eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بینهاااااااایت ممنونم بابت کلاس بارداری 🙏🙏🙏🙏🙏 واقعا خسته نباشید خدا خیر کثیر بهتون عنایت کنه ان شاءالله من که دائم در حال معرفی کلاسهای شما به بقیه هستم‌. آخرین موردش همین پنج دقیقه پیش بود! ما دیگه واقعا نمیدونیم چجوری از شما تشکر کنیم، خود خدا به بهترین شکل براتون جبران کنه ان شاءالله 💐
عصر وارونگی مردِ خواستنی، زنِ خواهان در زمان‌هایی نه‌چندان دور، زن نیازی به تلاش برای جذب مرد نداشت. مرد، خود به‌دنبال او می‌دوید، چشم‌انتظار لحظه‌ای که شاید سایه‌ای از او را از پسِ پرده ببیند، یا دستی که برای برداشتن کوزه‌ای از آب یا گلدانی از گل دراز شده است. زن، کمیاب بود و دست‌نیافتنی؛ در خیابان‌ها نمی‌گشت،بلکه در پشت درهای بسته، در حجابی از سکوت و وقار، چشم‌به‌راه سرنوشتی بود که خود را تا آستانه‌ی در خانه‌اش می‌رساند. ازدواج، تقدیری ناگزیر بود، نه انتخابی پرزحمت... اما ورق برگشت... زن، به نام آزادی، از خانه بیرون آمد... بی‌آنکه بداند این آزادی، هدیه‌ای نیست، بلکه بهایی دارد؛ بهایی که خود او باید بپردازد. مرد، بی‌هیچ هزینه‌ای، از حضور زن بهره‌مند شد. دیگر نیازی نبود که برای دیدن او ازدواج کند، دیگر انتظار و اشتیاقی در کار نبود. زن، که روزگاری چون الماسی کمیاب در پسِ پرده‌ی حجاب پنهان بود، حالا در کوچه و خیابان، در محل کار، با لبخندهایی بی‌دریغ، با آستین‌هایی کوتاه‌تر، با لباس‌هایی باز و با مرزهایی نامرئی‌تر، بی‌آنکه بداند، خود را به حراج گذاشته است. مرد، که روزگاری برای رسیدن به زن، باید از هفت‌خوان ازدواج می‌گذشت، حالا بی‌آنکه زحمتی بکشد، از وجود او بهره‌مند می‌شود. کافی است لبخندی بزند، حرفی از دوستی و عشق به میان آورد، و زن، که در این دنیای جدید، تنهاتر از همیشه است، دل به او بسپارد. ، دیگر نیازی به ازدواج ندارد؛ چرا که همه‌چیز را بدون تعهد، بدون هزینه، بدون مسئولیت به دست آورده است.... و این‌گونه، مردی که روزی عاشق‌پیشه و خواهان بود، حالا بر تختِ دلالت تکیه زده است. زن است که حالا می‌دود، زن است که منتظر پیام و نگاه است، زن است که خود را تحقیر می‌کند، خود را تقدیم می‌کند، امید دارد که شاید مرد، از خوابِ اشباع‌شده‌اش برخیزد و بگوید: «می‌خواهمت» اما مرد دیگر نمی‌خواهد؛ زیرا همیشه و همه‌جا، زن هست. و هرچه در دسترس‌تر، بی‌ارزش‌تر. و زن، که روزگاری رویایی بود که باید فتح می‌شد، حالا سایه‌ای است که به دنبال مرد می‌دود...!
