روزتان سرشار از آرامش، انگیزه و موفقیت. صبحتون بخیر.🐢🌤
پ.ن؛ معلومه دیگه تبسمتون چقدر سحر خیز شده؟ 😉✨
اول صبحی، تبسمتون هوس بستنی کرد، راستیتش تا حالا بستنی کیوی ندیده بودم 🥝🍦.࣭᠂․࣪⋆
ولی خدای خوشمزگی و ترشی بود 😋👌🏻ᝰ ࣭ ࣪ .
«دستپختِ خودم، طعمِ بینظیر! وقتی خودت با عشق و دقت یک سیبزمینی سرخکردهی طلایی درست میکنی، حتی ماهیتابه هم از خوشمزگیاش حرف میزند!»🍟💛ᯥ