eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز به مناسبت رحلت امام چندتا صوت کوتاه خوب از ایشون براتون میزارم که بعیده راحت پیدا کنید☺️
انفجار.mp3
زمان: حجم: 1.4M
خطر مأیوس شدن مردم از جمهوری اسلامی! : این مستمندها، فقیرها، عیال خدا هستند، اداره باید اینها بشوند. فقرا را خدای تبارک و تعالی امر کرده است که اداره‌شان باید بکنیم. یک دسته غنی بنشینند کنار، و اینها بیچاره‌ها به فقر بگذرانند. من پیشتر به این کارخانه دارها و این متمکنین، که گاهی می‌آمدند اینجا - و بعضیشان هم می‌خواستند من را اغفال بکنند! - به آنها گفتم آقا این نمی‌شود که همان مسائل زمان حالا هم اجرا بشود. یک دسته آن بالاها بنشینند مُرفَّه و هرچه بخواهند هرزگی بکنند، یک دسته هم این زاغه نشینهای تهرانی، که همه‌تان می‌بینید و در شهرهای خودتان هم هست امثالش. این نمی‌شود. این عملی نیست. من اخطار کردم، این یک خطری برای مردم هست. اگر خدای نخواسته نتواند جبران کند این مسائل اقتصادی را، که اول مرتبه زندگی مردم است، و مردم بشوند از جمهوری اسلامی و مأیوس بشوند از اینکه هم برای آنها بتواند در اینجا کاری انجام بدهد، اگر در این محیط یک حاصل بشود، دیگر نه من و نه شما و نه هیچ کس، نه روحانیت و نه اسلام، نمی‌تواند جلویش را بگیرد.
اگر در این نهضت شکست بخوریم.mp3
زمان: حجم: 3.2M
در این نهضت، اگر شکست بخوریم، دیگر تا آخر، شکست خورده‌ایم : حالا که ما مدعی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستیم، اگر در این جمهوری اسلامی شکست بخوریم، یعنی شکست مکتب. یعنی گفته بشود که رژیم طاغوتی عوض شده و یک رژیم طاغوتی دیگری آمده است. آخوند‌ها تا حالا مظلوم بودند و چهره مظلوم، چهره محبوب است. در رژیم قبل شما هر چه مظلوم‌تر بودید، محبوب‌تر بودید. چهره امروز، چهره مظلومیت نیست تا محبوب بشوید. چهره این است که وقتی کار سخت است، اینها مثل آنها هستند.
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تهمت شان جایز است [و کاری که انجام نداده اند را به آنان نسبت بدهید] تهمت شان واجب هم می‌شود غیبت شان جایز است عمامه شان را بردارید در این کوچه ها لازم نیست خیلی کتکشان بزنید...
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
تهمت شان جایز است [و کاری که انجام نداده اند را به آنان نسبت بدهید] تهمت شان واجب هم می‌شود غیبت شا
اینکه این سخنان(مخصوصا قسمت تهمت زدن)، از نظر اسلام درست هست یا نه، میتونه قابل بحث و تامل باشه شاید یه موقع واستون نوشتم☺️
خوب بسه دیگه بسه😁 الان میان مارو میکنن تو گونی ها😂
اینجا قرار نیست زیاد واستون بحث های سیاسی کنم اینجا فقط پست های دلی☺️
یکی از بچه ها بود از یک هفته قبل میومد کتابخونه از صبح تا شب داشت واسه امتحان حکومت میخوند. 5 دیقه مونده به امتحان بدو بدو اومد گفت محمد دموکراسی یعنی چی؟!🤨 من می‌خواستم سرمو بکوبم تو قفسه های کتابخونه😬 یکی دیگه بود کتابو می‌کوبید تو سرش میگفت لعنت به سوسیالیسم و لیبرالیسم که اینا رو حفظ نمی‌شم😂 ولی خداییش یه خبرگزاری چک کنید😐 بعدشم ویکی پدیا کنید
عجیب تر از آن است دوست داشته شدن☺️
به تعبیر در زمانه‌ما گفتار به وراجّی و ژاژخایی بدل شده؛ وراجّی همان یاوه‌ای است که در آن فقط حرف زدن اهمیت دارد و نه محتوای سخن. و این چنین کسی زبان دیگری را نمیفهمد. همه سخن می‌گویند ولی همزبانی در کار نیست. در عین حال گم‌شدن در هیاهوی یاوه‌ها و همرنگ جماعت شدن همان غفلت و خلسه‌ی لذت‌بخشی است که ما را از دلشوره‌های هستی‌شناختی نجات می‌دهد و از دست خویشتن اصیل می‌رهاند.
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط قیافه سقف واحدی ها که امتحاناشون تداخل داره😊😂 + من یه بار امتحانام تداخل خورد، گسسته شدم💔
عدس پلو های ماماناتون رو قدر بدونید به علی😭 به ما از این عدس پلو ها میدن که باید ده لیتر اسید بدی پشتش وگرنه نمیره پایین با عدس پلو هاشونم رفلاکس میگیری🥴