🔴 یه زوج برزیلی که ۲۵ سال عاشقانه با هم زندگی میکردن و دقیقا دو هفته بعد از نصب اینستاگرام طلاق گرفتن! 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من حیف نشدم؟.....🤨 طمعتو بذار کنار.... ☺️🌷
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
من حیف نشدم؟.....🤨 طمعتو بذار کنار.... ☺️🌷
متاسفانه طمع ها زیاد شده که طلاق ها آمارش رفته بالا اول انتخاب میکنه طرف رو بعدش طمع میکنه میگه این غول بی شاخ دم چیه باز طلاق میگیره به هوای یکی زیباتر ، به هوای اخلاق بهتر به هوای یه زندگی رویایی تر به هیچی هم نمیرسه چون اولی رو فدای بفیه کرد بقیه رو هم فدای بعدی ها میکنه.... ما که از سرمونم زیادیه این همسر گلمون🌹🌹🌹🌹 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام به شما بندگان خوب خدا امروز که این کلیپ رو دیدم خیلی غصه خوردم و اشکم جاری شد.چهل سال که با همسرم ازدواج کردم.چقدر زجر کشیدم که مثلا میخواستم شوهرم رو تغییر بدهم و چه بسا خیلی اوقات حس کردم که حیف شدم با او ازدواج کردم و حقم بیشتر از اینها بود.😭 درمقابل شوهرم غرور احمقانه داشتم.حالا فهمیدم که اینا همه حرفهای شیطان بوده.البته خدا رو بینهایت شکر که زندگی خوب و آرامی با همسرم داشته و دارم و باتلاش و همتمون تونستیم فرزندان خوبی تربیت کنیم.ای کاش زودتر با کانال شما آشنا میشدم.تواکثر کلاسهای شما حضور دارم و استفاده میکنم.حالا برای جبران خطاهام سعی میکنم هرفرصتی که دست داد کانال شمارو به جوانها معرفی کنم و هرچیزی که یاد می گیرم دراختیار بندگان خدا قرار میدهم.حاج آقا حسینی خوشا به حال شما که این فرهنگ درست و خداپسندانه رو پایگذاری کردین.اجرتون با خداجون مهربونم. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
با سلام خدمت حاج آقا راجع به کلیپ حاج آقا پناهیان منم خودم اوایل ازدواجم دقیقا همین طور بودم البته هنوز هم گاهی این حس سراغم میاد ولی الان دیگه شناختمش و سریع لگد مالش میکنم ولی اوایل ازدواجمون خودم را خیلی برتر از شوهرم میدونستم واین باعث سرد شدن رابطمون میشد در جایی که همسرم مثل من بی تجربه بود و خیلی چیزها رو بلد نبود از وقتی تو کلاسهای همسرداری ثبت نام کردم خیلی رابطم باهمسرم بهتر شد و هوای نفسم رو بیشتر میتونم افسار کنم ببخشید طولانی شد 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام ممنون بابت این کلیپ پرمعنا.واقعا همینه من بخاطر این حس نه از دوران عقد چیزی فهمیدم ونه از سالهای اول ازدواجم وهرروز بفکر جدایی بودم وسالهای طلایی برای فرزنداوری را هم از دست دادم ...خیلی حس بدیه وی لحظه رهات نمیکنه 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام حاج آقا حسینی صبح تون بخیر بحث حجاب خیلی لذت بخش هستش در مورد اقتدار آقایون من الان متوجه شدم که چ اثری در تربیت فرزندان داره من خودم پدرو مادر نداشتم پیش دایی و زن داییم بزرگ شدم یادمه زن دایی این‌قدر به دایی اقتدار میداد من خیلی از دایی حساب می‌بردم اصلا یه بار بهم نگفت نماز بخون یا حجابت رو درست کن یه اخمی که می‌کرد متوجه اشتباهم میشدم الان حدود چهل سال سن دارم بازم از داییم حساب خدا را شکر از اول نوجوانی هم حجابم را رعایت میکنم و هم نماز و بقیه مسائل دینی خدا خیرتون بده خیلی عالی وروان توضیح میدید 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
واقعا همین طوره من وهمسرم اول ازدواج خیلی عاشق هم بودیم اما کم کم که گذشت ویک سری مشکلات تو زندگیمون ایجاد شد اون به من می گفت که حیف شده، منم به اون می گفتم واین باعث شد تا حد زیادی از هم دیگه سرد بشیم ولی خب خداوند مهربان به ما لطف داشت وکاری کرد که زندگی ما به جدایی نکشه 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام حاج آقای بزرگوار من بعد از جدایی از همسرم با کانالهای شما و خصوصا همسرداری آشنا شدم 😔 و هر بار هزاران افسوس میخوردم ک ایکاااش زودتر آشنا شده بودم ک نمیگذاشتم زندگیم به طلاق و جدایی بکشه همش میگم خدایا من فقط بی اطلاع بودم گناهم چی بوده؟؟ بخاطر تربیت غلطی که داشتم توی خونه پدری همیشه مادر سلطه گر بود و رئیس خونه ، ماهم همینطوری تربیت شدیمو باعث شدم همسرم بره سراغ خیانت و بعدشم طلاق 😔 امروز ک داشتم مباحث حجاب رو میخوندم دیگه داااغون شدم ... دقیقا حال من بود که میگفتم تربیت فرزند به عهده مادره و اجازه نمیدادم پدرشون دخالت کنه و همیشه سراین موضوع باهم بحث داشتیم ، چون خیلی بداخلاق بود و بچه ها رو میزد ، منم اجازه نمیدادم وارد مسائل تربیتی بچه ها بشه الان من تنها موندم با سه تا بچه ک نمیدونم چطوری تربیتشونو بدست بگیرم 😔😔😔 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5