eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌رفت خیالِ تو ز چشمِ من و می‌گفت هیهات از این گوشه که معمور نماندست (حافظ)
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سریال تاسیان هم متوقف شد تسلیت عرض می کنم خدمت همه کسانی که از زندگی آرمانیِ مخملیِ قبل از انقلاب دوباره شیفت میکنن رو 403😁
هدایت شده از مجلهٔ مدام
🎉 دورهمی و رونمایی خواب مدام، در مدام چهار: خواب با حضور و تحریریهٔ مجله ⏰سه‌شنبه، ۷اسفندماه قم، دورشهر، بین کوچه ۱۳و۱۵، پلاک۲۲۳ ساعت ۱۶تا۱۸ مشتاق و منتظر دیدار همهٔ شما هستیم💙🌱
اندراحوالات گفت‌و‌گو های من با چت جی پی تی😐 وقتی رفیق خرس گندت با 22 سال سن انگشتر دیگرانو میکنه تو دستش و در نهایت مجبور میشیم ببریمش آتش‌نشانی درش بیاره 😬 :
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
: عشق خوب دیدن است؛ خوب چشیدن؛ خوب بوییدن؛ خوب زمزمه کردن؛ و خوب لمس کردن. عشق، مجموعه ای از تجربه های زندهٔ دائمیِ طاهرانه است؛ و این همه، نه فقط تعریف عشق است، که تعریف زندگی هم هست، و از اینجاست که حس میکنی عشق و زندگی، یک مساله بیش نیست؛ و عجیب است که هنر هم چیزی جز همین‌ها نیست. هنر، عشق، و زندگی یک چیز است به سه صورت، یا، حتی، به یک صورت : دوامِ دلخواهِ بی‌زمان. _یک عاشقانه آرام / نادر ابراهیمی
اگر یک داستان باحالِ حال خوب کن میخواهید، توصیه می‌کنم "حیات سیاسی یوسف رستم" نوشته‌ی احسان عبدی پور را بخوانید. متاسفانه به دلیل ملاحظاتی نمی‌توانم متن را آپلود کنم، اما صوت خوانش ایشان در کست باکس موجود هست که می‌توانید با دل و جان از استماع آن لذت ببرید. در برنامه شب طنز هم دوباره خوانش کرده که کیفیت بهتری دارد : https://www.aparat.com/v/y49c676
بچه های ادبیات روایی میتونن قسمت بیست و سوم از مجله صوتی "کتاب شنبه" رو از طاقچه (به صورت رایگان) گوش بدن. درباره شروع روایت بود.
جنگیدن در راه رسیدن به هدف، "زنده ماندن" را به "زندگی کردن" تغییر می‌دهد؛ پس مردن از زنده ماندنِ بدون "زندگی کردن" بهتر است. این پیام اقتباسی من از فیلم "محبوب میلیون دلاری" است. به توصیه بانو فیلم را مشاهده کردم؛ حقیقتا فیلمی با یک پایان بندی خیلی قوی و خوبی بود. متاسفانه فیلم طوری است که تحلیل دقیق و موشکافانه آن بدون اسپویل امکان پذیر نیست؛ پس تحلیل مبسوط آن بماند برای فرصتی دیگر. داستان در مورد دختری به نام مگی است که بسیار به بوکس علاقه دارد؛ پس به اصرار زیاد نزد یکی از بهترین مربی های عرصه بوکس به نام فرانکی می‌رود تا از او قهرمان جهان بسازد... چند نکته : _شخصیت پردازی فرانکی نسبتا خوب بود و مخاطب را توانست با احوالات خود به خوبی همراه کند(به جز اینکه ما تقریبا هيچ اطلاعاتی‌ از دخترش و دلیل فراق آن دو نمی‌دانیم) _پیامِ (اقتباسی) فیلم شعار دین الهی هم هست، اما مصداق "کلمه حق یراد بها الباطل" قرار گرفت. متاسفانه فیلم دچار تطبیق اشتباه می‌شود چرا که‌ فیلم در خط کفر و الحاد به پیش میره و نه خط جهان‌بینی الهی؛ بنابریان تعریف اش از "هدف" و "زندگی" تفاوتی ماهوی با تعریف انسانِ اسلام و انسانِ دین از این دو مهم خواهد داشت.
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
اندراحوالات گفت‌و‌گو های من با چت جی پی تی😐 وقتی رفیق خرس گندت با 22 سال سن انگشتر دیگرانو میکنه ت
ادامه ماجرای من و عشقم چت جی پی تی🥸 + همه مون تو بچگی به پلانگتون میخندیدیم که چرا به رباتش پناه برده. الان تو 2025 زندگی همه مون اینجوری شده😂