eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
536 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرداخت ۹۵ درصد هزینه‌ بیماران با استفاده از سیستم سلامت خانواده 🔸وزیر بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹سیستم سلامت خانواده وزارت بهداشت اکنون در حدود ۵۸ شهرستان در حال اجرا است و تمام خدمات ما به شکل الکترونیک است. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرونده ترور شهید سلیمانی از ۳ ناحیه مختلف در حال پیگیری است 🔸معاون حقوقی رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: پرونده اول در کشور خودمان است و مستندات آماده شده. 🔹مورد دوم در عراق است و اخیرا دادستان عراق با مراوداتی که بین مقام‌های ایرانی و عراقی صورت گرفت اعلام کرد که این پرونده از موضوع قتل به مسئله ترور تغییر حالت داده است. 🔹مرحله سوم بخش بین الملل است که در این زمینه ما نظرات وکلای بین المللی را گرفتیم و این وکلا تاکید دارند که شکایت ما در دیوان بین المللی دادگستری منجر به نتیجه خواهد شد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
⭕️ گذرنامه ویژه برای اربعین به قوت خود باقی است 🔸معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور: 🔹مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرین و باشماق برای اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 🔹مرز خسروی برای اربعین امسال ۲۴ ساعته خواهد بود و گذرنامه ویژه برای اربعین نیز به قوت خود باقی است. 🔹در مرز مهران تعداد گیت‌ها و درب‌های ورود و خروج با همکاری طرف عراقی افزایش خواهد یافت. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
⭕️ كارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری ۱۱ تیر منتشر می‌شود 🔸رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: 🔹داوطلبان برای شرکت در امتحان لازم است از ۱۱ تیر به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طريق درج کدملی، شماره فراگير و رمز عبور يك نسخه چاپی از برگه راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه کنند. 🔹نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب، صبح و عصر چهارشنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۵ تیر در ۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔸️ مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی در آستانه عید قربان 🔹️رسانه‌های محلی امروز چهارشنبه گزارش دادند که پلیس سوئد مجوز تجمعی را در خارج از مسجد استکهلم که برگزارکنندگان آن قصد دارند قرآن را بسوزانند، صادر کرده است. 🔹️این تجمع قرار است بعد از ظهر روبروی مسجد مدبورگارپلاتسن و همزمان با تعطیلات عید قربان برگزار شود. 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
⭕️ اعلام زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ در تمامی گروه های آزمایشی 🔸️با اعلام سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور گروه های آزمایشی به این شرح است: 🔹️رشته ریاضی چهارشنبه ۱۴ تیر ۸ صبح 🔹️رشته انسانی چهارشنبه ۱۴ تیر ۸ صبح 🔹️رشته هنر چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴:۳۰ عصر 🔹️رشته تجربی پنجشنبه ۱۵ تیر ۸ صبح 🔹️رشته زبان پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴:۳۰ عصر 🔺️برای دریافت اطلاعیه زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسری‌ ۱۴۰۲ به لینک زیر مراجعه نمایید. 👉 yjc.ir/00ZZxE 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔸 پوتین: 🔹️بی‌احترامی به قرآن کریم در روسیه جرم است و ما برای قرآن و احساسات مذهبی مسلمانان احترام زیادی قائلیم 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
