و زور و تزویر شما، جهان درگیر مصیبت می شد. امروز شما دچار مصیبت با سناریوی مقاومت ضد دلار و ناتو و ارعاب رسانه ای، مواجه هستید. زبان حال یمنی های پابرهنه و غافلگیر کننده: بجنگ تا بجنگیم✊🏾✌️🏾 با همکاری افتخاری روسیه دوران پوتین با رزومه یاری جبهه مقاومت در سوریه و در کنار سردار سلیمانی ⭕️هشدار‼️ 🇺🇸آمریکای مکار، با این روش های جدید تحریم روسیه و تمدید تحریم های پساترامپ علیه ایران هسته ای اگر همه تحریم‌های برجامی را هم لغو کند، باز هم باز تولید تحریم های غیر برجامی❗️ می کند تا هیچ سودی از برجام نصیب 🇮🇷ایران اتمی نشود، این یعنی استمرار پیمان شکنی به سبک ترامپ قمارباز🇺🇸‼️☝️ همان کاری که با تبانی اسرائیل و اروپای ناتو با روسیه در جنگ اوکراین می کند. کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال برای افشای نیرنگ پیمان شکنان .
🔴 خطر نفوذ را جدی بگیرید ▪️وقتی به ابعاد مختلف داستان ورزشگاه و حواشی بسیار زیاد و انعکاس پررنگ رسانه ای آن خوب دقت شود ، ورای سوء مدیریت برخی مسئولین ، به وضوح می توان جای پای نفوذ را دید. ▪️امیدوارم این وقایع ، خطر نفوذ و لزوم پاکسازی عمیق در دولت را خدمت رئیس جمهور عزیز اثبات کرده باشد که اگر را جدی نگیریم به زودی شاهد بحران هایی بزرگتر ، مخرّب تر و دردناک تر خواهیم بود ... ✍"قاسم اکبری" 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدارهای حاج قاسم خطاب مسئولان برای فاصله نگرفتن از مردم و عدم تفکیک مذهبی از غیرمذهبی ▪️شهید سلیمانی: ما با مردم کم حرف میزنیم! ما نباید فقط به قشر مذهبی نزدیک به خودمان نگاه کنیم؛ باید مردممان را حفظ کنیم... 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ‏رحیم‌ پور ازغدی: حضور زنان در ورزشگاه با حضور در سینما و جامعه چه فرقی می‌کند؟ ▪️کسانی که مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند، تنها به دلیل خشونت احتمالی در حاشیه مسابقات و تعرض کلامی چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کنند. البته حضور زنان در ورزشگاه از نظر شرعی حرام نیست. 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
♦️تلاش ضدایرانی پرستو صالحی برای حذف تیم ملی از جام جهانی! 🔹درحالیکه براثر اشتباهات مسئولین در مشهد، بازی ایران - لبنان با حواشی ناخوشایندی همراه بود و خواسته مردم برخورد با خاطیان این حواشی است، این بازیگر سابق تلویزیون خواهان حذف ایران از جام جهانی و ضربه به تیم ملی شده است 🔹این سلبریتی چند روز پیش نیز به دیدار ابی خواننده خارج نشینی رفته بود که در هفته های اخیر به دلیل صحبت هایش درباره خلیج فارس و بی‌توجهی به ایرانی بودن این آبها مورد انتقاد قرار گرفته است 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️کلاس‌های تمام مقاطع دانشگاه آزاد از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شوند 🔸رضا همدانچی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد: 🔹از ۱۴ فروردین تمام دانشجویان مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری آموزش ببینند. 🔹برای حضور در کلاس‌های درس تزریق دو دز واکسن اجباری است. 🔹شرط اسکان در خوابگاه‌ها تزریق ۳ دز واکسن است؛ در غیر این صورت دانشجویان نمی‌توانند در خوابگاه‌ها نام نویسی کنند. 🔹پس از ۵۰ دقیقه از شروع کلاس، استادان باید فرجه‌های ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای در نظر بگیرند تا با تخلیه کلاس، تهویه هوا انجام شود و مجدد آغاز به فعالیت کنند. 🔹بحث برگزاری امتحانات پایان ترم منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اما با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها تمام آزمون‌های نیم‌سال دوم فعلا حضوری خواهند بود. 🆔@YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔸علی دایی قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهد داد 🔹لوتار ماتئوس (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)، بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی جی اوکوچا (نیجریه)، رباح ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) ۸ اسطوره‌ای هستند که قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 حسین رضازاده، قهرمان وزنه‌برداری: بدلیل ابتلا به بیماری دیابت از المپیک پکن انصراف دادم 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ پوتین: از فردا پرداخت بهای گاز روسیه تنها با روبل خواهد بود 🔸رئیس جمهور روسیه: 🔹از اول آوریل (فردا جمعه) کشور‌های غیردوست باید بهای گاز وارداتی از روسیه را به روبل پرداخت کنند و باز کردن حساب روبلی در بانک‌های روسیه ضروری است. 