3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیالوگ های هميشگی من و خانوادم تا سر یه چیزی دعوامون میشه 😅:
#دراشام
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
آن را که پیر عشق، به ماهی کند تمام🥰 در صد هزار سال، ارسطو نمیکند🙂 (شیخ بهایی) _تصویر : تابلوی نیا
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقی طالب درد است دایم😷
به بوی آنکه درمانش تو باشی☺️
(عراقی)
#شعر
یه کتاب خیلی خوب میخوام معرفی کنم که همیشه باید دم دستتون باشه
#به_زودی
این شما و این از نشانک های ناناز من که امروز رسید
عمو ابتهاج و دکتر شریعتی❤️😍
شاهکارِ دست خانوم طاهری🥲👌
اگه شما هم از این نشانک های ناناز میخواید تو کانال شون عضو بشید و سفارش بدید : @dalibook
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرکت اعتراضی مطلوب برا امتحانی که استاد بدون اعلام قبلی میخواد بگیره :
#به_وقت_امتحان
#معرفی_مستند
مستند «بار دیگر مردی که دوست میداشتیم» یک مستند جدید در مورد زندگانی و فعالیت های نادر ابراهیمی است.
چقدر این مرد پر بود از دغدغه و تلاش و طینت نفس...
حقیقتا لذت بردم از مستند.
روحش شاد و گرامی
از اینجا دانلود کنید :
https://doctv.ir/program/151471
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#معرفی_مستند مستند «بار دیگر مردی که دوست میداشتیم» یک مستند جدید در مورد زندگانی و فعالیت های نادر
اولین کتابی که از عمو نادر میخوام بخونم رو شروع کنم ببینم چجوریه☺️
به این حالت چی میگن :
بدنت نیاز به خواب داره ولی خوابت نمیبره.
نه فقط قلبت، بلکه کل وجودت به خاطرش داره میسوزه.
سرتو به خاطرش میزنی تو دیوار، ولی اون عین خیالشم نیست.
به خاطر اون، اشتهای هیچ آب و غذایی رو نداری...
تا وقتی هم درگیرشی، تمام صداهای اطراف، عین نوک زدن های دارکوب، تو مغزته
همهی اطرافیان هم به جای سرزنش کردن اون، تو رو سرزنش میکنن که چرا حواستو بیشتر جمع نکردی؟
اصلا تمرکز نداری و نمیتونی حتی دوخط کتاب هم بخونی.
به خاطر اون خودتو حبس کردی و دل و دماغ هیچکسی رو نداری.
درست حدس زدی؛ به این حالت میگن:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آنفلوآنزا😅🤕🤒🤧😷
چیه؟ نکنه فک کردی قضیه عشق و عاشقیه؟ 👀
پ. ن: وی الان تو این حالته...
واسش دعا کنید
#دراشام
#خود_نوشت
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
به این حالت چی میگن : بدنت نیاز به خواب داره ولی خوابت نمیبره. نه فقط قلبت، بلکه کل وجودت به خاطرش
#خود_نوشت :
محبوبم
گاهگداری از کامم میافتی!
و بعضا تلخ میشوی و غیر قابل تحمل...
تو را در این حالت، به شلغم تشبیه میکنم.
یقینا قابل انکار نیست که شلغم، چنان مزهی درخور کامی ندارد و چهبسا از برای برخی مشمئز کننده نیز باشد؛ ولی در سختی ها و مشکلات، بدجوری مرهم زخم است و تسکین درد.
گرمی و لطافت و نرمیاش به خوبی بازتاب حرارتِ لطافتِ روح توست که در زمستان سوزناک زندگانیام، به آن پناه میبرم؛ هرچند کامم را تلخ کنی...