سلام و درود.
استاد در مورد صحبت با امام زمان خواستم بگم من خیلی وقته که کانال زدم با آقا اما دیر به دیر میرفتم و چیزی واسشون مینوشتم.
اما یه سه چهار روزیه که مرتب میرم و همه کارهام را براشون مینویسم.....
که مثلا آقا امروز فلان کارها را تو خونه کردم،
فلان غذا را پختم ....
فلان جا رفتم .....
صبح بهشون سلام میدم و خلاصه .....
اتفاقا این حرفی که زدید که آدم هی دلتنگ میشه و دوست داره بازم با امامش حرف بزنه،کاملا درسته.
این سه چهار روزی که میگم همه کاراما براشون نوشتم،دقیقا این اتفاق برا من افتاده که هی میگم بدو ام برم به امام زمان بگم،بدو ام برم براش بنویسم که میخوام امروز چیکار کنم.....
خیییییلی حس خوبی میگیرم و انگار اگه براشون ننویسم ی چیزی گم کردم.
حس میکنم خوده آقا دارند تو انجام کارام بهم کمک میکنند و من خیلی خوب کارام پیش میره.
واقعا توصیه میکنم به همه که حتما با امام حی و حاضر شون صحبت کنند یا براشون بنویسند.
خودم شخصا نوشتن را بیشتر دوست دارم.
احساس میکنم تاثیر بیشتری داره.
فقط همینو بگم که همش دوست دارم ریز و درشته کاراما با امام جانم درمیون بذارم و هی ولع دارم برم تو کانال امام زمانم و براشون بنویسم
حضور یک زوج جوان در شب عروسی برای اقامه نماز در مسجد امام سجاد ع بهارانچی
باعث خوشحالی نمازگزارن شد
و نمازگزاران با هدیه دادن و از زیر قرآن رد کردن آنها را بدرقه کردند.
عروس و داماد مال خمینی شهر
بودند داشتند میرفتند صدای اذان راشنیدند آمدند مسجد نماز انشالله که بیشتر ازاین عروس ها و داماد ها ببینیم
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✴️ آخرین فرصت ثبتنام در #پیشدبستانی مجازی تنهامسیر
مزایا:
✅ آموزش کامل و جامع
✅ مربیان باتجربهٔ تنهامسیری
✅ #گواهیپایاندوره
🔴 برای اطلاعاتبیشتر عدد ۳۴ را به آیدی زیر ارسال کنید.
🧕@OtageModiriat
🔶کانال#پیشدبستانیمجازیتنهامسیر:
https://eitaa.com/joinchat/2576678984Ca53e974141
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
✴️ آخرین فرصت ثبتنام در #پیشدبستانی مجازی تنهامسیر مزایا: ✅ آموزش کامل و جامع ✅ مربیان باتجربه
خواهرانی که کودک 4 تا 6 سال دارن توصیه میکنیم حتما در پیش دبستانی ثبت نام کنند
تا حد زیادی آموزش های خوب رو از طریق بازی های مختلف یاد میگیرن
سلامخوبین میخواستم درمورد این کمک کنم شوهرم منم همینجوری بود بعد هی من ناراحت میشدم فکر میکردم واقعا من زشتم بعد تصمیم گرفتم از خودمم تعریف کنم بعد آنقدر از خودم جلوش تعریف میکردم همش میگفتم وای چقدر من خشگلم چقدر خدا تورو دوست داشته من برای تو آفریده من زیبا ترین زنم همش از همین حرفا میزدم بعد شوهرم اولش میخندید بعد خودش میگفت واقعا چقدر تو خشگلی دیگه ایراد نگرفت
سلام و نور
چند وقتی بود که حالم اصلا خوب نبود آشفته بودم در زندگی همه چیز اوکی بود بچه هام حالشون خوب بود با همسرم هم خداراشکر مشکلی نداشتم اما نمی دونم چرا حال دلم خوب نبود حتی شب ها که بیدار می شدم آشفته بودم خوب که بهش فکر کردم علتش را پیدا کردم
قبلا همیشه و در روز چندین بار به خدای بزرگ توکل می کردم و کاری می خواستم انجام بدم می گفتم الاهی به امید تو خدا یا توکل به تو خدایا پناه می برم به تو
واین توکل همیشه همراه من بود و واقعا من به آرامش می رسیدم
العان دوباره شروع کردم به توکل کردن به خالق زمین و آسمان ودوباره اون حال خوب را بدست آوردم
خواستم تجربه خودم را بگم شاید به درد کسی خورد ممنونم
سلام خدا خیرتون بده امروز یک نتیجه با مزه میخواستم خدمتتون بگم.
من حدودا دو سال هست که به همسرم اقتدار میدم و چه فراز و نشیب هایی رو که با این اقتدار دادن با موفقیت رد کردیم.ولی همسرم زیاد به روش نمیآورد تا اینکه
چند روز پیش من به همسرم زنگ زدم گفتم پادشاه چی واسه شام میل دارند دستور بدهند آماده کنیم.
نگو دوستش هم کنارش بوده و شنیده این جمله رو
الان دوستش هر موقع میبینه همسر منو بهش میگه به به سلام پادشاه😁
و این سلام پادشاه بین همکاران دیگرش هم رواج پیدا کرده و دیگه هر کی شوهرم منو میبینه بهش میگه سلاااام جناب پادشاه
الان با یه آب و تابی هی این داستان رو تعریف میکنه .خونه از همکارانش زنگ بزنن با یه ذوق اصلا چی بگم خییییلی خاصی 😅 بدو بدو مرد گنده میاد بهم میگه فلانی هم زنگ زد بهم گفت پادشاه 🤩🤩🤩🤩
خدا خیرتون بده استاد مردا چقدر ساده ذوق مرگ میشدن ما خبر نداشتیم😂
در مورد راهکاری که دوستمون در مورد زیبایی چهره فرستاده بودند من هم کاملا اون رو تایید میکنم.
همسر من اوایل فقط از من ایراد میگرفتن و من واقعا قلبم میشکست تا اینکه مامانم متوجه شد گفت که تو اصلا هم زشت نیستی خدا همه رو به نحوی زیبا آفریده از این به بعد هر جایی هر مراسمی ازت یه کوچولو هم تعریف کردند برو به همسرت بگو
یکبار که بیرون رفته بودیم ( همسرم اصلا علاقه نداره تو شهر تفریح بریم چون شهر ما افسارگسیخته بی حجاب هستن خیلی اذیت میشه بیرون بنده خدا ) برگشت گفت همه این زن ها رو میبینی با مو باز و کلی آرایش این شکلی هستن ولی تو خودت طبیعی زیبا هستی
این جمله اش خیلی بهم چسبید در حدی که حتی بعد مدت ها یادم میاد کلی کیف میکنم .