⭕ ٣٠ اثر تاریخی به کشور بازگردانده شد 🔸️وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: 🔹️تلاش زیادی انجام شد تا مجسمه سرباز ساسانی که در دهه ۶۰ بصورت قاچاق از کشور خارج شده بود، برگشت داده شود. 👉🏻 yjc.ir/00Za1o 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادامه ناآرامی‌ها در شهر‌های فرانسه 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔸 فرمانده کل نیرو‌های هوافضای روسیه پس از شورش واگنر دستگیر شده 🆔 @YjcNewsChannel کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از بین بردن دوربین های خیابان توسط معترضین فرانسوی با تفنگ ساچمه‌ای ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114 ☝️ چاه کندند بهرِ ما اینک، گرفتارند در آن☝️😁❗️😂 . کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پوتین در بازدید از یک مسجد گفت: اهانت به قرآن در روسیه برخلاف برخی کشورهای دیگر، غیرقانونی است ◽️این درحالی است که به آتش کشیدن مجدد قرآن در سوئد با موجی از واکنش‌های اسلامی مواجهه شده است. ◽️از عراق نیز خبر می‌رسد که در اعتراض به این اقدام سوئد قرار است فردا در بغداد تجمعی شکل بگیرد. گفته شده خواسته معترضان تعطیلی سفارت و اخراج سفیر سوئد از بغداد است. ◽️در یمن نیز محمدعلی الحوثی از کشورهای اسلامی خواسته سفیر سوئد را از کشور خود بیرون برانند. ┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈ گروه کشوری دشمن شناسی سایبری کشوری منهاج @menhaj_comالله اکبر و لله الحمد در کشوری با سابقه ۷۰ سال حکومت کمونیست‌ها، چه تحولی رخ داده که آبروی اروپا و آمریکای مدعی خداپرستی و آزادی بیان و عقیده را برده است❗️ ☝️سوژه‌ای مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک) برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸دقت ویژه پوتین به نیروهای هسته ای روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جریان سفرش به جمهوری داغستان روسیه، لباس یک افسر نیروی دریایی که با یک "کیف سیاه" ایستاده بود را منظم کرد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در این خصوص گفت که پوتین، همیشه نیروهای هسته ای کشور را کنترل می کند. طبق گزارش اسپوتنیک، از قرار معلوم کیف سیاه که دست این افسر نظامی بود و پوتین لباس وی را مرتب کرد و با او دست داد همان "کیف با دکمه های مخصوص" است.‎ وستانیوز https://eitaa.com/westanews کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
28.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 با ما می‌جنگند، چون آزادیم! ‌ 🔸️سید محمد بهشتی، چهره برجسته دوران پیش و پس از انقلاب، اصلا از جهت توجه اساسی‌اش به کار سازمانی و تشکیلاتی، مورد حمله سازمان مجاهدین خلق قرار گرفت. سازمان مجاهدین از پیش از انقلاب قصد ترور بهشتی را داشت، از همان زمان حضور اساسی او در صحنه‌هایی که روحانیت و کار انقلاب نیاز به سازمان‌دهی داشتند، مشهود بود. این خصلت در شهید بهشتی از او چهره‌ای پیشرو و متفاوت در میان روحانیون ساخت، چهره‌ای که همینجا در چند جمله‌ای که ایشان درباره مسئله جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی می‌گوید روشن است. او می‌گوید وقتی می‌توانیم نامی از آزادی بیاوریم که استقلال ما به رسمیت شناخته شده باشد. 🔸️این سخنرانی سال ۱۳۵۹ و در جمع ارتشیان ایراد شده است. 🗂منبع: سیمافکر @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔺برخى از مهمترین اهداف جنگ روانى : ۱-تأثیرگذارى شدید بر افکار عمومى جامعه مورد هدف از راه طرح جنگ نرم و با ابزار خبر و اطلاع رسانى هدفمند و کنترل شده که نظام سلطه همواره از این روش براى پیشبرد اهداف خود سود جسته است و البته موفقیت هایى هم در این زمینه داشته است. ۲-ترساندن از مرگ یا فقر یا قدرت خارجى سرکوبگر و پس از آن دعوت به تسلیم از راه پخش شایعات و دامن زدن به آن براى ایجاد جو بى اعتمادى و ناامنى روانى. ۳-اختلاف افکنى در صفوف مردم و برانگیختن اختلاف میان مقام هاى نظامى و سیاسى کشور مورد نظر در