هدایت شده از محبین
دلهامون رو آب و جارو کنیم محرم نزدیکه رفقا...
@ir_mohebin
نحیب الروح : ))🇮🇷
طبیعیه که یه ربع سرش گریه کردم ؟!:)
_
زمانی من اینجا رفتم که آقا هنوز زنده بودن
کاش میشد بیشتر دلمو اونجا جا میزاشتم :)
_
_
یکی از خوبی های حوزه اینه که ؛
نه تنها میتونی اعتقادات رو بیان کنی؛
بلکه میتونی فریاد شون بزنی ؛
و بجای تحقیر ، تشویق بشی :)
_
_
ما ؟! جیره خور امام حسین ؟!
ما تو دستگاه امام حسین یاد گرفتیم
ممکنه گاهی آب هم برای خوردن نباشه ..
_