eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 فهرست تسهیلات بانکی اعطایی به کارمندان کامل‌تر شد 🔹️بانک مرکزی بر اساس تکلیف قانونی خود فهرست تسهیلات اعطایی به کارمندان ۲۹ بانک را بر روی سایت خود منتشر کرده است. 🔹️بر این اساس طبق آخرین آمار، مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود به حدود ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسیده است. 👉🏻 yjc.ir/00ZT0N 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آمریکا در لبه‌ پرتگاه؛ گزارش العربیه از کسری بودجه "آمریکا" بدهکارترین کشور دنیا! گزارش شبکه "العربیه" از بحران بدهی‌های آمریکا: 🔸"اگر آمریکا با فرا رسيدن جولای از پرداخت بدهی‌هایش خودداری کند، دولت این کشور ممکن است اعلام ورشکستگی کند!!" 🔸"در سال جاری بودجه آمریکا ۶۵۴۰ میلیارد دلار تعیین شد در حالی که درآمدها ۴۶۰۰ میلیارد دلار برآورد شده پس ۱۹۴۰ میلیارد دلار کسری بودجه آمریکا خواهد بود!" 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حملۀ پهپادی در نزدیکی مسکو 🔸شهردار مسکو گفته در حملۀ پهپادی در نزدیکی پایتخت روسیه چند ساختمان آسیب جزیی دیدند اما هیچ مصدومی گزارش نشده است. فرماندار منطقه مسکو هم اعلام کرده چند پهپاد حین نزدیک‌شدن به شهر مسکو سرنگون شدند. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما وقتی آمدیم حقوق سرباز ۲۵۰ هزار تومان بود 🔸الآن سربازی که متاهل باشد و در مناطق عملیاتی خدمت کند حدود ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔷 دو واحد درسی «مکتب سلیمانی» از مهر امسال در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا: 🔸ما تلاش کردیم که دفاع مقدس را در ۲ واحد درسی در نظر بگیریم که برای تمام دانشگاه‌ها تصویب شده است. سال قبل پژوهشگاه دفاع مقدس تلاش کرد تا با کمک وزارت علوم و بر اساس آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که «شهید سلیمانی شخص نیست، یک مکتب است»، مکتب سلیمانی را تبدیل به ۲ واحد درسی کند که این مصوبه از مهرماه امسال عملیاتی خواهد شد. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار حاجی‌زاده: دشمنان می‌خواهند تنش مرزی با افغانستان را به جنگ تبدیل کنند؛ موضوع مدیریت می‌شود جای نگرانی نیست فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه علم و صنعت: 🔸یک اتفاقاتی در مرز افتاده که خیلی اهمیت چندانی ندارد در همان حوزه مرز و توسط نیروهای همانجا مدیریت می شود نباید به این مسائل دامن بزنیم. 🔸پشت سر این قضایا خیلی از دشمنان هستند که می خواهند آن را به یک موضوع بزرگ، درگیری و جنگ تبدیل بکنند که مطلقا این اتفاق نخواهد افتاد. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کشف ۲۰۰ راکت آرپی‌جی جنگی در بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان: 🔸در طرح «رعد»، ۷۵۰ ‌متهم‌ دستگیر شدند که در میان این تعداد ۱۶ باند سازمان یافته جرائم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی‌ متلاشی شده است. 🔸۸۲ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد و ۲۰۰ راکت آرپی‌جی جنگی برای اولین بار در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی همکاران ما در پلیس اطلاعات کشف شد. 🔸بیش از یک تن انواع مواد مخدر در جریان اجرای طرح «رعد ۲» در استان کشف شده و در این رابطه ۶۰ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان در سطح استان دستگیر شده‌اند. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔷 کمک وزیر دفاع اوکراین به روسیه برای بمباران انبار موشک‌ها 🔸ارتش روسیه به لطف کارت تبریکی که «الکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین آن را به اشتراک گذاشت و حاوی اطلاعاتی در مورد مکان‌های ذخیره موشک کروز بود، موفق شد حمله دقیقی به انبار‌های ذخیره موشک انگلیسی «Storm Shadow» انجام دهد. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔷 رئیس رژیم صهیونیستی: علی‌اف دوست واقعی اسرائیل است 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره انتقام خونِ سردار سلیمانی: دنبال‌شان هستیم فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه علم و صنعت: 🔸اگر عاملین ترور سردار سلیمانی قانونی تن بدهند دادگاهی می کنیم بعد می کشیم و اگر دادگاهی هم نشوند دنبال شان هستیم. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔷 تست پروازی هواپیمای ترابری سیمرغ با موفقیت انجام شد 🔸هواپیمای ترابری سیمرغ، ساخته متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با موفقیت تست پروازی خود را پشت سر گذاشت. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
هدایت شده از محتواهای جمعیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ویژه کسانی که دختر دارند.... 🌸 پاداش کسانی که صاحب سه دختر هستند ✅ حجت الاسلام محمدمسلم وافی ━🍃❀💠❀🍃━═••• 🔷جهت دریافت بیش از ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇 https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741 💠 معاونت رسانه موسسه اندیشه کوثر 📞 09104441412
هدایت شده از محتواهای جمعیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تعویق در ناشکری است. ❗️از جواب سخت خدا بترسیم!! ━🍃❀💠❀🍃━═••• 🔷جهت دریافت بیش از ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇 https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741 💠 معاونت رسانه موسسه اندیشه کوثر 📞 09104441412
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این ویدیو رو خود آلمانها از شرایط سخت بازنشستگی شون ساختن و لایک میلیونی در تیک تاک گرفته 🔻 حالا باز یه چندتا ایرانی ساکن اروپا میان برای اینم ماله می‌کشن و میگن نه آلمان همه چی گل و بلبله � خدایا خودتحقیر ها را به راه راست هدایت فرما ☝️سوژه‌ای مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک) برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳دزدیدن اعضای بدن نظامیان توسط پزشکان انگلیسی در اوکراین! ▪️این فیلم از دوربین گوپروروی سر نظامی اوکراینی برداشته شده بعد از اینکه کشته شد. این نظامی دنبال یکی از اقوامش می‌گشته و به طور تصادفی وارد اتاق عمل میشه... که اولا نشون میده پزشکان زبانی غیر از زبان اوکراینی صحبت می‌کنند دوم عضوی از بدن اون کسی که داشتن عملش می‌کردن رو بریدن و شاید بردارن ببرن برای فروش! میگویند پزشکان از «بنیاد قلب بریتانیا« هستند!! ▪️به هر حال قلب و کبد و کلیه و کلا هر عضو بدرد بخوری کلی پول دارد! فعالیت این متخصصان که در اصل متخصصان پیوند هستند از سپتامبر 2022 در باخموت کارشون رو آغاز کرده بودند و حالا مشخص می‌شود که انگلیسی‌ها اینجا هم دارند کثافت‌کاری خودشان را انجام می‌دهند. در حالی که فرماندهی نبرد را بر عهده دارند، اعضای بدن نظامیان (حالا اگر روس باشند که همه چیزش را غارت می‌کنند) را برای فروش در بازار پر تقاضای بدن انسان بر می‌دارند. این حجم از کثافت‌کاری انگلیسی‌ها هر چند بی‌سابقه نیست اما نشان از بی‌عرضگی و فلاکت اوکراینی‌ها می‌دهد که چگونه توسط یک رئیس جمهور یهودی به بردگی رفته‌اند! 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 صحبت های سردار حاجی زاده درباره موشک خرمشهر هر سر جنگی 80 هدف را میزند به نظر میرسد این موشک شگفتی هایی دارد که ایران ترجیح داده در روز رونمایی از آن عبور کرده تا به مرور درباره آن صحبت کند ... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
40.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 جهان در انتظار بمب خبریِ دیدار سلطان عمان با رهبر ایران / پیام صریح آیت الله درباره ایران / دیدار سلطان عمان با رهبر ایران / آیا سلطان عمان زمینه را برای گفتگوی تاریخی ایران و مصر فراهم خواهد کرد؟ / پیام صریح آیت الله درباره سعودی / آیا بمب خبری سلطان عمان جهان را حیرت زده خواهد کرد؟ / سمت ۱۲۲۲ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
38.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 پیام فرمانده ایرانی : این موشک در دو هزار کلیومتری همزمان 80 هدف متفاوت را میزنیم 🎥 در روزهای گذشته ایرانی از خرمشهر چهار رونمایی کرده است. حالا فرمانده هوا فضای ایران اعلام کرده که این شاهکار جدید میتواند در دو هزار کیلومتری به طور همزمان 80 هدف متفاوت را مورد هدف قرار دهد... ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 متولد ایران هستم و به این افتخار میکنم که ایران زادگاه من است و من به شخصه بین ایران و افغانستان مرزی نمی بینم اینم برای اونهایی که تلویزیون افغانستانی راه میندازن تا بین ایران و افغانستان تفرقه بندازن... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 سناتور آمریکایی به خاطر این 37 ثانیه تحت تعقیب روسیه قرار گرفت لیندسی گراهام اینجا صریح میگوید : روس ها دارند کشته میشوند و این بهترین سرمایه گذاری است که انجام داده ایم جنگ روسیه در خاک اوکراین هیچ ربطی به اوکراینی ها ندارد. آنچه می بینیم جنگی است از سوی آمریکا برای به چالش کشیدن شرق... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رسانه ی وطن فروش رو این طوری رسوا میکنن ، دمِ سازنده ی این ویدئو گرم... این ویدئو محشر بود رفته مقایسه ای داشته بین روابط شاه ایران و حکومت عمان و حکومت جدید ایران با محور مقاومت حتما ببینید پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قهرمان های ایران که رکورد تاریخی را در دریاها ثبت کردند ، امروز میهمان امام رضا بودند روزی آمریکایی ها خطی کشیدند گفتند ایران آن قدر ضعیف است حتی نمیتواند از این خط در اطلس عبور کند. ما امروز نه تنها از آن خط بلکه از طولانی ترین مسیر از طلس گذشتیم و از حیاط خلوت آنها عبور کردیم. دمتون گرم قهرمان های وطن دمتون گرم برای 8 ماه عملیات روی آب دمتون گرم برای 65 هزار کیلومتر عملیات به شما افتخار میکنیم پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
38.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 اسرائیل: ایران راهی جدید برای مونتاژ بمب اتم پیدا کرده و 80 متر زیر زمین فعال است! / نشست اطلاعاتی صهیونیست ها و آمریکایی ها علیه ایران / رژیم صهیونیستی: اگر براورد اطلاعاتی آمریکا درست باشد یعنی ما خواب مانده ایم / ایران راهی جدید برای مونتاژ بمب اتمی پیدا کرده است / ایرانی‌ها در عمق هشتاد متری زمین در حال فعالیت هایی هستند / قسمت ۱۲۲۳ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
♦️ چرا مصر به سمت پایتخت مقاومت می آید؟ 🔸 کشورها به دنبال حفظ تعادل سیاسی ، همزمان با تغییر نظم جهانی 🔸 مصر معادلات اسرائیل و آمریکا را بر هم خواهد زد؟ ۱۴۰۲/۳/۱۰ 🔺 در روزهای گذشته شاهد حضور سلطان عمان در ایران بوده ایم. بسیاری این سفر را اقدامی به جهت انتقال یک پیام و عده ای هم در راستای پیگیری عادی سازی روابط با مصر دانسته اند. شاید برای افکار عمومی مصر در چهارچوب ارتباط با ایران صرفا یک کشور باشد به مانند دیگر کشور ها ، اما واقعیت این است که این کشور را با توجه به دوستان و دشمنان ویژه ای که دارد باید متفاوت تر نگاه کرد. 🔺 سال ها به دلیل حمایت ویژه مصر از پهلوی و قطع ارتباط با ایران و عمیق تر کردن روابط با رژیم صهیونیستی، شاهد چالش هایی در روابط این کشور با ایران بوده ایم. ماجرایی که پس از بهار عربی به شکل متفاوتی خود را نشان داد و به بهتر شدن روابط انقلابیون مصر با ایران منجر شد. ارتباطی که البته خیلی دوام نداشت و با کودتای ارتش علیه دولتِ بر امده از انقلاب دوباره به حالت قبل و حتی پیچیده تر از آن وارد شد... حالا کشورِ رفیقِ دودمان پهلوی قصد دارد به پایتخت مقاومت بیاید تا با ایران وارد گفتگو شود. 🔺 این مهم از چند جهت قابل تامل است. 1️⃣ مصر به همان اندازه که با ایران در تنش بوده با رژیم صهیونیستی و آمریکا ارتباطی خوب داشته است. 2️⃣ برقراری ارتباط با ایران حتی اگر به معنای فاصله گرفتن مصر از آنها نباشد قطعا به معنای تضعیف آنها در منطقه خواهد بود. 3️⃣ این ارتباط همزمان با تغییر در نظم جهانی در حال برقرار شدن است. با در نظر گرفتن سفر سلطان عمان به مصر (پیش از آمدن به ایران) میتوان این طور برداشت کرد که مصری ها فهمیده اند در شرایط حساس کنونی حتما باید برای جستجوی چیزهایی به پایتخت مقاومت بیایند. 🔺 در خصوص آنچه در حال رخ دادن است در آینده ی پیش رو بیشتر و دقیق تر میتوان صحبت کرد. البته به هر جهت واقعیت این است که برای ارتباط با کشوری مانند مصر، با در نظر گرفتن گذشته ی رفتاری این کشور در قبال ایران؛ باید با درک دقیق روابط بین دو کشور، صبورانه و حساب شده رفتار کرد تا بتواند خروجی مثبت و بلند مدتی داشته باشد... @mrtahlilgar1 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شکار آمریکایی ایران بزرگتر از یک ناو هواپیمابر خبری که کمتر در رسانه ها منتشر شد اشاره به یک شکار تاریخی ایران داشت. شکاری که به لحاظ وسعت با داشته های عظیم نظامی امریکا برابری میکند. در این ویدوو این مهم را مرور خواهیم کرد. 📣 @irantv1400 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .