eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
لب من بر لب چون لعل تو، ای مایۀ ناز‏😊 ‏‏مگسی سوخته بنشسته به قند است امشب☺️ (امام خمینی) #شعر
آن را که پیر عشق، به ماهی کند تمام🥰 در صد هزار سال، ارسطو نمی‌کند🙂 (شیخ بهایی) _تصویر : تابلوی نیازمندی‌های شهر قم
: فوری : سریع برید ازدواج کنید تا پاشون نرفته رو سیم😂
امروز یه متن جالب خوندم که جواد عزتی می‌گفت : وقتی آخرین فیلم کمدی‌ام که نمی‌دانم هزارپا بود یا آینه بغل ــ‌چون تقریباً فیلم‌برداری همزمانی داشتند و دقیق خاطرم نیست که کدام زودتر اکران شد‌ــ تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه‌ام شد، دیگر پیشنهادهای کمدی را قبول نکردم. تنها دلیلم هم فقط این بود که نمی‌خواستم در مسابقه قرار بگیرم. قرار گرفتن در موقعیت مسابقه در جامعه، آدم‌ها را از رشد بازمی‌دارد و یک ترمز برای انسان می‌شود. آدم‌ها از جایی به بعد یادشان می‌رود که باید زندگی کنند و زندگی تنها سینما و پول درآوردن و باقی ماندن در یک قله نیست، مدام باید از یک قله پایین بیایی و سراغ فتح قله‌های دیگر بروی زندگی حرکت کردن است و نمی‌توانی در یک نقطه بایستی
خداوندا من ناکام از این دنیا نمیرما😬 باید حق ما رو بدی😊😄
امروز یکی از بچه ها بدو بدو اومده میگه : محمد هرچی که گفتی داره دونه به دونه به واقعیت می‌پیونده؛ امشب وقت داری بیام بقیشو برام بگی؟ بنظرتون تحلیلامو پولی کنم یا نه؟😁
آری! "مصلحت"؛ این تازیانه شومی که همیشه بر گرده "حقیقت" می‌نواخته‌اند... _زن، فاطمه فاطمه است /دکتر علی شریعتی
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
حقیقت قربانی مصلحت! #علی_شریعتی : من یک عُقده ای از این مصلحت دارم، برای اینکه در تمام عُمرم شاهد قر
اینجا هم یه نسخه صوتی از دکتر در مورد مصلحت و حقیقت☺️ البته قابل ذکره که این بحث رو با مباحث ولایت فقیه اشتباه نگیرید
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برو خدا رو شکر کن همون اول کار دنگشو می‌داده واسه ما همون اولشم نمیده😂
شب امتحان با خودت عهد بستی که نری تو کانالای ازدواجی؛ و اما محتوایی که تو کانال های خبری می‌بینی🤪: +خداوندااااا این چه کاریه قربونتتتتتت آخه هم معلم هم دانش آموز هم مدیر هم همه چی، هم ما اندر خم یک کوچه؟😂
فیلم سینمایی "هیولا Monster" ساخته کورئیدا فیلم خوش ساختی بود. نوع روایت و ایده داستان هم جالب بود. داستان فیلم از سه دیدگاه مستقل روایت میشه. و در هر دیدگاه، یکی از این سه جناح محکوم می‌شود و مخاطب هم در هر سه دیدگاه با نقطه نظر راوی همزادپنداری می‌کند. می‌توان خوش‌بینانه نکته اخلاقی این حرکت فیلمساز را اینگونه بیان کرد که "به سادگی هرکسی را قضاوت نکنیم". (اگر نخواهیم بگوییم هدف فیلم انکار وجود حقیقت است). داستان فیلم از این قرار است که پسری 11 ساله به نام یوری خوی دخترانه دارد و از تمامی اطرافیان و دوستانش در مدرسه طرد می‌شود. میناتو دوست و همکلاسی او به ارتباط و دوستی با یوری تمایل نشان می‌دهد؛ اما عذاب وجدان دارد و می‌ترسد او نیز طرد بشود. (به دلیل همجنسگرایی) او بیماری همجنسگرایی یوری را انکار می‌کند اما در یک صحنه که یوری ابراز علاقه شدید خود را با درآغوش کشیدن (و اقدام به روبوسی) میناتو در میان می‌گذارد، میناتو تحت عذاب وجدان زیادی قرار می‌گیرد. اما رفته رفته این مفهوم، عادی انگاری و طبیعی جلوه داده میشود و به یک حس انسانی تبدیل می‌شود‌ که میناتو هم آن را می‌پذیرد؛ و مخاطب از دوستی و رابطه عاطفی (بخوانید همجنسگرایی) هرچه عمیق تر این دو به وجد می‌آید و خواهان مستحکم تر شدن آن است. در روایت سوم، مخاطب دارای چالش های روحی می‌شود و کاملا با میناتو و یوری و عواطف آنها همراه و همدل می‌شود و این همراهی و همدل شدن مخاطب که ماثور از مقدمه چینی عالی فیلم ساز بوده، از نقاط قوت فیلم است که حقیقتا فیلم را به یک اثر منحصر بفرد تبدیل می‌کند. روح تناسخ در فیلم حاکم است.