https://eitaa.com/joinchat/1549403491Cdd777beb0a
نامه قشنگه، حتی مجازیش :))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
اگر خداوند متاعِ وجودِ تورا خریدنی بیابد، هرکجا که باشی و در هر زمان تو را با شهادت بر می گزیند.
هر شهید کربلایی دارد که خاکِ آن کربلا تشنهٔ خونِ اوست و زمان، انتظار میکشد تا پایِ آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه، خونِ شهید جاذبهٔ خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را به آن سفری خواهد برد که برایِ پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد... سرِ مبارکِ امامِ عشق بر بالایِ نی، رمزی است بینِ خدا و عشاق؛ یعنی این است بهای دیدار...
- آقاسید؛
«اعترافاتِیکتبعیدی»
جدایِ از تمامِ کتاب های شهید که توصیه میکنم خط به خطشو نوش جونتون کنید، فصلِ اولِ این کتاب روایت شهید آوینی از روزهای بعد از رحلتِ امامه .. و انگار واسه امروزِ ما نوشته شده :) پیشنهاد میکنم حتماً بخونیدش. لطافتِ و عمقِ روایتگریِ شهید از روزهایی شبیه به امروز، دلتونو آروم میکنه.
«آغازی بر یک پایان»
#کتاب
«اعترافاتِیکتبعیدی»
جدایِ از تمامِ کتاب های شهید که توصیه میکنم خط به خطشو نوش جونتون کنید، فصلِ اولِ این کتاب روایت شه
دیگه کچلم کردید انقدر گفتید کتاب معرفی کن، از این به بعد هرچی میخونمو با این هشتک میذارم کانال🤍🌚