¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
بعد از اینکه یه مدت از یه نویسنده رونویسی کردم 😅 : #دراشام
اونا رو میبینی آقای رنگو؟ کلی کلاس نویسندگی میرن ولی رونویسی نمیکنن...
#دراشام
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
اونا رو میبینی آقای رنگو؟ کلی کلاس نویسندگی میرن ولی رونویسی نمیکنن... #دراشام
+ بهترین کسی که ازش رونویسی کردین و بنظرتون بیشترین تاثیر رو توی قوی شدن قلمتون داشته بهم بگین : @mirzaiiyi
جا دارد از بچه های باصفای نادرخوانی هم تشکر کنم. روزی که تصمیم به جمعخوانی آثار نادر ابراهیمی گرفتیم، ده نفر بودیم و دور هم یک عاشقانه آرام را خواندیم. اما رفته رفته بر تعداد عاشقان نادر افزوده شد. و حالا، ما یک خانوادهی صد و سی و خرده ای نفریِ مردمی هستیم که دور هم نادر میخوانیم.
إن شاء الله از یکشنبه هم کتاب چهارم آتش بدون دود شروع میشود؛ اگر شماهم دوست دارید در فضای نادرخوانان تنفس کنید میتوانید در کنار ما باشید :
https://eitaa.com/joinchat/1705641001C2d60bc5815
بانک تجارت عزیزم
ممنونم که تو این جهان به این بزرگی تو تنها کسی هستی که روز تولدمو یادت میمونه و بهم تبریک میگی
حتی اگه منو "مشتری" خودت بدونی و نه چیزی بیشتر :)
#بانک_تجارت_باشیم :)