سلام بر استاد مهربان و دلسوز
من هم با شرکت در کلاس بارداری و انجام دادن درمان های تبلی تخمدان طی ۴۰ روز نتیجه گرفتم و در همان ماه باردار شدم در حالی که دکتر خیلی تعجب میکرد که بدون خوردن قرص و به صورت طبیعی باردار شدم 😳😳
خدا را هزاران بار شاکرم و از استاد که پیش خدا جایگاه دارن میخوام که برامون دعا کنن تا هر کسی که تو راهی داره به سلامتی و خوشی فرزندش رو در آغوش بگیره و طعم مادر شدن رو بچش 😍😍
سلام عزیزم من نتیجه که ازاین کلاس گرفتم بایک باراستفاده ازنوره وحناکف پاوخوردن هرشب سرکه سیب بعدشام باردارشدم وجالب اینه که عروس خواهرشوهرم بهش پیشنهاداین گروه دادم گفتم به کسی که مشکل ناباروری داره این گروه واقعاخوبه هرکی شرکت کرده باردارشده درجواب من گفت اگرتوبااین گروه باردارشدی من این گروه به همه پیشنهادمیکنم وخدارشکرالان بایک باراستفاده جواب گرفتم خدارشکرمیکنم که بااین گروه اشناشدم وازخانم محمدی عزیزتشکرمیکنم که من عضواین گروه کردن وازاقای حسینی خیردنیاوآخرت براشون دارم
#یزد
🏓 بازیهای باحال
📒داستانهای جادویی
🏕 اردوهای پرماجرا
🔬 آزمایش های خفن
🍦خوراکی های خوشمزه
😍در کنار ما خودت را بهتر بشناس
😎اعتماد به نفست را شارژ کن
💪تفکرت را قویتر کن وبا قدرت دو نیمکره مغزت دنیا را شگفت زده کن
همه چیز آماده است برای کشف شدن و خندیدن و گاهی گریه کردن
😊 منتظرتونیم دخترخانما و آقاپسرای
۷ساله تا ۹سال
ثبت نام ما محدود است پس بشتابید
وعده دیدار ما نیمه مهر ماه
مکان: یزد بلوار امام جعفر صادق(ع) پایگاه حضرت زهرا(س)
@Kanizefatemeh :آیدی ثبت نام ایتا
✤ ⃟ ⃟ @Tanhamasir_Yazd
سلام و درود.
استاد در مورد صحبت با امام زمان خواستم بگم من خیلی وقته که کانال زدم با آقا اما دیر به دیر میرفتم و چیزی واسشون مینوشتم.
اما یه سه چهار روزیه که مرتب میرم و همه کارهام را براشون مینویسم.....
که مثلا آقا امروز فلان کارها را تو خونه کردم،
فلان غذا را پختم ....
فلان جا رفتم .....
صبح بهشون سلام میدم و خلاصه .....
اتفاقا این حرفی که زدید که آدم هی دلتنگ میشه و دوست داره بازم با امامش حرف بزنه،کاملا درسته.
این سه چهار روزی که میگم همه کاراما براشون نوشتم،دقیقا این اتفاق برا من افتاده که هی میگم بدو ام برم به امام زمان بگم،بدو ام برم براش بنویسم که میخوام امروز چیکار کنم.....
خیییییلی حس خوبی میگیرم و انگار اگه براشون ننویسم ی چیزی گم کردم.
حس میکنم خوده آقا دارند تو انجام کارام بهم کمک میکنند و من خیلی خوب کارام پیش میره.
واقعا توصیه میکنم به همه که حتما با امام حی و حاضر شون صحبت کنند یا براشون بنویسند.
خودم شخصا نوشتن را بیشتر دوست دارم.
احساس میکنم تاثیر بیشتری داره.
فقط همینو بگم که همش دوست دارم ریز و درشته کاراما با امام جانم درمیون بذارم و هی ولع دارم برم تو کانال امام زمانم و براشون بنویسم
حضور یک زوج جوان در شب عروسی برای اقامه نماز در مسجد امام سجاد ع بهارانچی
باعث خوشحالی نمازگزارن شد
و نمازگزاران با هدیه دادن و از زیر قرآن رد کردن آنها را بدرقه کردند.
عروس و داماد مال خمینی شهر
بودند داشتند میرفتند صدای اذان راشنیدند آمدند مسجد نماز انشالله که بیشتر ازاین عروس ها و داماد ها ببینیم
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✴️ آخرین فرصت ثبتنام در #پیشدبستانی مجازی تنهامسیر
مزایا:
✅ آموزش کامل و جامع
✅ مربیان باتجربهٔ تنهامسیری
✅ #گواهیپایاندوره
🔴 برای اطلاعاتبیشتر عدد ۳۴ را به آیدی زیر ارسال کنید.
🧕@OtageModiriat
🔶کانال#پیشدبستانیمجازیتنهامسیر:
https://eitaa.com/joinchat/2576678984Ca53e974141
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
✴️ آخرین فرصت ثبتنام در #پیشدبستانی مجازی تنهامسیر مزایا: ✅ آموزش کامل و جامع ✅ مربیان باتجربه
خواهرانی که کودک 4 تا 6 سال دارن توصیه میکنیم حتما در پیش دبستانی ثبت نام کنند
تا حد زیادی آموزش های خوب رو از طریق بازی های مختلف یاد میگیرن
سلامخوبین میخواستم درمورد این کمک کنم شوهرم منم همینجوری بود بعد هی من ناراحت میشدم فکر میکردم واقعا من زشتم بعد تصمیم گرفتم از خودمم تعریف کنم بعد آنقدر از خودم جلوش تعریف میکردم همش میگفتم وای چقدر من خشگلم چقدر خدا تورو دوست داشته من برای تو آفریده من زیبا ترین زنم همش از همین حرفا میزدم بعد شوهرم اولش میخندید بعد خودش میگفت واقعا چقدر تو خشگلی دیگه ایراد نگرفت