eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
723 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام روز بخیر 🌹 همسر من چند روز سفر کاری داشتن و مشغولن کلا من با این پیام یه خسته نباشیدی بهشون گفتم و واکنش شون ☺️ واقعا دوره ای عالی تر پیدا نمیکنیم ما خانوما خدا خیرتون بده و هرچی می‌خواین بهش برسید که زندگی ها رو نجات میدید و به آرامش میرسونید ♥️ من با اینکه همسرم ابراز علاقه دارن اما خب طرز پیام و حرف زدن ( چه بد و غر بزنم ...چه مودب و خوب ..)خیلی براش مهمه و سریع واکنش نشون میده 😍
سلام وقت بخیر من ۲ ساله رسما ازدواج کردم ، همیشه سعی میکردم با وجود چالش های زندگی احترام همسرم رو نگه دارم ، تلاشم این هست حقیقتا اما از بابت اقتدار دادن ، انگار چون اول با همسرم مثل دو تا رفیق صمیمی هستیم بعد زن و شوهر ، انگار وقتی برای این نوع صحبت ها پیدا نمیشد ! البته که رفتارهای زنانه و دخترانه همیشه هست . اما از وقتی بین صحبت و رفتارهام به همسرم اقتدار میدم خیلی بیش تر از قبل احساس مسئولیت میکنن ، مراقبم هستن ، و یک دفعه میبینم بیش از چیزی که گفتم و خواستم کاری انجام شده خداروشکر ! انگار ترکیب محبت کردن و اقتدار دادن به مرد همون چیزی هست که مرد از خانمش انتظار داره
لیست دوره های آموزشی موسسه تنهامسیرآرامش: 1- دوره همسرداری مومنانه مخصوص همه بانوان کشور با بیش از 40 هزار دانشجو و با بیش از یک سال آموزش مداوم ادمین ثبت نام: @admin_hamsardari لینک رایگان تجربه های کلاس همسرداری: 👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 💕🌹🟢💕🌹 2- دوره همسرداری آقایان ادمین ثبت نام: @admin165 🌷❤️🌹✅❤️🌷 3- دوره تخصصی تربیت فرزند زیر 7 سال در طول 6 ماه ادمین ثبت نام: @admin_tarbiatfarzand 🌹🔶❇️🌹❇️🔶 4- دوره تخصصی تربیت فرزند 7 تا 14 سال در طول 6 ماه ادمین ثبت نام: @Admin_raising_child_2 5- تربیت فرزند بالای 14 سال در طول 6 ماه ادمین ثبت نام: @admintma3 🔶🌺🔶🌺🔶 6- دوره تربیت مربی و مدرس:👇🏼 @admin13698 7- دوره بسیار عالی و کاربردی مزاج زندگی در مورد مسائل طبی و سبک زندگی اسلامی 💥💥💥👇🏼 ادمین ثبت نام @admin_mezaj_zendegi 🔸 هزینه هر کلاسی 300 هزار تومان میباشد و هر دوره حدود 6 ماه طول میکشه ❇️ تدریس همه این دوره ها توسط حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی انجام خواهد شد
سلام استاد صبحتون بخیر استاد دو فرزند پسر من که ۱۹ و ۱۲ ساله هستن خیلی زود عصبانی میشن و استرس زیاد دارن بی قرار هستن کلاسای تربیتی رو شرکت کردم اما هنوز شروع نکردم به مطالعه میخواستم بدونم کلاس مزاج شناسی و شرکت کنم یا نه منظورم اینه که اگه مسائل تربیتی رو مطالعه کنم و انجام بدم احتمالش هست خوب بشن یا حتما باید از مزاج شناسی کمک بگیرم
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام استاد صبحتون بخیر استاد دو فرزند پسر من که ۱۹ و ۱۲ ساله هستن خیلی زود عصبانی میشن و استرس زی
اولویت حتمی با دوره مزاج شناسی هست شما تا مزاج کسی رو درست نکنید تقریبا اثر خاصی روی تربیت و تغییرش نمیتونید بذارید. بعد که نتونستید سرخورده میشید. اول مزاج رو درست کنید 🌹🌹
حدودا هفت هشت ماهه از خیانت همسر مطلع شدم❤️‍🩹 😰 خیلی سخت بود. آنقدر که نفهمیدم چه جوری ۶ کیلو کم کردم صورتم پیر شد🧓 از غذا افتاده بودم🍔❌ شب تا صبح فکر میکردم آخه چرا ⁉️‼️❓ مگه من براش کم گذاشتم نه کم نذاشته بودم ولی اصلا «نمی دیدمش» کلا انجوری که خودم میخواستم میدیدمش نه انجوری که اون میخاد من از خودم رازی بودم و فکر میکردم همه چیز تحت کنترل منه ولی نبود🥴 مثل خیلی از زنها نشستم غلط دیکته های زندگی اونو در بیارم ولی باید منصفانه عمل میکردم شروع کردم به نگاه کردن عملکردهای قبلی خودم🔰😰 واقعا با چه عقلی اون کارها رو میکردم . . 🔴مثلاً هرجا میرفتم بعداً که می‌گفت کجایی ؟ میگفتم : وااااای مگه من کجا میرم که هی بهت باید گزارش بدم 🔴جلوی جمع اگه مخالف حرف هاش بودم اصلا ملاحظه نمی‌کردم جوابشو میدادم 🔴دائما از خرید هاش ایراد می‌گرفتم 🔴با هم می رفتیم خرید می‌گفت بریم با هم یه چیزی بخوریم میگفتم دستت درد نکنه ولی بچه‌ها خونه تنها هستن از لباسهاش ایراد می‌گرفتم خانم ها خیلی دیر فهمیدم که .... اگه تو بهش توجه نکنی یکی دیگه توجه میکنه، اگه تو نازش نکشی یکی دیگه نازش میکشه، اگه تو نادیده بگیریش یکی دیگه دیده میگیرش، خلاصه که هرچیزی نیاز به مراقبت داره.. بعداً فهمیدم یکی از رازهای پنهان ولی بزرگ مردها اینه که هیچی بهشون ندی حتی یکبار هم «دوست دارم » بهشون نگید اصلأ براشون مهم نیست باور کنید دوباره می‌گم اصلا........ براشون........مهم ......نیست. می‌دونم هر زنی این نوشته منو بخونه یه مقدار گیج میشه ولی من هم تا قبل از این راز بزرگ مردها مثل بقیه زنها گیج میشدم😵‍💫 ولی پذیرفتم چیو فکر می کنید بله «اقتدار به مرد » این راز بزرگ مردهاست . که اگه هر زنی به مردش بده اون مرد میشه بهترین مرد دنیا این معجون چهار تا کار کوچیکه چند تا جمله کوتاه هست ۱- استقبال از همسر وقتی داره وارده خونه می‌شه ۲- بدرقه کردن همسر وقتی داره از خونه خارج میشه ۳- ۲۰ دقیقه اول ورود همسر از هیچ حرف ناراحت کننده ، اتفاق بد اون روز ،گله گذاری از هیچ کس ۴-در بدو ورود همسر روزهای سرد نوشیدنی داغ و روز های گرم نوشیدنی های خنک ۵- اگه همسرتون شروع کرد از خیابون ، ترافیک ، شکایت از همکار هاش ، سختی کار ، هوای گرم ، که همه دارای چاشنی غر زدن میده کاملآ به حرف ها ش گوش بدید و باهاش هم دردی کنید . مثلاً از ترافیک سنگین می‌گه مثلاً بگید واقعا خیلی صبور هستید که دائما با این ترافیک کنار می‌آیی خدا رو شکر رسیدی خونه الان یه شربت خنک براتون میارم که بشوره ببره و تو کلمات تون جمله منفی ،یا اینکه سرکوفت زدن نیارید . ۵- از خرید هاش تعریف کنید حتی اگه زیاد جالب هم نبود . واگه خودش گفت :«نه تعریفی ندارد این میوه‌ها چون دیر وقت خریدم» بگید ممنون که خریدید ۶- وقتی از یه چیزی داره تعریف میکنه کاملا حواستون به حرف هاش باشه با سر تکون دادن ،یا اینکه بگید : خوب بعد چی شد !؟ یا اینکه از کلماتی مثل «چه جالب ، جدی میگی ، ......» بهش نشون بدید که براتون حرف هاش مهمه ۷- وقتی هر کاری از شما می خواد حتماً چاشنی حرفها تون چشم توش باشه ۸- حرف های اقتدار دهنده رو یاد بگیرید. که کولاک میکنه دوباره می‌گم کولاک می‌کنه .. و اینو همیشه یادتون باشه که از جمله دوست دارم «خیلی بیشتر جواب میده» مثلاً ✓تکیه گاه من ✓امنیتم ✓مرد قدرتمند من ✓آرامشم ✓همیشه بهت افتخار میکنم ✓سایه سرم ..... این کلمات جادو می‌کنه مردها رو ۹-ازلحاظ جنسی حتماً مردتون تامین کنید . چون بیشتر مردها اگه تو این زمینه براشون خلأ ایجاد بشه زود تو دور باطل می‌افتند . راستی 👉 فکر نکنید موارد بالا رو من خیلی راهت پذیرفتما نه ..... منم خیلی چون و چرا آوردم و اصلا برام باور پذیر نبود که این راز اجرا کنم اولش برام سخت بود مثل خوردن یه داروی خیلی تلخ ولی واقعا جواب داد .😱 مثل یه معجزه البته اینم بگم براتونا همه این کارها رو فقط و فقط بعنوان یه «بنده که میخاد خدا ازش راضی باشه» انجام بدید . و اگه این رو در نظر بگیرید که این یه امتحانه که خدا داره ازتون میگیره تا این که عزیز خدا بشید. و اگه این نیتتون بشه راه براتون خیلی هموار میشه البته بهتون بگم این کارها رو اگه تمام کمال هم انجام بدید. این باید توجه داشته باشید که: برای هر کس یه زمانی رو می‌بره تا نتیجه بده نسبت زمان اون به نتیجه رسیدن بستگی به ❤️‍🩹شکر آب شدن رابطتون 🤲توکلتون به خدا ✍کمک گرفتن از امام زمان عج 🪴صبور بودن و توقع نداشتن زیاد از همسرتون
⁦------------------------------------------------- شاید الان بگید این رفتارها رو یک شبه بهت وحی شده بود .😅 نه بابا منو وحی 😚😕😆 دانستم که این چیزها دانش میخاد هر چیزی رو اگه بخوای انجام بدید باید علم اون کار رو آموزش ببنید. منم تو یه کانال همسرداری مومنانه توسط یه استاد اهل خدا و پیغمبر بنام آقای سید محمد باقر حسینی آموزش بهمون داد . روز و شبم شده دعا کردن برای ایشون میدونید . زندگیم صد نشده ولی «آرامشم صد شده » مثل یه آدمی شدم که تو یه کشتی نشسته و کشتی دچاره طلاطم شده و به شدت بالا و پایین می‌ره ولی اون آدم دلش به ناخدا کشتی گرمه چون همه کاری رو تا تونسته و وظیفه اش بوده انجام داده بقیه هم سپرده به ناخدا ........ آرامش تو طوفان خیلی قشنگه وقتی می‌بینی اونکه باید ببینه داره میبینه یه درس بزرگ که تو این کلاس یاد گرفتم اینکه ما مامور به وظیفه هستیم نه مأمور به نتیجه و نتیجه دست خداست . و دلگرمی من فقط خلاصه شده تواین جمله «خدا داره میبینه » والسلام یادداشت های یه زن که داره یه بنده خوب خدا میشه
یکی از مخاطبین این رو فرستادن.قشنگ بود😊🌷
عزیزتر از جانمم. مینویسم برایت تا بگویم چقدررررر عاشقت هستم، مینویسم به بهانه روز عشق ؛ مینویسم که بگویم : با تو ایمنم و با تو سرشارم از هرچه زیبایی است مینویسم که ، چقدر سایه ی مردانه ات به من آرامش می‌دهد... همسر عزیزم کدام گوشه قلبم را گرفته ای... ک این چنین محکم مے گوید دوستت دارم گر نباشی صبح ها دلتنگ ظهرها پریشان دیدارت... سایه ات نشود از سر من کم؛ آقا من❣
سلامم اینم اولین روز تمرین😍تا حالا هیچ موقع به من نگفته بود شاهزاده خانوم هرچند که از الفاظ قشنگ همیشه استفاده میکنند ولی این برخورد برام تازگی داشت ان شاءالله تا آخر دوره نتیجه هرروز عالی تر باشه🥰ممنونم از شما وتیم همراه
من نامه نوشتم از ایده های شما برای اقتدار دهی استفاده کردم و روز تولد همسرم بهشون دادم. استاد گفته بودند که هدیه نخرید اما من گرفتم. واقعا همسرم اصلا به هدیه هیچ توجهی نکردند که با خوندن این نامه فوق العاده خوش حال شدند.