باسلام وعرض ادب.میخواستم یه چیزی رواعتراف کنم.من تقریبا ده ساله ازدواج کردم.وازاول زندگی اصلاشوهرم رودوست نداشتم وبااصرارپدرم راضی به این ازدواج شدم.همیشه افسرده وغمگین بودم وباهمسرم سرهرچیزی بحث میکردم.باوجود دوتافرزندنمیتونستم ازش جداشم.حتی اخیرا فکرمیکردم همه ی مردها خوبن وفقط شوهرمن بده.دیگه داشت کم کم خیانت میومدسراغم که خدا دستموگرفت وازاین پرتگاه نجاتم داد.خداشما روسر راه من قرارداداستادعزیز.باراهکارهای شماتوی زندگیم امیدوروشنایی اومد. شوهرم منوخیلی دوست داره وخیلی صبوره.این من بودم که بهش بدی میکردم.ان شاءالله خدابهشت وشهادت رونصیبتون کنه.همیشه دعاتون میکنم.
البته اینم بگم که چند روز بود رفتار اقتدار شکنی باهش داشتم برای همین جواب پیامم رو نمیداد ،،وقتی عذر خواهی کردم آمد و واسم طلا خرید
یه سوال برای درخواست رابطه جنسی که چگونه بیان بشه بهتر هست ؟
من به شخصه هر موقع که خواسته باشم بیان میکنم ولی نتیجه نداده چون آقامون مشکل دارن ولی حل شدنی هست با مصرف قرص ولی خیلی سرد هستن و بنده گرم واصلا طرف بنده نمیان منم که میرم چون بی محلی میکنه سردمیشم دیگه نمیرم لطفا راهنمایی بفرمایید
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
یه سوال برای درخواست رابطه جنسی که چگونه بیان بشه بهتر هست ؟ من به شخصه هر موقع که خواسته باشم بیان
موارد این مدلی به خاطر سردی آقا هست.
ما توی دوره مزاج شناسی مفصلا در این مورد صحبت میکنیم
👆🏻👆🏻👆🏻🔸🔸🔸
لیست دوره های آموزشی موسسه تنهامسیرآرامش:
1- دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از 100 هزار دانشجو و با بیش از یک سال آموزش مداوم
ادمین ثبت نام:
@admin_hamsardari
لینک رایگان تجربه های کلاس همسرداری: 👇🏼👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec
💕🌹🟢💕🌹
2- دوره همسرداری آقایان
ادمین ثبت نام:
@admin165
🌷❤️🌹✅❤️🌷
3- دوره تخصصی تربیت فرزند زیر 7 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@admin_tarbiatfarzand
🌹🔶❇️🌹❇️🔶
4- دوره تخصصی تربیت فرزند 7 تا 14 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@Admin_raising_child_2
5- تربیت فرزند بالای 14 سال در طول 6 ماه
ادمین ثبت نام:
@admintma3
🔶🌺🔶🌺🔶
6- دوره تربیت مربی و مدرس:👇🏼
@admin13698
7- دوره بسیار عالی و کاربردی مزاج زندگی در مورد مسائل طبی و سبک زندگی اسلامی 💥💥💥👇🏼
ادمین ثبت نام
@admin_mezaj_zendegi
🔸 هزینه هر کلاسی 400 هزار تومان میباشد و هر دوره حدود 6 ماه طول میکشه
❇️ تدریس همه این دوره ها توسط حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی انجام خواهد شد
سلام حاج اقا ممنون بابت کلاس ها من بعد 15سال زندگی و جنگ و دعوا الان می فهمم شوهرداری یعنی چی وواقعا باید اعتراف کنم اصلا نمی دونستم باید چطوری رفتارو صحبت کنم .و به خانوم ها حق میدم خیلی سخته وراحت نیست این روش زندگی فقط خواستم بگم منم همسرم الان بهترین نشدن برام ولی می بینم چقدر تاثیر داره و مخصوصا خودم راحتر شدم نسبت به قبلا من خیلی از کارهای همسرم حرص می خوردم و ناراحت میشدم و همین باعث میشد از هیچی لذت نبردم حتی از کنار بچه هام بودن پس فقط خواستم بگم هیچ وقت ناامیید نشید و برای خانوم هایی که میگن من شاید خیلی مشکل نداشتم بگم همسر من معتاد بودن و هستن خیانت کردن بهم حتی با نزدیکترین فرد زندگیم به من وبی پولی کشیدم چون ورشکست کردن وقتی بچه ی من بدنیا اومد کتک خوردم وبی محبتی دیدم بازم با همه این مساعل از وقتی این کلاس اومدم فهمیدم بیشترش تقصیر من بوده چون اصلا نمی دونستم باید چیکار کنم ومرد چه موجودی هست باور کنید و مطمعن باشید این راه راه درستی هست پس اصلا خسته نشید .🙏
و حاج اقا بنده داخل تجربیات همچین موردی نبود پس مزاحم شما شدم همسرم یک شب برای من خیلی صحبت کردن از خودشون و اشتباه به خیانتی که با خواهرم داشتن البته قبول نکردن خیانته می گفتن غیرت داشتن چون خواهر من بوده ولی بهرحال مثل اینکه درد ودل کنن بامن و از خواهرم می گفتم که چطور ازشون سو استفاده میکرده و خیلی چیزها گفتن دلم شکست منم فقط چون نمیدونستم باید چه رفتاری داشته باشم گوش دادم وهیچ سرزنش و اینکه حالا دیدی حق بامن بوده و... نگفتم فقط از من سوال کردن ازم راضی هستی منو واقعا بخشیدی از ته دل منم گفتم بله بخشیدم چون خودمم اشتباه داشتم ولی بازم می گفتن من مطمعن ازم راضی نیستی . دیگه رفت و امدو قطع کردن و به منم گفتن راضی نیستم حتی ببینیش ولی این امکان نداره داخل منزل پدری چه بخوام چه نخوام مجبورم بعضی زمان ها ببینم
سلام استادعزیز
سالها ی اول عروسیمون شوهرم یه کد به من داد که خیلی عالی جواب میده.
بهم گفت من هر چی بهت گفتم اگه تو فقط یه چشم الکی هم بگی من دنیا رو برات بهشت می کنم بعد برو هرکاری خودت دوست داری انجام بده.
سلام و ادب
صبح بخیر
الان داشتم کانال رو چک می کردم این پیام رو دیدم که به همسرتون اقتدار بدید
من تا وقتی به همسرم اقتدار می دادم زندگی مون خوب بود ولی تحت تاثیر حرف های بقیه قرار گرفتم و از این کار دست بر داشتم ولی از اون روز به بعد هیچ خیری در زندگیم ندیدم
همسرم کلا من رو کنار گذاشته و کارش رو همون اوایل از دست داد
و به مرز طلاق هم رفتیم😔
خودم ناراحتی روحی شدید گرفتم
الان راضی نیستم از زندگیم
ماجرا از اون جا شروع شد که همسرم در محل کارش به مشکل برخورد و خیلی از نظر مالی به مشکل برخوردیم،من پیشنهاد دادم که از مادرت بخواه مقداری ما رو کمک کنه،
ولی خانواده همسرم به جای کمک شروع کردن به مداخله کردن تو زندگی مون و همه با هم یکپارچه من رو تحت فشار شدید قرار دادن و گفتن تو چون خیلی با شوهرت آرومی الان اون تو این وضعیته و برا خودش شغل دوم نداره،هر روز بحث و دعوا ،من هم تو شهر غریب بودم و جوان بودم،انگار یکی طایفه رو سر من ریخته بودند و دخالت می کردند ،همسرم خیلی خونواده اش رو قبول داشت و احترامشون می گذاشت،
همین باعث شد که من تسلیم حرف های اونا بشم و همسرم رو تحت فشار قرار بدم و تحویلش نگیرم
که بعد از اون زندگیم به فنا رفت
خیلی ناراحتم ،من نمی دونستم کاری که می کنم اشتباهه
الان هم به خاطر سختی هایی که کشیدم ،افسردگی دارم
خودم رو بی کس می دونم و مشکلات روحی شدید و فقر مالی شدید داره من رو از پای در میاره