eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
723 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و خدا قوت خدمت شما و گروه پر تلاشتون من مدت ۶ سال هست که از شوهرم جدا شدم و با اینکه ازدواج مجدد و موفقی داشتم همیشه افسوس می خورم که ای کاش زودتر با کانال شما آشنا میشدم امروز برای نفقه ی بچه هام رفته بودم دادگاه از این فرصت استفاده کردم و گروه زیادی از خانمها رو مخاطب قرار دادم و تجربه ی تلخ گذشته و آشنایی با کانال و کمی از راهکارها رو بهشون ارائه دادم در حین که بعضی ها مخالفت می کردند آقایی با شخصیت و مومن او نجا بود که تمام صحبتهای منو که در مورد اقتدار دهی بود تایید کردند با خودم گفتم ای کاش خانومهای تنها مسیری پر دغدغه از همین مکانها استفاده کنند چون خیلی ها دیگه از دادگاه دویدن خسته شدن و به دنبال راه حل میگردند جالب اینجا بود که هیچ کدوم با کانال آشنا نبودند و با تعجب نگاه میکردن
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام و خدا قوت خدمت شما و گروه پر تلاشتون من مدت ۶ سال هست که از شوهرم جدا شدم و با اینکه ازدواج مج
بله 💢 خدا میدونه در طول سال چند صد هزار زندگی به فروپاشی میرسه اونم فقط به خاطر ندوستن نکات همسرداری مومنانه... خواهران گرامی لطفا هر کسی رسالت خودش رو این قرار بده که هر طور شده ماهی یک نفر رو به کلاس همسرداری اضافه کنه. ⭕️ روز قیامت اگه سوال کردن تو برای حل مشکلات جامعه ت چیکار کردی چه جوابی داریم که بدیم؟!
نمیدونم چرا اینقدر استاد بزرگوار کلاس ساده وروان جلو میبرن من تو یه دوره دیگه هم بودم خیلی جرات نمیکردم تو مباحثه هاشون نظر بدم اما استاد به ما جرات وشهامت میدن . من اخیرا تو مباحثه گروه کلاس دیگم بحث شده بود سر یه هنرپیشه که طبع ومزاجش چیه من خیلی راحت نظر دادم واتفاقا دلایل خوبیم میاوردم براشون جالب بود میگفتن چه جالب ما نمیدونستیم این از نشونی های این طبعه😇حتی یکیشون تو پی وی ازم پرسید لینک ثبت نام کانال آموزشیتو بده☺️ من دوره های آقای حسینی رو چشم بسته میتونم بگم عالی هستن واقعا این دوره مزاج شناسیو ضرر کرده هرکی شرکت نکرده😉
مباحث خیلی کامل و منطقی بودند . ممنون . من که مسیرم عوض شد خواهشا از حاج آقا درخواست کنید اگر امکان داره بد بینی و سو ظن مردها رو هم تو مباحث بگزارند. من از طلاق گرفتن منصرف شدم ثوابش باشه برا سلامتی حاج آقا و عزیزانش. وثوابی به روح درگزشتگان ایشون
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
مباحث خیلی کامل و منطقی بودند . ممنون . من که مسیرم عوض شد خواهشا از حاج آقا درخواست کنید اگر امکان
بدبینی و سوء ظن به مزاج فرد برمیگرده هر چی سودا بیشتر بشه ...این بدگمانی هم بیشتره بهتره در دوره مزاج شناسی شرکت کنید ...✅
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
لیست دوره های آموزشی موسسه تنهامسیرآرامش: 1- دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از
سلام و عرض ادب تشکر ویژه دارم بابت کلاس مزاج شناسی. حقا که این دوره کمک شایانی میکنه به " من عرف نفسه، فقد عرف ربه..." جز زیبایی و حکمت،چیز دیگه ای میشه دید؟😍 از زمانی که همسرداری و مزاج شناسی رو شرکت کردم،پختگی و فهم بیشتری در روابطم با سایر افراد به وجود اومده. زحماتی که برای ما می کشید،به بهترین وجه به نسل و ذریه و زندگی خودتون برگرده ان شاءالله.
سلام حاج آقا.... بنده دیروز زائر حرم مطهر امام رضا جان علیه السلام بودم واقعا بفکر شمابودم ودعاگوبودم... الان که مطالب کلاس خوندم امروز گفتین که ازمبارزا بانفس هاتون بگین... راستش بعد ده سال زندگی مشترک این دومین سفر خانوادگی مابود(یعنی من و آقامون) متأسفانه همیشه درمسافرت ها باید مادر یا خواهرشون باشن باما... خلاصه سفر خوبی بود ولی خب مشکلات ریزی هم داشت که هرچی به آقا گفتم حرف خودشون بود... دیگه منم همش حرف مبارزه بانفس شما تو ذهنم میومد... بااینکه میخواستم جواب بدم غزبزنم و....ولی خيلي سعی میکنم جلو خودمو بگیرم... وفقط بهشون گفتم خداخیرتون بده، امام رضا جبران کنه برات،، شما تاج سری سفر خوبی بود... و میدیدم که ذوق داره و خوشش میاد وهی یادآوری میکنه... بااینکه واقعا اون سفری که میخواستم نبود بعد ده سال ولی سعی کردم خوبیهاش یادم بیاد و غرنزنم... ازشما ممنونم که یادمون دادید که میشه جلو خیلی حرف ها روگرفت والکی خوشی ها رو خراب نکرد
سلام حاج آقا میخواستم تشکر کنم از کانال خوبتون و راهنمایی هاتون شما زندگی دوباره بهم دادید یازده سال بود که ازدواج کرده بودم هفته ای نبود که با شوهرم به خاطر هیچ وپوچ دعوا نکنم وقهر نباشم خودم هم نگران بودم ،نگران زندگی وبچه هام همش فکر میکردم اگه طلاق بگیرم چی پیش میاد بچه هام چی میشن مشاوره هم رفته بودم اما جواب نگرفتم جالب این جاست که کانال شما هم داشتم اما چون از مشاوره جواب نگرفته بودم فکر میکردم همه مثل هم هستن دیگه خسته شده بودم تا اینکه چند ماه پیش که تجربه ها رو می‌خوندم فکر کردم شاید بد نباشه این راه رو هم امتحان کنم بالاخره پس از چند ماه تونستم خودم وزندگیم و بچه هام رو نجات بدم .چند روز پیش به همسرم میگفتم برام خیلی جالبه تو خیلی خوب شدی ایشون برگشتن به من گفتن که تو خیلی خوب شدی 😊 واقعا از شما ممنونم اجرتون با امام حسین .التماس دعا
🔸حکم دعا کردن به زبان فارسی در قنوت نماز ‌ ✅ دعا کردن و استغفار و طلب حاجت به زبان فارسی یا هر زبان دیگری در قنوت جایز است. 🔺 رساله نماز و روزه، مسأله ۳۱۱ 🆔 @khamenei_ahkam
سلام وقت بخیر ممنون بابت مطالب عالی بنده تو همه دوره ها شرکت کردم همه واقعا عالی هستن✅ واقعا دید آدم روتغییر میده خداخیرتون بده توصیه میکنم همه عزیزان شرکت کنند😊
استاد به نظر من برای بحث خیانت بهتره بگیم به هر آدمی فرقی نمیکنه چه سیر چه گرسنه غذا مجانی تعارف کنیم و خوب طبیعتا هر آدمی برمی‌داره چون هیچ بهایی در قبال اون‌غذا پرداخت نمیکنه حالا چه گشنه باشه چه سیر باشه که برمی‌داره برای بعدا بحث خیانت هم به نظرم دقیقا همینطوره مرد یا زنی که همسر خوب یا بدی داره دقیقا مثل ادم‌سیر و گرسنه می‌مونن و اون غذای مجانی هم روابط بیرون‌از خانه هست
سلام استاد خسته نباشید ممنون از کلاس بی نهایت خوب و مفیدتون گفتید در طول روز چقدر مبارزه با نفس میکنید من توی روزای معمولی چون همسرم از صبح تا شب میرن سر کار و خوب طبیعتا چون فقط شبا پیش هم هستیم‌ زیا بحث و اینجور چیزا نداریم و من مبارزه خاصی انجام نمیدم اما دیروز ایشون طبق معمول سر کار بودن و شب اومدن و یکساعت و خورده ای خونه بودند و بعدش رفتند خونه خالشون و خیلی دیر اومدن و منم چون هم خودم و هم بچم به شدت سرما خوردیم و حالم خیلی بد بود به ایشون پیام دادم که زودتر بیان و ایشون گفتن یه ربع دیگه میاد اما این یه ربع تبدیل به ۲ ساعت شد و من واقعا خیلی عصبی شدم و غیر قابل کنترل و یاد درس های شما افتادم و مبارزه با نفس کردم خیلی خیلی خیلی سخت بود طوری که دائم‌میگفتم خدا کمک کن و حتی از شدت فشار عصبانیت داشت گریم می‌گرفت اما خداروشکر خدا کمکم کرد و مبارزه خیلی بزرگی انجام دادم و موقع خواب رفتم توی بغل همسرم و گفتم چرا دیر اومدین من خیلی حالم بد بود نیاز داشتم شما کنارم باشی و ... درسته همسرم زبونی کلمه معذرت خواهی رو نگفت اما از اینکه منو توی بغلشون نگه داشتن و قربون صدقه میرفتن و میگفتن خوب میشی خانومم و اینا فهمیدم که از کارشون پشیمونن ازتون‌ ممنونم که توی این‌کلاس بهم یاد دادین چه طوری رفتار کنم چون اکثر بحث های خیلی کوچیک ما به خاطر همین هست که خداروشکر الان با کار هایی که شما گفتین و انجام دادم خیلی کم‌ شده و اصلا میشه گفت داره به هیچ میرسه انشالله خدا اجر عظیم‌ بهتون‌ بده 🙏🌹