چرا همه آرتیستا داره با هم دعواشون میشه؟ :)
بسمالله فقط منم که از هیچی رسما خبر ندارم؟ آقا نقاشیاتونو بکشید چیکار به حرف و حدیث دارین😭 والا من که با وجود محدودیت خانواده دارم میکشم بعد یکی بگه تریس زدین میدارید کنار–؟ انقدر نقاشی براتون کم اهمیت بو– نمیدونم من که قضاوت نمیکنم ولی آقا نذارید کنار جدی اهمیت ندین به حرف بقیه🙏💔
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
چرا همه آرتیستا داره با هم دعواشون میشه؟ :) بسمالله فقط منم که از هیچی رسما خبر ندارم؟ آقا نقاشیاتو
++++++++++++++++++++++++++++++
هدایت شده از ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
𝜗𝜚 روز بخیر ، من هم دتیز گذاشتم.
︶⏝︶⊹︶⏝︶
دتیز چی هست؟ — شما اوسی من رو میکشین و من هم به نفرات اول، دوم و سوم جایزه میدم.
اوسی ای که اگه شرکت میکنید واسه ی دتیز باید کشیده شه نوئل(الیویا) هست. منتهی چندتا قانون داریم حتما بخونیدشون :
— سک-شوالایز کردن ممنوع.
— جنسیت، سن، و.. رو تغییر ندید.
— برای تغییر دادن لباس بیاید پی وی و بپرسید اگه تایید کردم لباس رو میتونید براش بکشیدش.
— حتما توی چنل عضو باشین.
— اگه از دوستام هستین من قراره بر اساس سلیقم و.. نفرات اول دوم و سوم رو انتخاب کنم و پارتی بازی نکنم، اگه ناراحت میشید نیاید.
— کاغذی بودن نبودنش هم فرق داره، برای کسایی که کاغذی بکشن و برنده شن فقط یه اسکچ روی کاغذ میزنم
⊹مهلتش تا آخر تیر هست و حداکثر ۶ نفر
— جایزه ی نفر اول : آرت دیجیتال از اوسیش، ادیت عکس از اوسیش و یه آهنگ. (از من انتظار زیادی نداشته با- شاید رفرنس سخت برندارم و اوسی نباید خیلی پر جزئیات باشه
— جایزه ی نفر دوم : آرت دیجیتال چیبی رنگی ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
— جایزه ی نفر سوم : آرت دیجیتال چیبی ولی بی رنگ، ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
. حتما آرت هاتون و چنل هاتون رو [اگه دارید] پیوی بفرستید : @injection
. چنلی که دتیز گذاشته : @offlineangel
︶⏝︶⊹︶⏝︶
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
تولدم مبارک✌️ من که بالاخره تینیجر شدم✌️✌️
مبارکههه ببخشید دیر گفتممممم🎀😭
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
اوکیه باباااااااا ممنوننننن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا