eitaa logo
بـصـیـرت انـقـلابـی
298 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
5.7هزار ویدیو
261 فایل
🔷پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: 🔻نابینا کسی نیست که چشمانش کور است. همانا به درستی نابینا کسی است که بصیرت ندارد. #من_انقلابی_ام
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 ❌آن چیزی که نوع بشرِ امروز از آن رنج میبرد ، یک است. رسانه‌های امروز ، تکنولوژی های امروز ، کسب کارها و مشغله‌های امروز ، و خیلی موارد دیگر از جهان امروز ، ما را به سمتی می‌برد که باور کنیم سرمان خیلی شلوغ است. ❌رسانه‌ها مانند یک پادشاه کشور گشا در حال تسخیر تمام شئون زندگی ما هستند و بدون اینکه متوجه شویم آرامش زندگی هایمان را به کمترین حد ممکن رسانده‌اند. باید اندکی از جو غالب امروزی فاصله گرفت. باید از شلوغی‌های بی‌سود و بدون خروجی مثبت ، دور شد و روزانه چند دقیقه‌ای . ❌میدانم اولین پاسخی که به این توصیه دارید این است که چه کسی وقت کتاب خواندن دارد؟؟؟ این دقیقا همان درد بشر امروز است. انسان ها در عصر ، به طور میانگین یک سوم زمان بیداری خود را با رسانه‌ها سر میکند ، ولی برای روزی ۳۰ دقیقه مطالعه وقت ندارند !!! ✍ مــیـلاد خـورسـنـدی کـــــــــــپی : آزاد ✅
📍 مسیر مشخص است... 📍 تو کجای این مسیری ؟ کــــــــــپی : آزاد ✅
📝 در یک تحقیق میدانی ، به گروه اول گفته شد ؛ به خرس سفید . اما هر زمان به خرس سفید فکر کردید دکمه‌‌ی روبرویتان را فشار دهید. 🤔 به گروه دوم گفته شده به خرس سفید و هر زمان به خرس سفید فکر کردید دکمه را فشار دهید. 📊 نتایج نشان داد گروه اول که قرار بود به خرس سفید فکر نکنند ، بیشتر از گروه دوم زنگ زدند. این تحقیق و تحقیقات دیگر نشان می‌دهد به میزانی که فرزندتان را از کاری و در برابر او از واژگان "نکن" و "نباید" استفاده کنید ، در حقیقت به صورت ناخودآگاه در حال تقویت رفتار بد او و نهادینه کردن آن رفتار در شخصیت کودک‌تان می‌باشید. به علاوه هیچ کار خوبی به او نیاموختید. 😱 اگر کار فرزندتان خطرناک و آسیب زننده نیست بهتر است او را معطوف به کار دیگری کنید به جای آن که به طور افراطی "نه" و "نکن" بگویید. کــــــــــــپی : آزاد ✅
📎در باب چگونگی مقابله با «جنگ رسانه‌ای دشمن» «امپراطوری رسانه‌ای» آن، و «دیکتاتوری رسانه‌ای»: ♾ در بستر 🔸️آنچه عموما در فعالیت‌های فرهنگیِ مردمی مشاهده می‌شود، توقف روی "" فضای مجازی به جای توجه به "" و ""‌ در قالب‌های هنری و بهره‌مندی از آنهاست. به طوری که کمتر کسی در عرصه فعالیت فرهنگی و تبیین و انتشار حقایق ضرورت فراگیری قالب‌های هنری را احساس می‌کند. علیرغم توصیه‌های مکرر در بهره‌گیری از و توجه به کارکرد فوق‌العاده آن در انتقال مفاهیم، ورود جوانان در عرصه در فضای مجازی، عمدتا در قالب فعالیت‌های واکنشی، سطحی و زودگذر و در موضع دفاع از آنچه مورد تهاجم واقع شده، بوده است و فقدان خلاقیت، کنشگری و تهاجم در آن‌ها به شدت احساس می‌شود. فضای مجازی با وجود فرصت کم‌نظیری که در اختیار کاربران قرار می‌دهد محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیری را نیز تحمیل می‌کند. از جمله اینکه فرصت تفکر و نقد و تحلیل را از افراد می‌گیرد، عادت به مطالعه و درک مفاهیم را تضعیف می‌کند، فرهنگ کتابخوانی را مورد تهاجم قرار داده و شتابزدگی و عجله را جایگزین طمأنینه و آرامش کرده است. اما از آنجایی که امروزه فضای مجازی یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است، برای بهره‌مندی حداکثری از آن باید اندیشید و در این اندیشه جدیت به خرج داد. 🔹️ویژگیهای فضای مجازی بیشترین مناسبت را با و امیال و هوس‌های انسان دارد و به نظر می‌رسد بر پایه پرورش نفسانیت انسان بنیان‌گذاری شده است. در حالی که دین اسلام پیوسته انسانها را به و اندیشه دعوت کرده و به مقابله با امیال و هواهای نفسانی پرداخته و دستور به پرورش و استعدادهای والای انسانی همچون روحیه حق‌طلبی، ایستادگی در راه حق و آزادی از بند وابستگی‌ها و هواهای نفسانی داده است. بعبارت دیگر، یکی را پرورش می‌دهد، آن دیگری، عقلانیت و را و جنگ هم دقیقا همین‌جاست: تقابل معنویت با نفسانیت. و عرصه، عرصه‌ی به شدت حساسی است؛ چرا که ابداع، طراحی و مدیریت ابزار فضای مجازی در دست جبهه مقابل است و ما ناگزیر باید در میدان دشمن و با قوانین آن بازی کنیم. 🔸️فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قالب‌های هنری مخصوص به خود را ارائه داده است. مثل عکس‌نگاری، فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای، متون کوتاه در فرم توییت و زیرنویس که ویژگی بارز همه آنها، محدودیت و فرصت بسیار کوتاه در انتقال مفاهیم است. یعنی ظرفیت "فرم" در مقایسه با "محتوا" به شدت اندک است (گر بریزی بحر را در کوزه‌ای چند گنجد قسمت یک‌روزه‌ای) و بازار تقطیع‌ها و سوتعبیرها هم به تبع آن داغ است و فرصت برای شک و شبهه‌افکنی به خوبی فراهم شده است. 🔹️حال باید بیاندیشیم که در این مجال کوتاه چه می‌توان کرد. چگونه می‌توان مفاهیم عالی اسلام و انقلاب را هنرمندانه در قالب‌های کوچک‌شده جا داد، به آنها عمق بخشید و تا اعماق جان مخاطب رسوخ داد. به نظر می‌رسد صاحبان اندیشه، هنرمندان و نویسندگان باید به فکر ابداع قالب‌های هنری جدید در این راستا باشند. مثلا می‌توان به اختراع قالب‌های شعری کوتاه و جدید فکر کرد یا طرح نویی در قالب‌های روایی درانداخت و یا مناظره‌های چند خطی و سوال و جوابهای یک دقیقه‌ای طراحی کرد. در اینجا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد ابتکار در پدید آوردن فرم‌های هنری جدید است که اختراع خود ما و مخصوص دوران جهاد تبیین باشد‌. (برای مثال قالب هنری مخصوص شیعیان است که در دوران انقلاب اسلامی بخوبی مورد استفاده قرار گرفته است.) 🔸️سخن آخر آن که رزمندگان جهاد تبیین در بستر فضای مجازی باید هم به "محتوا" تسلط پیدا کنند، هم به "فرم" و هم به "ابزار". در شرایطی که "ابزار" فرهنگ و هنر را دشمن معین کرده است باید بکوشیم تا تعیین‌کننده‌ی "فرم" و "محتوا"، ما باشیم. ✍خدا می‌بیند 🇮🇷 🌐 کانال شم سیاسی ↙️ 🇮🇷 @SHamme_Siasi
4_5780436698018089830.mp3
8.29M
🔉🔊نواهنگ فوق العاده محشر و بسیار زیبای سایه ی سرم باصدای حامد جلیلی 🎼ای امام مهربونم تو جوونی من هم جوونم از خودم آقا میترسم بیا راهو بده نشونم دستمو رها نکن که تا آخر با شما بمونم اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و....اللهم العن الجبت والطاغوت 👌👌👌👌👌 ✨✨✨✨✨✨✨✨ 👆👆👆👆👆👆👆👆 👌👌👌👌👌👌👌👌 ✅✅✅✅✅✅✅✅ @ala_allah
🔴بـه نظــرتـون اگـر همه چی ایده آل بود و مـشـقـتی نداشـت، اسمـش جهـــاد بود؟👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتم: خدایا این همه سختی چرا گفت: قطعا با هر سختی آسانی است(شرح۶) گفتم: بارالها تو کجایی گفت: من نزدیکم و دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند اجابت میکنم(بقره۱۸۶) گفتم: پروردگارا دلم آشوبه گفت: خداوند به آنچه در دل دارید آگاه است(بقره۲۳۵) گفتم: یارب خیلی خسته ام گفت: از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر۵۳) گفتم: خدایا خیلی تنهام گفت: من از رگ گردن به شما نزدیکترم(ق۱۶) گفتم: چرا دعاهایم را اجابت نمی کنی گفت: شاید تو چیزی را دوست داشته باشی حال آنکه به ضرر تو باشد و من چیزهایی می دانم که تو نمی دانی(بقره۲۱۶) گفتم: خداوندا پس کی دعاهایم را اجابت می کنی گفت: تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد(احزاب۶۳) الهی آمین ۔ ۔ ۔🤲🌺 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
4_5987692135887931138.mp3
12.72M
🌹🍃خدایا ببخش🍃🌹😭😭😭
[ •🗒🖌•] نظر دیگری در باب معیار فعل اخلاقی وجود دارد که بسیار قابل توجه است؛ می‌گوید: اخلاق عبارت است از ملکاتی که انسان باید خودش را براساس آنها بسازد، به عبارت دیگر اخلاق یعنی طرح انسان‌سازی. [قائلان به این نظریه] می‌گویند ما قوا و غرایز زیادی به طور بالقوّه داریم، ولی باید جدول‌بندی کنیم و اینها را با یک نسبت و حساب معین پرورش بدهیم. ╭┈┈•••✾••✾•••┈┈╮ 🌹@ehia_news ╰┈┈•••✾••✾•••┈┈╯‌