eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
آنی‼️ ☑️ از روسیه گندم و سوخت خریداری می‌کند 🔹 رئیس کمیته عالی انقلابی یمن اعلام کرد که صنعاء از روسیه، گندم و مشتقات نفتی خریداری خواهد کرد. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official این یعنی رفتار به سبک تحریم کنندگان تا کنون، با سناریوی زر و زور و تزویر شما، جهان درگیر مصیبت می شد. امروز شما دچار مصیبت با سناریوی مقاومت ضد دلار و ناتو و ارعاب رسانه ای، مواجه هستید. زبان حال یمنی های پابرهنه و غافلگیر کننده: بجنگ تا بجنگیم✊🏾✌️🏾 با همکاری افتخاری روسیه دوران پوتین با رزومه یاری جبهه مقاومت در سوریه و در کنار سردار سلیمانی ⭕️هشدار‼️ 🇺🇸آمریکای مکار، با این روش های جدید تحریم روسیه و تمدید تحریم های پساترامپ علیه ایران هسته ای اگر همه تحریم‌های برجامی را هم لغو کند، باز هم باز تولید تحریم های غیر برجامی❗️ می کند تا هیچ سودی از برجام نصیب 🇮🇷ایران اتمی نشود، این یعنی استمرار پیمان شکنی به سبک ترامپ قمارباز🇺🇸‼️☝️ همان کاری که با تبانی اسرائیل و اروپای ناتو با روسیه در جنگ اوکراین می کند. کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال برای افشای نیرنگ پیمان شکنان .
🔴 خطر نفوذ را جدی بگیرید ▪️وقتی به ابعاد مختلف داستان ورزشگاه و حواشی بسیار زیاد و انعکاس پررنگ رسانه ای آن خوب دقت شود ، ورای سوء مدیریت برخی مسئولین ، به وضوح می توان جای پای نفوذ را دید. ▪️امیدوارم این وقایع ، خطر نفوذ و لزوم پاکسازی عمیق در دولت را خدمت رئیس جمهور عزیز اثبات کرده باشد که اگر را جدی نگیریم به زودی شاهد بحران هایی بزرگتر ، مخرّب تر و دردناک تر خواهیم بود ... ✍"قاسم اکبری" 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدارهای حاج قاسم خطاب مسئولان برای فاصله نگرفتن از مردم و عدم تفکیک مذهبی از غیرمذهبی ▪️شهید سلیمانی: ما با مردم کم حرف میزنیم! ما نباید فقط به قشر مذهبی نزدیک به خودمان نگاه کنیم؛ باید مردممان را حفظ کنیم... 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ‏رحیم‌ پور ازغدی: حضور زنان در ورزشگاه با حضور در سینما و جامعه چه فرقی می‌کند؟ ▪️کسانی که مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند، تنها به دلیل خشونت احتمالی در حاشیه مسابقات و تعرض کلامی چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کنند. البته حضور زنان در ورزشگاه از نظر شرعی حرام نیست. 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
♦️تلاش ضدایرانی پرستو صالحی برای حذف تیم ملی از جام جهانی! 🔹درحالیکه براثر اشتباهات مسئولین در مشهد، بازی ایران - لبنان با حواشی ناخوشایندی همراه بود و خواسته مردم برخورد با خاطیان این حواشی است، این بازیگر سابق تلویزیون خواهان حذف ایران از جام جهانی و ضربه به تیم ملی شده است 🔹این سلبریتی چند روز پیش نیز به دیدار ابی خواننده خارج نشینی رفته بود که در هفته های اخیر به دلیل صحبت هایش درباره خلیج فارس و بی‌توجهی به ایرانی بودن این آبها مورد انتقاد قرار گرفته است 🔴 @fasle_bidari کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️کلاس‌های تمام مقاطع دانشگاه آزاد از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شوند 🔸رضا همدانچی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد: 🔹از ۱۴ فروردین تمام دانشجویان مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری آموزش ببینند. 🔹برای حضور در کلاس‌های درس تزریق دو دز واکسن اجباری است. 🔹شرط اسکان در خوابگاه‌ها تزریق ۳ دز واکسن است؛ در غیر این صورت دانشجویان نمی‌توانند در خوابگاه‌ها نام نویسی کنند. 🔹پس از ۵۰ دقیقه از شروع کلاس، استادان باید فرجه‌های ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای در نظر بگیرند تا با تخلیه کلاس، تهویه هوا انجام شود و مجدد آغاز به فعالیت کنند. 🔹بحث برگزاری امتحانات پایان ترم منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اما با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها تمام آزمون‌های نیم‌سال دوم فعلا حضوری خواهند بود. 