نحیب الروح : ))🇮🇷
:)
_
خدایا ! مرگی نصیبمان کن ،
که همه حسرتش را بخورند . .
- شهید حججی
_
_
با علی و یا علی یک نقطه فرق دارد ولی ؛
یاعلی گفتن کجا و با علی بودن کجا ..
#اباناعلی
_
_
امشب تا ابد یه گوشه قلبم میمونه :)
آخرین شبِ دسته ی موتوری ؛
تجربه قشنگی بود .
#ثبتتاریخ
۱۴۰۵/۳/۲۱
_
هدایت شده از محبین
امشب، نیروی دریایی پنجم ارتش تروریستی آمریکا به پنجمین قبرستان تبدیل خواهد شد.
بهزودی متوجه خواهید شد…
فقط چند ساعت مانده است…
بیایید بازی را شروع کنیم...
@ir_mohebin