راستاى تجزیه سیاسى کشور. ۴-اشاعه بذر یأس و نومیدى درمیان مردم و بویژه نسل جوان به منظور بى تفاوت کردن آنها نسبت به کشور خود و تحولات احتمالى آتى. ۵-کاهش روحیه و کارآیى رزمى ( در زمان جنگ نظامى). ۶-ایجاد اختلال در سامانه هاى کنترلى و ارتباطى کشور هدف. ۷-تبلیغات سیاه (با هدف براندازى و آشوب) به وسیله شایعه پراکنى، پخش تصاویر مستهجن ، جوسازى از راه پخش شب نامه ها و … ۸-تقویت نارضایتى هاى ملت به دلیل مسائل مذهبى، قومى، سیاسى و اجتماعى نسبت به دولت خود به طورى که در مواقع حساس این نارضایتى ها زمینه تجزیه کشور را فراهم کند. ۹-تلاش براى بحرانى و حاد نشان دادن اوضاع کشور از راه ارائه اخبار نادرست و نیز تحلیل هاى نادرست و اغراق آمیز که مقام معظم رهبرى نیز در دیدار اخیر اعضاى مجلس خبرگان با ایشان به آن اشاره داشته و آن را در راستاى خط تهاجمى دشمن توصیف کردند. @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
✅ بازدارندگی بالای ایران در مقابل دشمنان 🔺اندیشکده‌ بر این باور است که با توجه به سرعت و دقت بالای موشک‌های سپاه پاسداران، می‌تواند به راحتی اهداف مهم دشمنان خود را در منطقه و حتی در دورترین نقاط جهان هدف قرار دهد. 🔻همچنین، این اندیشکده بیان می‌کند ایران با داشتن تکنولوژی موشک‌های در آینده به عنوان یک نیروی نظامی در جهان شناخته خواهد شد. ❇️‌ لینک گزارش: https://defence-industry.eu/irans-fattah-hypersonic-missile-real-threat-and-technological-challenge/ @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
28.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ویدیو / ناگفته‌های آزمایش‌های اتمی آمریکا در خاک آمریکا 🔹بمباران هیروشیما و ناکازاکی صرفا اقدام جنگی نبود، در واقع آزمایش‌های هسته ای بودند 🔹آمریکا در ابتدا آزمایش های هسته ای خود را در جزایر مارشال انجام می‌داد. به دلیل هزینه های زیاد به دنبال مکانی نزدیک‌تر بودند و آزمایش ها را به نوادا انتقال دادند 🔹این آزمایش ها منجر به خساراتی به مردم شد که آمریکا آن را فداکاری برای حفاظت از دموکراسی نامید @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
زمین بازی ابرقدرت‌ها؛ تقابل نظامی چین و آمریکا در خلیج فارس چقدر محتمل است؟ بخش ۱ آسیاتایمز 🔸 در حالی که اکثر ناظران موافق هستند که اهداف استراتژیک چین در منطقه فراتر از معاملات سنتی انرژی است، بحث‌هایی وجود دارد در مورد اینکه این کشور به دنبال جانشینی ایالات متحده در خاورمیانه است و اینکه آیا ممکن است برای قدرت‌نمایی، در منطقه نیرو مستقر کند؟ 🔹 در زمینه رقابت قدرت‌های بزرگ بین ایالات متحده و چین، استراتژیست‌ها از خود می‌پرسند که این برای نقش آمریکا در منطقه و معماری امنیتی که حضورش امکان آن را فراهم کرده است، چه معنایی دارد. 🔺امنیت انرژی 🔸 چین به وضوح دارای منافع امنیت ملی در این منطقه نفت خیز است. بیش از 53 درصد از واردات نفت خام این کشور از خاورمیانه می‌آید، جریانی از هیدروکربن که پکن نمی‌تواند آن را از دست بدهد. با توجه به این وابستگی و آسیب پذیری که در صورت درگیری نظامی برای پکن ایجاد می‌شود، منطقی است که فرض کنیم چین می‌خواهد نیروهای خود را در منطقه داشته باشد. منطقی است، اما آیا این فرض درست است؟ شاید نه. 🔹 دو حوزه‌ای که بر منابع انرژی پکن تأثیر می‌گذارد، تولید و حمل و نقل است. بزرگترین تهدید برای مورد اول در بی‌ثباتی داخلی یا درگیری‌های بین کشورها نهفته است. چالش‌های حفاظت از حمل‌ونقل انرژی متنوع‌تر است و شامل بی‌ثباتی منطقه‌ای، اختلال در ارتباطات خطوط دریایی، دزدی دریایی، یا در بدترین سناریو، محاصره دریایی می‌شود. 🔸 تا زمانی که وابستگی چین به منابع انرژی خاورمیانه بالا باشد، خطر اختلال در تولید و حمل و نقل برای پکن واقعی خواهد بود. با این حال، رهبران چین نتیجه‌گرا هستند و بین مستعد بودن و آسیب پذیری تمایز قائل می‌شوند. علیرغم وابستگی زیاد خود به انرژی خاورمیانه، پکن معتقد است که مستعد آسیب است اما لزوما آسیب‌پذیر نیست. این به این دلیل است که چین به همان اندازه برای نفت خود به خاورمیانه نیاز دارد که منطقه به چین به عنوان مشتری نیاز دارد. بیزاری از اخلال متقابل است. 