🆔@YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔸علی دایی قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهد داد 🔹لوتار ماتئوس (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)، بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی جی اوکوچا (نیجریه)، رباح ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) ۸ اسطوره‌ای هستند که قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 حسین رضازاده، قهرمان وزنه‌برداری: بدلیل ابتلا به بیماری دیابت از المپیک پکن انصراف دادم 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ پوتین: از فردا پرداخت بهای گاز روسیه تنها با روبل خواهد بود 🔸رئیس جمهور روسیه: 🔹از اول آوریل (فردا جمعه) کشور‌های غیردوست باید بهای گاز وارداتی از روسیه را به روبل پرداخت کنند و باز کردن حساب روبلی در بانک‌های روسیه ضروری است. 🔹غرب به سیاست‌هایی افتخار می‌کند که اقتصاد جهانی را به سمت بحران‌های متعدد سوق می‌دهد. 🔹آمریکا تلاش می‌کند تا مشکلات خود را با ایجاد بحران در سطح جهانی، به حساب دیگران حل کند. 🔹آمریکا جنگ خود علیه روسیه را از سال‌ها پیش آغاز کرده و اینطور نیست که تحریم‌های آن از چند ماه پیش آغاز شده باشد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔸عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده انجام شد 🔹در سومین روز از رزمایش مرکب دریایی آیونز (آیمکس ۲۰۲۲)، یگان‌های شرکت کننده، عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده را با موفقیت اجرا کردند. 🔹رزمایش مرکب دریایی آیونز (آیمکس ۲۰۲۲) با حضور نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هندوستان، بنگلادش و کشور‌های حاشیه اقیانوس هند و نظارت ۱۴ کشور عضو آیونز، پس از برگزاری نشست‌های توجیهی، کارگاه‌های آموزشی و بازدید از ناوگروه‌های طرفین، از بامداد سه‌شنبه در بندر گوا کشور هند آغاز شد. 👉 yjc.news/00Xz1Q 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️آمریکا ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی را تحریم کرد 🔹وزارت خزانه داری آمریکا در تازه‌ترین اقدام خود، ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی از جمله بزرگترین شرکت سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی روسیه را تحریم کرد. 🔹تحریم‌های جدید بخش‌های هوافضا، دریانوردی و بخش‌های الکترونیک روسیه را شامل و شرکت سهامی «میکرون» بزرگترین سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی از جمله شرکت‌های تحریم شده است. 🔹وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد که این تحریم‌ها «بازیگران مخرب سایبری» را هدف قرار داده است. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕آمریکا به استفاده از ذخایر راهبردی نفت خود روی آورد 🔸️رویترز: 🔹️دولت جو بایدن دستور داد تا آمریکا طی ۶ ماه آینده روزانه از یک میلیون بشکه ذخایر راهبردی نفت خود برای کاهش قیمت‌ها استفاده کند. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
چهار میلیون رفتن سی روز از جنگ اوکراین نگذشته که خبر رسیده چهار میلیون اوکراینی کشور را رها کرده اند ... / همین یک خط خبر خیلی حرف ها برای گفتن دارد... @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕ روسیه مقامات ارشد اتحادیه اروپا را در فهرست سیاه خود قرار داد 🔸️وزارت خارجه روسیه: 🔹️در واکنش به تحریم‌های یکجانبه این اتحادیه در هفته‌های اخیر علیه افراد و نهاد‌ها در روسیه، شماری از مقامات ارشد اتحادیه اروپا را در لیست سیاه خود قرار دادیم. 🔹️در فهرست سیاه روسیه اسامی مقامات ارشد از جمله نمایندگان دولت‌ها و پارلمان‌های تعدادی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و همچنین شخصیت‌های عمومی و کارمندان رسانه‌ها که مسئولیت اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه روسیه را بر عهده دارند درج شده است. 🔹️اقدامات اتحادیه اروپا نه تنها به بن بست در روابط خود با روسیه منجر می‌شود، بلکه امنیت و رفاه شهروندان خود و ثبات سیستم اقتصادی و مالی جهانی را نیز به خطر می‌اندازد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️ عمران خان: آمریکا مرا تهدید کرده است 🔸نخست وزیر پاکستان: 🔹نامه تهدیدآمیز از طرف آمریکا دریافت کرده‌ام. 🔹آمریکا تهدید کرده است که دولت مرا برکنار خواهد کرد، زیرا نپذیرفتم که در خاکمان پایگاه نظامی داشته باشد. 🔹واشنگتن از مخالفین من حمایت می‌کند، اما من تا آخر به بازی ادامه داده و استعفا نمی‌دهم و تا روز یکشنبه منتظر نتیجه رأی گیری پارلمان می‌مانم./المیادین 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
⭕️آمریکا ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی را تحریم کرد 🔹وزارت خزانه داری آمریکا در تازه‌ترین اقدام خود، ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی از جمله بزرگترین شرکت سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی روسیه را تحریم کرد. 🔹تحریم‌های جدید بخش‌های هوافضا، دریانوردی و بخش‌های الکترونیک روسیه را شامل و شرکت سهامی «میکرون» بزرگترین سازنده و صادر کننده قطعات الکترونیکی از جمله شرکت‌های تحریم شده است. 🔹وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد که این تحریم‌ها «بازیگران مخرب سایبری» را هدف قرار داده است. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔴 آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعلام کرد. وزارت خزانه داری آمریکا عصر روز چهارشنبه، تحریم‌های جدیدی را علیه چند نهاد و یک فرد ایرانی اعمال کرد. بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، «محمد علی حسینی» به دلیل ارتباط با سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت. همچنین شرکت «جستار صنعت دلیجان»، «شرکت صنعتی عمرانی پارس بنای صدر»، شرکت «سایه بان سپهر دلیجان» و شرکت «سینا کامپوزیت دلیجان» به لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا افزوده شدند. وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده که این شرکت‌ها را به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم کرده است. این تحریم‌ها در حالی اعمال می‌شود که مذاکرات میان ایران و طرف‌های باقی مانده در توافق موسوم به برجام برای احیای توافق هسته‌ای در جریان است و یکی از عوامل حصول توافق، اصرار واشنگتن برای عدم حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریم‌های آمریکاست. «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش نیز اخیرا در پیامی توییتری نوشته بود: «دور هشتم گفت‌وگوهای وین هنوز تکمیل نشده است. این گفت‌وگوها هنوز ادامه داشته اما در حالت وقفه (یا سکته) قرار گرفته است. من معتقدم زمانی که اختلافات نهایی میان ایران و آمریکا حل شد شرکت کنندگان کنونی برجام به وین باز خواهند گشت تا توافق را نهایی کنند». «جو بایدن» قبل از رسیدن به ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی شده بود کشورش را به برجام بازخواهد گرداند، اما تا کنون از انجام اقدامات لازم برای عمل به تعهدات واشنگتن خودداری کرده است. اصرار دولت بایدن بر حفظ تحریم‌های ترامپ یکی از موانع موجود در دورهای گذشته مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین بوده است. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🚨 نشانه مهم از افول آمریکا در منطقه 🔴 بازنشستگی مکنزی برای تامل درباره کاهش قدرت آمریکا روزنامه‌نگار آمریکایی در «واشنگتن پست» نوشت: 🔹بازنشستگی ژنرال مکنزی فرمانده سنتکام فرصتی برای تأمل در مورد کاهش قدرت آمریکا در خاورمیانه است. 🔹مکنزی در مأموریت مهار ایران در منطقه ناکام ماند و ایران همچون سه سال پیش همچنان اولویت نخست و تهدید جدی سنتکام در منطقه باقی مانده است. 🔹مکنزی خود معتقد است که درس پایدار دوران مأموریت او برای منطقه این است که «ایران سر جایش هست و جایی نمی‌رود.» 