eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
خوب برم یه سر تو کانالای مشاوره ازدواج بزنم یکم مطلب یاد بگیرم🤪: + واقعا ملت رد دادن...😂 حالا همینا روزی هزار تا پسر خوب رو ندیده رد میکنن😊
25.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
: و حسین... و حسین، نه کشتی نجات که تنها تابنده ای‌ست که در ظلمت کور اقیانوس لهو و لعب های این گیتی خُرد، ساطع و رهنمون است. نوری از جنس حقیقت نه واقعیت. نوری توأم با بیداری و یقظه نه آرمیدن و نوم. نوری محرک و سلسله جنبان نه مخدر و افیون.
این قسمت از مجموعه آقای قاضی درباره محاکمه یک فعال دانشجویی عدالت‌خواه هست(بخوانید ) که به بهانه افشاگری و بودن، با حیثیت و آبروی مردم بازی می‌کرد و از دروغ و تهمت و افترا فروگذاری نمی‌کرد. اینجا ببینید : https://telewebion.com/episode/0xe6694ee
سلام به نکته ظریفی اشاره کردی؛ ولی میتونه ادعا کنه این تا قبل از بچه آوردنه بالاخره بچه خیلی خرج داره به آرزوهاشم نمیرسه. همونطور که این زوج به آرزوهاشون نرسیدن و به تعبیر خودش همش دارن سگ دو میزنن
یعنی به قیمت بدبخت شدن یه آدم دیگه؟ اسم این رشده؟
نکته ی لطیفی‌ست
منم نظرمو میگم ولی توقع داشتم بیشتر تحلیل بشه☺️
آینده بچه چی؟ به آرزوهاش نمیرسه هم خود بچه بدبخت میشه و هم خانوادش تو فلاکتن اینا رو رهبری قراره متحمل بشه؟ (من دارم با منطق فاطمه حسینی جواب میدما😊)
بچه رو پدر و مادر میسازن، و بعد پرتش میکنن تو جامعه ای که بازگشت همه به سوی اسنپ است!!😁 آینده ای وجود داره؟ همش سگ دو زدنه هر شغلی بری آخرش سگ دو زدنی بیش نیست بچه آرزو داره یه خونه خوب داشته باشه، یه ماشین خوب و... با این اوضاع درآمد، خونه و ماشین خوب خریدن جزو محالات حساب میشه
خوشمان آمد😊 اما اگه زندگی جای خوشی نیست چرا یه نفر دیگه رو بیاریم تو این دنیا که همش زجر بکشه😊 خودمون که داریم زجر میکشیم بسه دیگه ها؟ درسته؟