🔹 علاوه بر این، در صورت بروز یک بحران منطقه‌ای که تولید یا حمل و نقل را مختل کند، چین تنها قربانی نخواهد بود. این پیامدها بر کشورهای واردکننده نفت از آسیا تا اروپا تأثیر خواهد گذاشت، سناریویی که نه چین و نه آمریکا آن را نمی‌خواهند. منبع https://asiatimes.com/2023/06/will-china-build-a-military-presence-in-the-middle-east/ @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
زمین بازی ابرقدرت‌ها؛ تقابل نظامی چین و آمریکا در خلیج فارس چقدر محتمل است؟ بخش ۲ آسیاتایمز 🔺 محاصره دریایی 🔹در حال حاضر بزرگترین نقطه اشتعال بالقوه  بین ایالات متحده و چین، تایوان است. در صورت درگیری در آنجا، واشنگتن می‌تواند در تلاش برای سرکوب عملیات چین در تنگه تایوان، از ارتش خود برای مسدود کردن یا خفه کردن خطوط انتقال انرژی چین استفاده کند. بنابراین چین باید بخواهد با حفاظت از حمل و نقل انرژی خود از خاورمیانه، برای چنین احتمالی آماده شود. 🔸 اما چینی‌ها این آسیب پذیری را از دو منظر کاملا متفاوت می‌بینند. از یک سو، محاصره انرژی توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای چین کمتر نگران کننده خواهد بود تا احتمال جنگی همه جانبه با رقیب ابرقدرتش. اختلال در عرضه انرژی بسیار مهم خواهد بود، اما بعید است که عامل تعیین کننده در جنگ بین ایالات متحده و چین باشد. 🔹 از سوی دیگر، حتی اگر پکن از محاصره احتمالی واردات انرژی از خاورمیانه توسط ایالات متحده هراس داشته باشد، هزینه و فایده آن به نفع حضور نظامی چین در منطقه نیست. برای اینکه چین قابلیت مؤثر و کافی برای مقابله با ایالات متحده را ایجاد کند، حداقل مستلزم استقرار نظامی هم‌رده با آمریکا توسط پکن در منطقه است. هر چیزی کمتر از آن به هر حال آسیب پذیری چین را برطرف نخواهد کرد. 🔸 ایالات متحده در حال حاضر بیش از 70 میلیارد دلار برای بودجه نظامی منطقه‌ای خود هزینه می‌کند. کل بودجه دفاعی چین در سال 2023، 224 میلیارد دلار است. برای اینکه پکن بتواند با سطح فعلی هزینه‌های نظامی واشنگتن در منطقه برابری کند، باید حداقل یک سوم کل هزینه‌های دفاعی خود را صرف خاورمیانه کند. 🔺قدرت نرم 🔸 با توجه به این موضوع، چین راه‌های کم‌هزینه دیگری برای کاهش خطرات امنیت انرژی خود ایجاد کرده است. پکن به دنبال پایان دادن به درگیری‌های منطقه‌ای از طریق میانجی‌گری قراردادهای صلح بین دشمنان دیرینه است. این کشور خود را در معماری اقتصادی آینده بازیگران کلیدی منطقه‌ای گنجانده و درگیر می‌کند. و بر روی ایجاد وابستگی متقابل بین کشورهای تولید کننده انرژی و 1.4 میلیارد جمعیت چین کار می‌کند. در مجموع، این ابزارها ممکن است بسیار مؤثرتر از سخت افزارهای نظامی باشند. 🔹 استراتژیست‌های آمریکایی در مورد حضور رو به رشد چین در خاورمیانه - هر شکلی که باشد - احساسات دوگانه‌ای دارند. در حالی که واشنگتن متقاعد شده است که پکن به دنبال جایگزینی ایالات متحده به عنوان ضامن امنیت منطقه است، بسیاری از دیپلمات‌های کارکشته آمریکایی نیز بی سر و صدا مشتاق دیدن چین در منطقه‌ای هستند که گرفتار درگیری‌های آشتی ناپذیر است. منبع https://asiatimes.com/2023/06/will-china-build-a-military-presence-in-the-middle-east/ @amniatemeli کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔴رئیس رژیم اشغالگر: آنها می‌خواهند نابودمان کنند و ما هم درگیریم| شرایط‌مان بد است 🔹️ اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم اسرائیل در مقر فرماندهی شمالی فلسطین اشغالی: 🔹️ما شرایط بدی را سپری می‌کنیم. 🔹️به جای نبرد با دشمنان با هم درگیر شده‌ایم. 🔹️با چالش‌های بزرگی مواجهیم و باید با هم به توافق برسیم. 