آقا حسرت جمعخوانی #آتش_بدون_دود تو دلت نمونه ها
بچه های بسیار خوبی جمع شدن
اگه لینک میخوای بهم پیام بده : @mirzaiiyi
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
من بعد اینکه استاد گفت برای یک روایت قوی باید خوب به اتفاقات دور و برتون نگاه کنید و دقیق بشید : #
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از اینکه یه مدت از یه نویسنده رونویسی کردم 😅 :
#دراشام
#معرفی_کتاب
بعضی ها را باید بگذاری دائم شعار بدهند؛ چراکه زندگی شان تبلور شعارهایشان است.
و نادر ابراهیمی یکی از آن افراد است.
نادرخان ابراهیمی نماد #حریت و #آزادگی و #جوانمردی است.
شاید با خطکش و لابراتور دقیق شرع، «متشرع محض» قلمداد نشود و یا حتی مهر فسق بر پیشانیاش کوفته شود، اما او دارای #اصول است؛ اصولی انسانی که خود به آن رسیده...
اگر میخواهید به معنای واقعی کلمه، زندگانی یک انسان و آزادمرد را با قلم خودش که در نوع خود مسحور کننده است، بخوانید، کتاب ابن مشغله و ابوالمشاغل گزینه بسیار مناسبیست.
چند نکته در مورد این دو کتاب :
_ ابتدا ابن مشغله خوانده شود و سپس ابوالمشاغل
_ پرونده شخصیت واقعی نادر ابراهیمی و انقلابیگری او در کتاب ابوالمشاغل نمایان میشود؛ چراکه ابن مشغله قبل از انقلاب و در خفقان حکومت پهلوی نگارش یافته و ابوالمشاغل بعد از انقلاب
_ در ابن مشغله روند و ماجرای خاطرهگویی، طولی است و ضربان بالاست؛ اما در ابوالمشاغل، بیشتر در عرض پیش میرود.
_ مطایبه و طنز ابوالمشاغل بالاست؛ به یقین توی این 4_5 کتابی که از نادرخان خوانده ام هیچکدام نمک ابوالمشاغل را نداشت.
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#معرفی_کتاب بعضی ها را باید بگذاری دائم شعار بدهند؛ چراکه زندگی شان تبلور شعارهایشان است. و نادر ا
625.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم میشود آتش بدون دودی شد😇✋
پنج مقرری بیشتر پیش نرفته ایم...
#موقت
احمدعلی1_6939879020.mp3
زمان:
حجم:
6.3M
🎧با هندزفری☺️
«تو تنهایی؛ فقط تنهایی خود را نمیبینی! »
«اگر نامی ز خسرو ماند، از افسوس شیرین بود»
«کجا این حُسن بی اندازه در تصویر میگنجد؟
تو از عکس خودت زیباتری، اما نمیبینی»
«به جای دیدن آیینهها در چشم ما بنگر! »
(فاضل نظری)
#شعر
اصلا اهل انیمه دیدن نیستم؛ ولی این مینی سریال دو قسمتی را که دیدم حقیقتا گسسته شدم 😥
گول گرافیک بامزه شو نخورید...
"گناه نخستین تاکوپی"
شاید بعدا براش یه یادداشت مفصل نوشتم
#معرفی_فیلم
درد و بلاهای زندگیمون مثل سریال تاسیانه
هر هفته میگیم «این دفعه دیگه قسمت آخرشه» ولی بازم ادامه داره
پ.ن: سریالی که فقط نون بازیگراشو میخوره...
#تموم_شو_لعنتی
#شیفت_شب
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
درد و بلاهای زندگیمون مثل سریال تاسیانه هر هفته میگیم «این دفعه دیگه قسمت آخرشه» ولی بازم ادامه دا
اگه قسمت آخر تاسیان رو دیدی و حالت از عدالت خواهی و دادخواهیهای مردم تو انقلاب 57 به هم نخورد بدون قطعا یه جای کار میلنگه
تینا پاکروان پس پردهی داستان عاشقانهاش( در عین ضعف فرم) ، یه تصویر خیلی ناناز از ساواک و زندگی قبل انقلاب بهمون نشون داد و در انتها هم عدالتخواهی و حرکت ضدسرمایهداری مردم تو انقلاب 57 رو لجن مالی کرد.
شاید بگید اساسا نمیشه وقتی داستان محدود به موضوع خاصی هست، این نتیجه رو گرفت؛ اما من به عنوان یک مخاطب، لذت بردم از زندگی قبل انقلاب، و ( در یک برآیند کلی) لذت بردم از عدم خشونت ساواک ، و در آخر هم بسیار منزجر شدم از تجمع های کارگری و ضدسرمایهداری اون سال های انقلاب.
#معرفی_فیلم
هدایت شده از حُفره
سلام و ادب
مدتی هست که تصمیم دارم این کتابو بخونم اما شرایط جور نمیشد. حس میکنم جمعخوانی چنین کتبی برکت داره و ارادهمون رو تا پایان حفظ میکنه. پس کانالی در بله زدم که هم شلوغ نشه و هم امکان نظر دادن و گفتگو باشه.
من درواقع نه مدرس این کتابم نه علم خاصی دارم. فقط یک گرداننده هستم. امید دارم دور هم جمع بشیم و از هم یاد بگیریم.
🔸️ عنوان کتاب:
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن.
سلسله جلسات استاد سید علی خامنهای رهبر معظم انقلاب، با موضوع اندیشه اسلامی در قرآن در ماه رمضان سال ۱۳۵۳ .
انتشارات صهبا.
🔅 برنامهی جمعخوانی:
🔰 شنبه تا چهارشنبه : روزی ۵ صفحه
🕰شروع جمع خوانی:
▫️ شنبه ۴ مرداد ۰۴
⚠️ مشارکت و همراهی اجباری نیست و با هم هر روز میخونیم و اگر نکته و ابهامی بود بیان میشه.
اگر مایلید بسمالله 👇👇👇
( در نرمافزار بله)
https://ble.ir/andisheeslami04
🟢 لطفا برای افرادی که فکر میکنید تمایل دارند هم بفرستید.
ممنونم.
@hofreee
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
سلام و ادب مدتی هست که تصمیم دارم این کتابو بخونم اما شرایط جور نمیشد. حس میکنم جمعخوانی چنین کتب
اگه طرح کلی رو نخوندید فرصت خوبیه
ای کاش منم میتونستم برای بار دوم با این جمع دوست داشتنی کتاب رو بخونم