اگه کسی تونست این جمله رو توضیح بده:👇🏼
🔴 وقتی تقوا نداشته باشی، یه روزی به خاطر تمام خوبی هایی که به دیگران و خودت کردی از همه انتقام خواهی گرفت....
من فکر میکنم همه ما گرفتار این مشکل هستیم....!
سلام وقت بخیر
اول که خوندم گفتم چرا اقای حسینی میگن همه ما گرفتار این مشکل هستیم
من که گرفتار نیستم
یکم فکر کردم دیدم نه واقعا گرفتارم😔😢😭
به برادر زن برادر جاری مادرشوهر حتی پدر ومادر همسر وبچه که حتی خیلی از محبت وخوبی هامون غریضی وخدادادی هست اصلا نمیتونی با بچه ت یه جاهایی غیر اون رفتار محبت آمیز رفتاری کنی
ولی خدا نکنه از یکیشون بدی ببینی
چنان با منت همه خوبی هاتو جلو چشمشون میاری که طرف میگه کاش
هیچ وقت خوبی نمیکردی ولی اینجورهمه رونمیزدی خراب کنی اصلا روح و روانم وداغون کردی اینقدر منت گذاشتی
بس این رفتارها از سر عشق ومحبت واحترام نبوده
از سر ضعف بوده
ازسر ناچاری بوده
از سرترس بوده
ازرو عادت بوده
بخاطر هرچی که بوده ارزش نداشته
ارزش یه کارخوبی یه محبتی وقتی مشخص میشه که خالص باشه وفقط برا معبود باشه
بدون هیچ چشم داشتی
یعنی وقتی طرف مقابلم باهات بد شد
تو بازم خوب باشی وحرف ها ورفتار طرف مقابل روح وروان تو بهم نریزه
ما تا کسی بهمون بدی میکنه افسرده میشیم
میگیم عجب دنیایی شده خوبی نیومده
بی چشم ورو قدر نشناس و....
همه جا آبرو طرف ومیبریم
اینجاس که مشخصه درجه تقوا واخلاصمون چقدر پایینه😔😢
خدا کمکمون کنه واز سر تقصیراتمون بگذره😭
🔷 @IslamLifestyles
سلام، در مورد انتقام بخاطر خوبیها...
خواستم بگم که انگار این موضوع به خاطر من مطرح شد!
چند روزی هست که از خودم،از احساس بیهوده بودنم ،از حس بی ارزش بودنم به ستوه اومده بودم،به خاطر بدی بقیه میخواستم باهاشون مثل خودشون رفتار کنم و رویه ای که میرفتم و سعی میکردم تقوا رو رعایت کنم رو کنار بذارم،به خاطر اینکه جوابش نسیه هست و نقد نیست،حالا دیگه میخوام از اول شروع کنم
🌷 @IslamLifestyles
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اگر آخرت و معادی هم نبود؛ باز هم #تقوا انسان را به آرامش میرساند؛ چون ...
/علامه جعفری «ره»
🌷 @IslamLifestyles
سلام خدا قوت
من ۲۳ ساله ازدواج کردم از اول شروع کردم در خدمت همه بودم کادو خرید خوبی کردم بعد خسته شدم همه از بقیه هم از دست خودم که جوابی نمیگرفتم دیگه گفتم تمومش میکنم نمیخوام بقیه فکر کنن چیزی بارش نیست خوبی نمیبینه بازم انجام میدم این باعث شد مدتی افسردگی بگیرم ولی خدا را شکر با کانال تنها مسیر آشنا شدم فهمیدم اگه تقوا داشته باشی برات مهم نیست که کسی متوجه بشه یا نه فقط این مهمه که خدا میبینه و برات جبران میکنه دوباره از اول شروع کردم
همیشه تعجب میکردم مادرم عمه ام را که نابینا بود ۴۰ سال تمام نگهداری کرد همیشه هم راضی بود
🌷 @IslamLifestyles
سلام
در مورد محبت کردن بدون چشم داشت،
من با فردی غیر هم فرهنگم
ازدواج کردم، اصلا زبانشان رو متوجه نمی شدم،
خودم روحیه ی آرومی داشتم، زبان مشترک محبت کردن رو امتحان کردم
با اینکه هم زبان نبودیم اما لبخند ها ، راهمان رو یکی می کرد ، اینقد بهشون محبت کردم که هر وقت می رفتم روستاشون،
نمیذاشتن خودم غذا درست کنم،چون چشمه و چراغ نفتی داشتن
جاری من غذا درست میکنه و توی سینی با مخلفات میذاره
و میاره خونه ی روستایی ما، منم هر چیزی که فکر میکنم تو روستا لازمش میشه رو براشون می برم، الان ۳۰ سال هست که همینجوره، زبانشون رو یاد گرفتم، و مهم تر فهمیدم که خوبی و نیکی بی چشمداشت
حتما روزی جبران
میشه
حتی اگه کسی به دروغ از طرف من غیبت کنه، همگی پشت من در می آیند و میگن که او اصلا اهل غیبت و دروغ و تهمت نیست
واقعا به دست آوردم که فرشته ای به دو دست دعا نگه می دارد ،وقتی که کار برای رضای خدا باشه نه فقط هوای نفس و خود خواهانه🙏🙏
@IslamLifestyles
تقوا نداری ،پس برای خدا نیست، پس از خلق انتظارداری.
خلق هم به ندرت تشکر،قدردانی وجبران می کنند.
بعد که دیدی جبران تشکر وقدردانی نکردن میزنی به سیم آخر.انتقام و....
حالا نگاهت بالا باشه،تقوا باشه،چه جبران کنند ،چه نکنند،اون خدا که براش کار کردی دیده،جبران می کنه هیچی ،بیشتر هم میده.
@IslamLifestyles
سلامت باشید.
خدا حفظ کنه حاج آقا حسینی رو که مطالب عالی میذارن
خدا تمامی علمایی که علمشون رو، خالصانه و برای رضایت مولامون، به هموطنان تقدیم میکنن حفظ کنه 🙏🙏چون این گونه افراد دغدغه مند هستن و میبینند که جامعه اسلامی داره دور میشه از اصالت و رسالت اصلی خودش،
واقعا از اینکه تو این دوره هستم ، و واقعیات رو که پدران و مادران ما رعایت می کردند و به بهترین نحو زندگی کردند رو ، باز بینی وباز خوانی میکنن، خوشحالم
@IslamLifestyles