🔹مکنزی یکی از شاهین‌های پنتاگون علیه ایران بوده است اما او گفت که وقتی مسئولیت را تحویل می‌دهد، متقاعد شده است که آمریکا باید در آینده با حضور ایران در منطقه به یک سازگاری دست یابد. 🌏 ستاد پشتیبانی 🆔 @moghavematt کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🔴 پاکستان و انتخاب استراتژیک 🔹پاکستان، ششمین کشور پرجمعیت جهان و تنها کشور اسلامی دارای سلاح‌های هسته‌ای است. این کشور که نقش ویژ‌ه‌ای در تعیین معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی دارد؛ به انتخاب استراتژیک رسیده است. 🔹پاکستان محل اصلی و کانونی رقابت ژئو استراتژیک آمریکا و چین در کریدور (راهرو) شرق به غرب است. طرح "یک کمربند، یک راه" چین و رشته مروارید دریائی این کشور، 60 کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی را در برمی‌گیرد. این طرح، چین را در موقعیت تعیین کننده‌ی برتر قرار خواهد داد. از نقطه عزیمت این پروژه با عنوان "پاسیفیک-ایندیا" یاد شده است. این پروژه دروازه‌ی نقشه راه صعود چین از نردبان قدرت جهانی و عقب راندن تدریجی آمریکا با کمترین هزینه احتمالی است. 🔹در طرف مقابل، آمریکا برای مهار چین برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته. ایالات متحده با پروژه  موسوم به "ایندیا-پاسیفیک" که از حوزه عربی - اسرائیلی ساحل دریایی مدیترانه شروع می‌شود، حوزه انرژی خلیج فارس را پوشش داده و در ادامه، هندوستان در اقیانوس هند را در بر می‌گیرد و از طریق تنگه مالاکا راه خود را به شرق آسیا باز می‌کند تا اتحاد بلوک غرب با اتصال ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و برخی از کشورهای حوزه آ.سه.ان را تکمیل کند و چین را در محاصره خود قرار دهد. 🔹پاکستان، بویژه در دوره‌ی عمران خان، با انتخاب استراتژیک خود، به بازیگر تعیین کننده‌ بین چین و آمریکا از یک سو، ایران و عربستان از سوی دیگر تبدیل شده است. انتقادهای عمران خان از آمریکا و غرب در مسائل منطقه‌ای، عدم همکاری با غرب در مقابله با روسیه، همکاری بیشتر با ایران، عدم همراهی علیه محور مقاومت در یمن و... باعث شده سرویس‌های اطلاعاتی غرب طرفداران نواز شریف را برای کنار زدن عمران خان به خیابان‌ها بکشانند تا با کودتای سیاسی مانع برنامه‌های عمران خان گردند. 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش https://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅ارسال .
🚨یکی از مشاوران رییس جمهور اوکراین اعلام کرد که در جریان حمله روسیه به این کشور تقریبا تمامی کارخانه ها و زیرساخت های صنایع دفاعی نابود شده است. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅
🔴از صبح امروز هشت موشک آزمایشی از غزه به سمت دریا شلیک شده است. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨لحظه انفجار ۸ مخزن نفت در روسیه 🔹فرماندار شهر «بلگورود» روسیه می‌گوید که امروز جمعه، دو فروند بالگرد نظامی اوکراین، تاسیسات ذخیره نفت این شهر مرزی را هدف قرار داده‌اند. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅
🔴 گزارش ها از ارسال دومین هواپیمای سنگین باری نظامی ایرانی به سوریه در ۲۴ ساعت 👈رسانه های رژیم صهیونسیتی خبر از ارسال سلاح به دمشق سوریه می‌دهند. ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک خاخام صهیونسیتی خطاب به شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونسیتی می گوید: زمان زیادی باقی نمانده است، ماه آینده وارد بحران خواهیم شد، امیدواریم از آن خارج شویم، پس برای توبه و تطهیر بشتابید! ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist @studentcfantiusantizionist Student CF AntiUSA AntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در بله https://ble.ir/studentcfantiusantizionist در ایتا https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist در تلگرام https://t.me/joinchat/studentcfantiusantizionist با اشاره به لینک های فوق☝️ منتقل می شوید ✅