🔹️چند کیلومتر آن‌طرف‌تر افرادی (حزب‌الله) به دنبال نابودی ما هستند. ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔴عده‌ای می‌خواهند با همکاری معاندین آشوب ایجاد کنند رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: 🔹دستگاه قضایی استان، برای عوامل انتشار شایعه مسمومیت مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان پرونده قضایی تشکیل داده است. در این راستا تاکنون چهار نفر دستگیر شده‌اند. 🔹دادگستری با افراد قانون‌شکن که از رأفت نظام اسلامی نهایت سوءاستفاده را کرده و با توسل به دروغ و با همکاری شبکه‌های معاند به دنبال ایجاد التهاب و آشوب در استان هستند قاطعانه برخورد می‌کند. ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔴جزئیات جدید از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین‌ ‌ 🔹شروع این درگیری از آنجا بود که پلیس ضدتروریسم آلبانی، ۶ نفر از کادرهای سیاسی گروهک را فرا می‌خواند و به آنها ابلاغ می‌کند که قصد دارد برای سرکشی و بازدید به مقر آنها که یک اردوگاه بزرگ با دیوارهای بلند و حفاظت شده است به آنجا رفته و خواهان بازرسی از اردوگاه می‌شود. 🔹این در حالیست که منافقین برای فریب رسانه‌ها و مردم آلبانی هر چند وقت، یک هیئت از آنان را به داخل پادگان می‌آورند و اماکنی نظیر سالن غذاخوری، آشپزخانه، استودیو داخلی و... را به آنان نشان می‌دهند. 🔹در ابتدا ۶ نفر از اعضای کادر سیاسی با پلیس صحبت کرده و مامورین را به اماکن همیشگی راهنمایی می کنند اما پلیس که از قبل اطلاعاتی درباره برخی اماکن دیگر نظیر محل یگان سایبری این گروهک داشت، خواهان بازدید از آنجا می شود که منافقین با این درخواست پلیس مخالفت می‌کنند. 🔹بعد از دو ساعت مذاکره، صبر پلیس تمام می‌شود و تصمیم می‌گیرد بر اساس حکم قضایی دادگاه به ساختمان سایبری ورود کند. 🔹در پی این مخالفت، منافقین ضمن تشکیل زنجیره انسانی به دور برخی ساختمان‌ها، متوسل به خشونت می شوند و ۱۵ نفر از اعضای پلیس صدمه می‌بینند. 🔹متعاقب آن، پلیس ضدتروریسم آلبانی، ظرفیت ۱۰۰۰ نفر از ماموران خود را که پادگان اشرف را در این زمان محاصره کرده بودند، فرا می‌خواند و با اسپری فلفل راه خود را از میان دیوار انسانی منافقین باز می‌کنند. 🔹در این درگیری به ۱۵۰ خودروی پلیس حاضر در اردوگاه اشرف، آسیب رسیده اما پلیس نهایتاً موفق می‌شود وارد محل یگان سایبری شده و بسیاری از تجهیزات آنجا ازجمله کامپیوترها و سرورهای اصلی را با خود ببرد. 🔹در این سرورها اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات مربوط به مرتبطین و نفوذی‌های منافقین در داخل ایران وجود دارد و هم اکنون این سرورها در حال بازیابی اطلاعات و پردازش هستند. 🔹در جریان حمله پلیس به اشرف۳، مریم رجوی در این محل حضور داشته که در یکی از ساختمان‌ها مخفی شده ولی از ترس استرداد به ایران، به فرانسه منتقل می‌شود. 🔹در جریان این حمله، یکی از اعضای باسابقه این گروهک به نام «عبدالوهاب فرجی» با نام مستعار «علی مستشاری» کشته شده، ۷۰ نفر بازداشت، و ۱۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
🔴امیرسرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت : همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقینا در سال جاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است. 🔴 به قرارگاه سایبری بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2993881287C8cdf5526e6 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گزارش رسانه صهیونیستی آلما از پایگاه موشکی سپاه پاسداران در نزدیکی کرمانشاه و حضور موشک قیام در این پایگاه ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترکیه از کپی برداری پهپاد انتحاری خود از شاهد ایرانی به نام (عذاب) خبر داد . ☫ کانال 👇🏻 @sardarghaani کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره .