«اعترافاتِیکتبعیدی»
بیستوهشت شب.
اینجا کسی به غیرِ تو مارا محل نداد ..
ما نوکرِ توییم، فراموشمان مکن :))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
و سلام علیٰ ابراهیم . . 💔
پن: این نماهنگ کوتاه کاری است از چندتن از اهالی شمال غزه، پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش.
«اعترافاتِیکتبعیدی»
و کاش که ما هم با تو قبل از آقا در مههای ورزقان محو شده بودیم...
میشود معجزه ای رخ دهد و برگردید؟!
ما هنوز رفتنتان را ، نکردیم باور ..
هدایت شده از ᴵᴿᴬᴺ⁺ | مریم خالقی
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد ِ روزی که آقا گفت، دلم سوخت..
دلم خیلی سوخت..
«اعترافاتِیکتبعیدی»
تو حیف بودی... تو سوختی و با سوختنت، دودِ سیاهِ افسوس از دلهایِ مستضعفان برخاست. تو، مردی افتاده در
خاطرت میآید آن روزی که در مِه گم شدی ..
تا کجاها رفته بودی ایمسلمان، هارداسان؟
هدایت شده از سدخارجی
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلمون براتون تنگ شده...❤️🩹
@sedkhareji✔️