سلام عزیزان ؛
سادات ام ..
خواستم بگم که
دارم کانال رو تحویل صاحبش میدم .
و دیگه از ادمینی در میام
خیلی کنارتون توی این کانال بهم خوش گذشت .
ولی خب درسته که میرم
ولی چنل خودم هست
توی چنل خودم منتظر تون هستم
اگه دوست دارین بیاین ک
اونجا باهم خاطره بسازیم :))
منتظر تون هستم ..
لینک چنلم ..
https://eitaa.com/taeb235