🔹غرب به سیاست‌هایی افتخار می‌کند که اقتصاد جهانی را به سمت بحران‌های متعدد سوق می‌دهد. 🔹آمریکا تلاش می‌کند تا مشکلات خود را با ایجاد بحران در سطح جهانی، به حساب دیگران حل کند. 🔹آمریکا جنگ خود علیه روسیه را از سال‌ها پیش آغاز کرده و اینطور نیست که تحریم‌های آن از چند ماه پیش آغاز شده باشد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔸عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده انجام شد 🔹در سومین روز از رزمایش مرکب دریایی آیونز (آیمکس ۲۰۲۲)، یگان‌های شرکت کننده، عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده را با موفقیت اجرا کردند. 🔹رزمایش مرکب دریایی آیونز (آیمکس ۲۰۲۲) با حضور نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هندوستان، بنگلادش و کشور‌های حاشیه اقیانوس هند و نظارت ۱۴ کشور عضو آیونز، پس از برگزاری نشست‌های توجیهی، کارگاه‌های آموزشی و بازدید از ناوگروه‌های طرفین، از بامداد سه‌شنبه در بندر گوا کشور هند آغاز شد. 👉 yjc.news/00Xz1Q 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️آمریکا ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی را تحریم کرد 🔹وزارت خزانه داری آمریکا در تازه‌ترین اقدام خود، ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی از جمله بزرگترین شرکت سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی روسیه را تحریم کرد. 🔹تحریم‌های جدید بخش‌های هوافضا، دریانوردی و بخش‌های الکترونیک روسیه را شامل و شرکت سهامی «میکرون» بزرگترین سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی از جمله شرکت‌های تحریم شده است. 🔹وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد که این تحریم‌ها «بازیگران مخرب سایبری» را هدف قرار داده است. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕آمریکا به استفاده از ذخایر راهبردی نفت خود روی آورد 🔸️رویترز: 🔹️دولت جو بایدن دستور داد تا آمریکا طی ۶ ماه آینده روزانه از یک میلیون بشکه ذخایر راهبردی نفت خود برای کاهش قیمت‌ها استفاده کند. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
چهار میلیون رفتن سی روز از جنگ اوکراین نگذشته که خبر رسیده چهار میلیون اوکراینی کشور را رها کرده اند ... / همین یک خط خبر خیلی حرف ها برای گفتن دارد... @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕ روسیه مقامات ارشد اتحادیه اروپا را در فهرست سیاه خود قرار داد 🔸️وزارت خارجه روسیه: 🔹️در واکنش به تحریم‌های یکجانبه این اتحادیه در هفته‌های اخیر علیه افراد و نهاد‌ها در روسیه، شماری از مقامات ارشد اتحادیه اروپا را در لیست سیاه خود قرار دادیم. 🔹️در فهرست سیاه روسیه اسامی مقامات ارشد از جمله نمایندگان دولت‌ها و پارلمان‌های تعدادی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و همچنین شخصیت‌های عمومی و کارمندان رسانه‌ها که مسئولیت اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه روسیه را بر عهده دارند درج شده است. 🔹️اقدامات اتحادیه اروپا نه تنها به بن بست در روابط خود با روسیه منجر می‌شود، بلکه امنیت و رفاه شهروندان خود و ثبات سیستم اقتصادی و مالی جهانی را نیز به خطر می‌اندازد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ عمران خان: آمریکا مرا تهدید کرده است 🔸نخست وزیر پاکستان: 🔹نامه تهدیدآمیز از طرف آمریکا دریافت کرده‌ام. 🔹آمریکا تهدید کرده است که دولت مرا برکنار خواهد کرد، زیرا نپذیرفتم که در خاکمان پایگاه نظامی داشته باشد. 🔹واشنگتن از مخالفین من حمایت می‌کند، اما من تا آخر به بازی ادامه داده و استعفا نمی‌دهم و تا روز یکشنبه منتظر نتیجه رأی گیری پارلمان می‌مانم./المیادین 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .