eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
💥 ثبت نام دوره بسیار کاربردی "جهان زیبای خودسازی" : در این دوره مباحث مربوط به تربیت نفس و مبارزه با هوای نفس و مدیریت تمایلات و ده ها موضوع دیگه در زمینه خودسازی تقدیم حضورتون خواهد شد. 🔹 با تدریس: حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی 🔹 مدیر موسسه کشوری تنهامسیرآرامش ❇️ برای ثبت نام کلمه خودسازی رو به این آی دی ارسال بفرمایید:👇🏼 @admin_dorehkhodsazi هزینه دوره 400 تومان و مدت دوره حدود یک سال خواهد بود. ان شالله 🌹
سلام من یکساله عضو گروه همسرداری هستم میخواستم بگم ۱۵سال سختی کشیدم سه سال باخانواده همسرم دریک ساختمان زندگی میکردم همیشه سر هرمشکلی که پیش میومد به همسرم میرسوندم و جنگ جدال دعوا و قهر حتی دوست صمیمی م بهم میگفت حداقل همون شب دعوا راه ننداز بزار چندروز بگذره میدونم از بیرون حق با توئه ولی چون جبهه میگیری به ضررت تموم میشه ولی ازموقعی که با امام زمان گفتگو میکنم صبرم زیاد شده غسل صبرحضرت زینب انجام میدم ودرسته ایمانم ضعیفه ولی میدونم خدا یه روزی جواب صبرامو میده من مهریه ام ۱۴ تاسکه ست وهمیشه مادرهمسرم و همسرم منو با تعداد سکه پایین تهدید میکردن ومیگفتن مهریه تو میندازیم جلوت و با فرزندان دوقلوم منو تهدید به جدایی میکردن ولی خدا بهم نشونه ای نشون داد که ارومترم کرد و خواهر همسرم یهو بی خبر اومد خونه باباش بعد هفت سال و گفت توافقی جداشدیم حتی جهیزیه رو هم نیاورد من از جدایی زندگی کسی خوشحال نمیشمو نخواهم شد ولی میخوام خواهرانه ازتون تمنا کنم که صبر جواب همه نداشته هاست و به موقع هرچیزی سرجاش قرار میگیره دراخر ازتون میخوام برای مادری که درانتظار برگشت بچه ش خیلی بی قراره دعا بفرمایید خدا صدای بنده های پاک وبی ریا رو بی جواب نمیزاره حاج اقا انشالله دست به خاکستر میزنی طلا بشه زندگی خیلیا رو نجات دادین 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5 🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺 https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec
🔶 خیلی از اعضای محترم پرسیدند که یک درصد طلایی رو در چه کاری مصرف کنند؟ 🔹 ببینید شما این یک درصد طلایی رو میتونید در هر جایی که فکر میکنید رضایت امام زمان علیه السلام هست هزینه کنید. هر ماه یک درصد از درامد خودتون رو بگید این یک درصد مال شخص امام زمان هست و مال من نیست. اون یک درصد رو در هر کار خیری که میدونید موجب خوشحالی امام میشه هزینه کنید. به یه فقیری کمک کنید یا به کسی یه غذایی بدید و... ✅ پیشنهاد بنده هم اینه که این یک درصد رو در زائرسرایی که ما داریم توی مشهد میسازیم هزینه کنید تا یه ثواب ماندگار باشه و تا صدها سال آینده هر کار خیری در اون مجموعه میشه شما هم شریک باشید. ان شالله که این حرکت مورد رضایت امام عصر ارواحنا فداه قرار بگیره. 🔸 شماره کارت های مربوط به طرح زائرسرا: ۶۰۶۳-۷۳۱۲-۶۴۰۷-۳۲۳۱ 6280231551203663 5894631234284826 ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۸۷۱۹-۳۸۳۱ ۶۰۳۷-۹۹۸۱-۴۲۵۶-۲۶۹۲ ۵۸۵۹-۸۳۱۲-۱۱۱۴-۷۲۴۳ ۵۰۲۹-۰۸۱۰-۶۰۶۷-۴۱۴۶ 🔷 سید محمد باقر حسینی
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آمریکا! فقط موندم این همه مصدوم رو چطور میخوان ببرن درمان کنن!‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عرفانهای کاذب به اسم 👈 قانون جذب به سبک آقای عرشیانفر
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
❌ عرفانهای کاذب به اسم 👈 قانون جذب به سبک آقای عرشیانفر
قبلا هم در مورد فرد شیادی به نام‌ سید محمد عرشیانفر نکاتی رو گفته بودیم. این فرد ضربات بزرگی رو به اعتقادات مردم وارد کرده و الان هم تحت تعقیب قضایی هست. هر کسی هر اطلاعاتی از محل اختفای این شخص داره به مقامات قضایی برسونه 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
استادبزرگوارسلام وعرض ادب الحمدلله که تنهامسیری هستم توسفرکربلا که شهریورماه بود باتوجه به دوره های طب اسلامی که شرکت کرده بودم به خیلی ازدوستان تودرمان بیماریهامثل سرماخوردگی ویبوست وتهوع ووو کمک کردم لطف خدابود طوری شدکه بهم می گفتن پزشک کاروان😂😅 خیلی ازدوستان وبه کانال دعوت کردم دوره هارومعرفی کردم واسه بحث فررندآوری دوره ی بارداری واسه معلم گروهمون مطالب ومباحث وبحث ادب ومبارزه بانفس ونمایش عروسکی ومعرفی کردم هم کاروانیهامون مشهدی بودندهمه الان کلی دوست ازمشهددارم ادمین تنهامسیرمشهداگه لینک کانال یاگروهشون وبدن تابه دوستان مشهدی بدم ممنون میشم الحمدلله روزجمعه جشنواره غذاتومسجدبرگزارشد بحث تغذیه ی سالم ومبحث حجاب که توکانال هست سخنرانی کردم خداروشکراستقبال شد وکانال معرفی شد 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام وعرض ادب وتشکر فراوان ازاستاد حسینی بزرگوار خیلی دوست دارم پیام تشکر رابه استاد برسانید من آگاهی امروزم رامدیون استاد عزیزهستم که به من یاد دادند اقتدار بدهم به همسرم همیشه احترام می‌گذاشتم ولی اقتدار درست وبارضایت خدا نبوده ازصبح که بیدارمیشوم اول سلام میکنم به خدای خودم وامام زمان وشهید عزیزم ابراهیم هادی وروزمو بادعا دنام اهل بیت شروع میکنم وهمه کارهامو فقط برای رضای خدا انجام می‌دهم وبازتاب قشنگش در زندگیم میبینم خداعمر باعزت وسلامتی روز افزون به استاد وهمراهانش وخانواده ایشان عطاکند 🙏🙏🙏🙏🌷 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
18 ❤️ همسرداری مومنانه بخش هجدهم ❤️🌺 حقیقت عشق چیه و آدم باید چقدر به همسرش محبت داشته باشه؟ حاج آقا حسینی
هرچی گوش میکنم خیلی حسرت میخورم که چراتاالان که ۴۵سالم شده انقدرجاهل بودم چقدردیر،😔 کاش ۲۶سال قبل به این مسائل علم داشتم ،کاش زودترباکانالتون آشنامیشدم خدامنوببخشه😭 چه رفتارهای غلطی که گاهی اوقات باعث رنجیدن همدیگه وعقب موندن ازخیلی موفقیتهاشد😭 ان شاءالله فرصت جبران داشته باشم برام دعاکنید الان متوجه میشم همه رفتارمون بازخورد داره به همسرفرزنداطرافیان که به خودمون برمیگرده وازهمه مهمترنیت قربه الی الله 😭 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام وخداقوت من خانمی ۳۷ساله هستم زندگی نسبتا خوبی داشتم ولی ازوقتی اینستا نصب کردم دائما زندگی زن وشوهرهای که به همدیگه محبت می‌کردند وبهمدیگه کادو می‌دادند شده بود برام حسرت کم کم روابطم باهمسرم سرد شد حتی میل جنسی ام صفر شد وازش متنفر بودم چرا اون برای من اینکارها رانمیکنه بهد یکسال ضربه های روحی به مشاور رجوع کردم ایشون به من گفتند این همسر بدرد شمانمیخوره اگه میتونی جداشو اگرهم نمیتونی بایه شخصی بورو تورابطه باش تابهت محبت کنه متاسفانه من حرف این روانشناس بی دین راگوش کردم وفکر میکردم مدرک روانشناسی کارشناسی ارشد داره خیلی میفهمه خلاصه دینم که ازم گرفته شد آبروم راهم کمکم داشتم ازدست میدادم که نمیدونم چیشد از خودم بدم اومدازخداکمک گرفتم وبایه دوست مومن اشناشدم الان یکساله اینستاراپاک کردم به یاری خدا وباکانال تنها مسیر دارم زندگیمو باعشق ومحبت جلو میرم تمام نکته هایی که استاد می‌گویند گوش میدهم سبک زندگیم تغییر دادم همسرم به عشق خدا دوست دارم وخداراشکر زندگی پراز عشق وآرامش درکنار همدیگه باپسرم سپری میکنیم الانم قصد باردار شدن دارم به نیابت سرباز آقا امیدوارم نتیجه بگیرم ببخشید طولانی شددیدم بحث استاد دررابطه با خیانت خواستم بگم توراخدا پیش روانشناس بی دین نرید ممنونم 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
حافظ شيرازي: اگر آن ترک شيرازي بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم سمرقند و بخارا را 🌼🌼🌼🌼🌼 صائب تبريزي: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم سر و دست و تن و پا را هر آنکس چيز می‌بخشد زِ مال خويش می‌بخشد نه چون حافظ که می‌بخشد سمرقند و بخارا را 🌼🌼🌼🌼🌼 شهريار: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم تمام روح و اجزا را هر آنکس چيز می‌بخشد بسان مرد می‌بخشد نه چون صائب که می‌بخشد سر و دست و تن و پا را سر و دست و تن و پا را به خاک گور می‌بخشند نه بر آن ترک شيرازی که بُرده جمله دلها را 🌼🌼🌼🌼🌼 خانم دريايی: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورده دنيا را نه جان و روح می‌بخشم، نه اَملاک بخارا را مگر بنگاه املاکم؟چه معني دارد اين کارا؟ و خال هندويش ديگر، ندارد ارزشی اصلاً که با جراحي صورت، عمل کردند خال‌ها را نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پاها را فقط می‌خواستند اينها، بگيرند وقت ماها را 🌼🌼🌼🌼🌼 کامران سعادتمند: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را نه او را دست و پا بخشم، نه شهری چون بخارا را همان دل بردنش کافی که من را بی دلم کرده نمی‌خواهم چو طوطی من، بگويم اين غزلها را غزل از حافظ و صائب و يا دريايی بی ذوق و يا آن شهريار ترک، که بخشد روح اجزا را ميان دلبر و دلدار، نباشد حرفِ بخشيدن اگر دلداده می‌باشيد، مگوييد اين سخن ها را 🌼🌼🌼🌼🌼 عارف تهرانی: اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را شعار و حرف پُر کرده، تمام ادعاها را يکی بخشيده چون حافظ، سمرقند و بخارا را يکی چون صائبِ تبريز، سر و دست و تن و پا را از اين سو شهريار داده تمام روح اجزا را از آن سو بانو دريايی گرفته حال ماها را سعادتمند شاعر نيز فقط گفت و نداد هرگز نه ملک و نه بخارايی، نه روح و نه تن و پا را ولی... 😭 ولي من می‌شناسم کس، که او نه گفت و نه دم زد بدون حرف عمل کرده، تمام ادعاها را کسي که خانِمانش را، رها از بهر جانان کرد بدون منتی بخشيد، سر و دست و تن و پا را و او آهسته و آرام، براي کشور ایران فدا کرده به گمنامی، تمام روح و اجزا را اگر خواهي بدانی کيست، وجودت از سجود اوست تمامی خودش را داد، به ما بخشيده دنيا را نه گفتش ترک شيرازی، نه گفتش خال هندويش و او نامش "سلیمانی"، عمل کرد ادعاها را 😭 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5