_
ما ؟! جیره خور امام حسین ؟!
ما تو دستگاه امام حسین یاد گرفتیم
ممکنه گاهی آب هم برای خوردن نباشه ..
_
نحیب الروح : ))🇮🇷
:)
_
خدایا ! مرگی نصیبمان کن ،
که همه حسرتش را بخورند . .
- شهید حججی
_
_
با علی و یا علی یک نقطه فرق دارد ولی ؛
یاعلی گفتن کجا و با علی بودن کجا ..
#اباناعلی
_
_
امشب تا ابد یه گوشه قلبم میمونه :)
آخرین شبِ دسته ی موتوری ؛
تجربه قشنگی بود .
#ثبتتاریخ
۱۴۰۵/۳/۲۱
_