eitaa logo
«اعترافات‌ِیک‌تبعیدی»
219 دنبال‌کننده
215 عکس
244 ویدیو
2 فایل
به تن تبعید شد روحِ عدم‌پیمای من از عمر بگو بر شانه باید بُرد تا کِی بارِ هستی را؟ . . 'به یادِ سیدِ شهیدانِ اهلِ قلم: دوربینی در دست و قلمی میانِ انگشت و روحی دلتنگ...' [ https://abzarek.ir/service-p/msg/4538642 ] فقـط فـوروارد*
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸
https://eitaa.com/99135640/2031 ببینید انسان لحظه لحظه وابسته و نیازِ مطلق به خداست که بهش نعمت وجود بده اگه تنها بزارن که زنده نمیمونیم .. اگه به اینا به امتحان الهی نگاه کنید و سعی کنید عوض این احوالات ارتباط دلی بگیرین دریچه های نور به روتون باز میشه هر روز گوشه اتاق سلام کنید به امام رضا یا دو رکعت نماز هدیه بدین به حضرت یه یا کاری به نیتِ نگاهِ حضرت عی کنید نمازاتون رو اول وقت بخونید یا حداقل دو رکعت نماز شب بخونید اگه با اعتقاد قلبی انجام بدین نگاهِ حضرت رو درک میکنید ان شاءالله.
مجید واشقانی داشت تو برنامه‌ش به محیا دهقانی می‌گفت لعنت به همه اون نهادای فرهنگی که این همه سال پول گرفتن نتونستن از پسِ اینترنشنال بربیان، من ولی با همین برنامه از پس اینترنشنال برمیام. به اباالفضل که راست میگی مَرد.
الحمدلله، هزاربار الحمدلله😭
تو رستمِ تهمتنی بزن که خووووب می‌زنی : )
«اعترافات‌ِیک‌تبعیدی»
تجلیِ توحید :))))
جوری که میگن و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم، انگار جونِ آدم از هرچی ترسه خالی میشه :))) غرور قلبِ آدمو پر می‌کنه. خدایا ممنون که پشتِ مایی🙂
به صهیون بگویید ما تعصب‌کش برادران خود از صور تا بیروت‌ایم. بگویید تهران و بیروت برای ما فرق ندارد. موشکی که صبح امروز بر جان ضاحیه نشاندید را شب‌هنگام با قدرتی چندین برابر بر فرق سرهایتان باراندیم. درهای پناهگاه‌هایتان را دوباره باز کنید. در گورستان‌هایتان قبرهایی آماده کنید و کنیسه‌هایتان را برای عزای سربازان‌تان مهیا کنید. گوش فرا دهید و صدای تکبیرهای شادمانه را از لبنان بشنوید. حالا آن‌ها که بمباران‌شان می‌کردید جانی دوباره گرفته‌اند. ما برادر روزهای سخت همیم. به دوست و دشمن بگویید ما حزب‌الله را رها نکردیم و نخواهیم کرد. گاه در سکوت و‌ دور از چشم جماعت، و گاه این‌گونه با آتشی آشکار و مهیب. ما تا آخرین موشک زاغه‌هایمان پای لبنان‌ایم. تا آخرین گلوله خشاب‌هایمان. گفته بودیم که نقض‌آتش‌بس در بیروت نقض آتش‌بس در تمام ساحات میدان است. حالا که نفهمیدید، با موشک‌های مرگ‌بار سربازان خامنه‌ای خواهید فهمید. «مهدی مولایی» @m_molaie110
برای قلب‌های پدران و مادران مدرسه میناب. برای خون‌های ریخته هموطنان ما در خانه‌های مسکونی کوچه‌هایمان. برای قبرهای کوچک بچگانه در بهشت زهرا. برای نوزادان بازمانده در شیرخوارگاه‌ها، از خانواده‌هایی به شهادت رسیده. برای شهیدان پلاک ۱۲ خیابان رسالت. برای انتقام چهار شهید مظلوم نقض‌ آتش‌بس در خلیج‌فارس. برای دخترکان ترسیده از بمباران‌ها در روستاهای دورافتاده لبنان. برای قوت زانوان مجاهدان بی‌توقع حزب‌الله. برای آرامش قلب داغدار سیدمجتبی خامنه‌ای و برای انتقام قطره‌ای از خون پدر به‌خون غلطیده ما شهید سیدعلی خامنه‌ای. «مهدی مولایی» @m_molaie110